poniedziałek, 4 lutego 2013

Żel pod prysznic Fitomed & płyn do kąpieli Fitomed "Mydlnica lekarska"

W ostatnim czasie miałam możliwość wypróbowania ziołowego żelu pod prysznic oraz płynu do kąpieli z koncentratem ziołowym marki Fitomed. Oba produkty stosowałam jedynie do kąpieli.

Ziołowy żel pod prysznic (200 ml)
+/-Po wlaniu do wanny kolor żelu jest żółty, pieni się delikatnie. Zazwyczaj oczekuję jeszcze większego efektu jeśli chodzi o pianę ale nie będę tego wymagała od kosmetyku pod prysznic.

-Zapach ziołowy. Unosi się on praktycznie cały czas podczas kąpieli. Nie jest zbyt intensywny ale wyczuwalny. Na skórze po wytarciu całkowicie znika. Kocham jednak bardziej zapachy owocowe, kwiatowe dlatego nie mogłabym używać żelu do każdej kąpieli. W tym przypadku zmiany były dla mnie niezbędne.

+Nadaje się do skóry suchej i wrażliwej, jest to bardzo delikatny produkt.

+ Konsystencja żelowa, lejąca, bardzo łatwo jest wydobyć zawartość z opakowania. 

+Po żel sięgałam, gdy chciałam zafundować skórze łagodną kąpiel bez czegokolwiek chemicznego, tylko z naturalnymi składnikami.

Podsumowując. Żel spełnia swoje zadanie, dobrze myje, nie wysusza skóry, nie podrażnia jej. Zawiera naturalne składniki. Mając jednak na uwadze zapach, uważam, że kosmetyk nie każdemu może przypaść do gustu.

Płyn do kąpieli z koncentratem ziołowym (300 ml)
+/-Po wlaniu do wody płyn jest zielony, za pierwszym razem bardzo mnie to zdziwiło, trochę nawet zniechęciło ale właściwie sam kolor nie ma zbyt wielkiego znaczenia. Pieni się bardzo delikatnie

+/-Zapach ziołowy. Trochę inny niż w przypadku żelu, idzie się nawet do niego przyzwyczaić, a gdy unosi się w powietrzu zrelaksować. Nie należy jednak do moich ulubionych.

+Nie przesusza skóry, jest równie łagodny, delikatny jak żel. 

+Konsystencja płynna, lejąca, zamknięta jest w plastikowym, dość grubym opakowaniu. Nie poddawałam opakowania działaniu wody, więc do samego końca wyglądało estetycznie.

Podsumowując. Jest to łagodny, ziołowy płyn do kąpieli. Przytoczę słowa oddające jego charakter "zmiękcza wodę, polecany przez dermatologów dla osób źle tolerujących wodę miejską oraz wysoko pieniące preparaty do kąpieli, w celu zapobiegania wysuszania się skóry." 
Moja skóra do tej pory dobrze tolerowała wszelkie kosmetyki do kąpieli. Zazwyczaj sięgałam po owocowe, kwiatowe zapachy. Kosmetyki ziołowe Fitomed okazały się dla mnie nietypową odskocznią od dotychczasowych nawyków kąpielowych. 

Cechy, które uznałam za ich niewielkie minusy (ziołowy zapach, niewielka piana) były jednak do przewidzenia. Już na początku decydując się na produkty naturalne, ziołowe, łagodne dla skóry, z góry można założyć, że nie będą zachowywać się jak typowe kosmetyki do kąpieli.

Decyzja już zależy od każdego z nas czy zdecyduje się na produkty, które nie do końca spełniają nasze oczekiwania (zapach, piana) ale w zamian zawierają łagodne składniki, są stworzone z myślą o naturze.

Miałyście już styczność z kosmetykami Fitomed?

FITOMED |

60 komentarzy:

  1. ja mam płyn tylko z kwiatem lipy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!! herbal shower gel sounds really healthy.
    rock4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. przyznam, że jeszcze nie miałam okazji ich sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej firmie ;)
    Większość zapachów ziołowych nie jest dla mnie przyjemna, więc chyba nie będę ryzykować ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis oraz do nowej zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, nie widziałam... ale ten zielony troszkę odstrasza ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki kąpielowe i te mnie zainteresowały :) Szkoda, że pienią się tak delikatnie...cóż nie można mieć wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam nic od nich ale pewnie fajny:D

    OdpowiedzUsuń
  9. O,ziołowy zapach nie podoba mi się nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. oj to chyba coś dla mnie bo ostatnio jakos dziwnie mam wrazenie nie wszystko mnie podrażnia :/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie setety nie znam tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę jedynie z blogów, nie miałam okazji poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam już taki gdzieś :)
    Tylko nie mogę sobie przypomnieć gdzie :P
    Rewelacyjny blog :D
    Postaram się wpadać częścieej !!! ♥
    Ciekawy, fajna kolorystyka :D
    Interesujące notki i świetne zdjęcie :D
    Liczę na rewanżyk : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękujemy za komentarz u nas ! ♥
    na naszym blogu http://hope-love-truth.blogspot.com pojawił się trzeci rozdział. Może cię zainteresuję <3 prosimy o szczere komentarze. xx, - Sam, Aileen, Jullie, ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa opinia:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, przez dobrą minutę zastanawiałam się co to za stworzenia na zdjęciu, a to.. płyn w wodzie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D Tak, jest to płyn wlany do wody :)

      Usuń
  17. ja bardzo lubię kosmetyki Fitomed, a moja skóra lubi wszystko co ziołowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy żadbym kosmetyków Z Fitomed ,ale bardzo lubie naturalne produkty.
    +obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie slyszalam o takich kosmetykach...

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. również wolę, kiedy kosmetyki się mocno pienią

    OdpowiedzUsuń
  21. Żel pod prysznic mnie ciekawi, bo niestety wanny nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsze widze, ciekawe... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, nie lubię ziołowych zapachów :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz o nim słyszę :P. Ja wolę jednak owocowe zapachy :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post i Super blog ♥
    Obserwuję i liczę na to samo : > wpadaj : http://alleishsa.blogspot.com/ C;

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej firmy i szczerze powiedziawszy jakoś mnie nie ciągnie. Ziołowy żel? Hmm... wole chyba bardziej kobiece, zmysłowe zapachy żeli, które pozostaną na skórze, niż zapach ziółek:P

    OdpowiedzUsuń
  27. dzieki za odwiedzinki, zycze milego weekendu i rychlej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ojj nie lubię zapachów ziołowych :) i nawet nie pamiętam keidy osttanio kapałam się w wannie ;o

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tak średnio lubię ziołowe żele itd. I nie miałam żadnego takiego kosmetyku z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o ciekawa odskocznia od kwiatowo owocowych zeli i płynów

    OdpowiedzUsuń
  31. wydaje się warty wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę że czasem warto zrobić sobie odskocznię od zwykłych żeli/ płynów na rzecz tych łagodnych, ziołowych. Choć nie ukrywam że sama również wolę zapachy owocowe :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Musi ślicznie pachniec ten żel :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz o nim słyszę ale hmm zaciekawił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie slyszalam jeszcze o tym;)

    OdpowiedzUsuń
  36. zdaję mi się, że kiedyś go używałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Do mnie właśnie leci odżywka + szampon, nie mogę się doczekać testów :)
    + nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/02/lafie.html#comment-form
    + obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze przedstawiłaś produkt.:D

    OdpowiedzUsuń
  39. pierwszy raz spotkałam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie używałam.


    Ps. Zapraszam na mój blog :) i do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  41. pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie, te zapachy...A szkoda, bowiem kosmetyki są bardzo dobrej jakości...

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie słysząłam o tej firmie ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeszcze nie spotkałam się z kosmetykami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie słyszałam o nim, ale nie lubię ziołowych kosmetyków, większość odstrasza mnie zapachem. Niby liczy się działanie, ale...

    OdpowiedzUsuń
  46. brzmi ciekawie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. nie mialam tych zeli


    a co do twojego komentarza u mnie to podejście do ślubu wyssałam z mlekiem matki ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie lubię ziołowych.. Bardzo kocham słodkie zapachy :3

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja jednak uwielbiam pachnieć pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze nie miałam nic z Fitomeda, ale powiem szczerze, dla skóry wydają się rewelacyjne, a zapach zawsze można zmodyfikować, np. za pomocą kilku kropel olejku eterycznego, ulubionego ;)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie przepadam za ziołowymi zapachami podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawy kosmetyk.
    zamierzam nabyć kilka produktów z fitomedu.
    Ostatnio robię bardziej świadome pod wzglendem składu zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)