poniedziałek, 11 lutego 2013

Morski lakier + efekt zamszu, AllePaznokcie

Hurtownia kosmetyczna AllePaznokcie w swoim asortymencie posiada zestawy pozwalające osiągnąć na paznokciach efekt zamszu.

Miałam możliwość wypróbowania dwóch takich zestawów (Flocked Nails 3450 + Morski Lakier 140 oraz Flocked Nails 5652 + Turkusowy Lakier 542).

  Zestaw z morskim lakierem:                                   Zestaw z turkusowym lakierem:                                

Zaprezentuję Wam dokładniej jeden z nich.

Zacznę jednak od omówienia samego lakieru. Zanim zdecydowałam się na sprawdzenie efektu zamszu pomalowałam paznokcie morskim lakierem. Kolor tak mi się spodobał, że zostawiłam go na trzy dni. Przez ten czas prezentował się bez zarzutów. Konieczne było nałożenie dwóch warstw, jedna bardzo prześwitywała. Lakier nie pozostawił żadnych smug. Wysechł w miarę szybko, oczywiście dla pewności starałam się być ostrożna aby nie powstały żadne zarysowania. 

Efekt zamszu pozwala osiągnąć posypka dołączona do zestawu, zamknięta w plastikowym słoiczku. Jest ona bardzo wydajna, z pewnością starczy na dość długo.
Jak osiągnąć efekt zamszu?
Paznokcie należy malować pojedynczo lakierem. Gdy płytka jest jeszcze mokra, czyli od razu po pomalowaniu przyozdabiamy ją  tak zwanym Flocked (maczamy w nim paznokieć bądź posypujemy go na lakier). Nadmiar wystarczy strzepać. 

Efekt końcowy bardzo mi się spodobał. Z pewnością jest to coś nietypowego. Cieszę się, że miałam okazję wypróbować tą nowość na własnych paznokciach. 

Na tak przyozdobione paznokcie trzeba oczywiście trochę bardziej uważać niż na te typowo pomalowane lakierem. Nie powinno się ich zbyt mocno pocierać (przykładowo o ręcznik) aby efekt utrzymał się jak najdłużej. Po nocy niestety również zauważyłam, że ilość zamszu na paznokciach jest mniejsza, część z pewnością wytarła się o poduszkę. 

Cena zestawu to 8.90 . Można oczywiście użyć dowolnego lakieru bazowego, wówczas jest również opcja zamówienia jedynie zamszu Flocked Nails, który kosztuje 2.90 zł

 Efekt zamszu:
 
Dziś natomiast mam pomalowane paznokcie lakierem turkusowym z drugiego zestawu. Również zostawię go najpierw na kilka dni zanim wypróbuję drugi odcień zamszu. 
W najbliższym czasie sprawdzę również jak spisuje się zestaw kawiorowy manicure pochodzący z tej samej hurtowni.

| ALLE PAZNOKCIE |

74 komentarze:

  1. Ciekawe :)
    Nie wiem czy bym polubila u siebie puchate pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda :) Na moich paznokciach nawet zwykły lakier nie utrzymuje się dość długo, więc niestety na sobie nie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam lakier bomba, ale z miśkiem już średnio :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący pomysł! Może sobie takie sama skombinuję : )) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie to wygląda :)

    zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowity efekt ! ale już w samym niebieskim lakierze się zakochałam , ma przepiękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny efekt! :) Nigdy nie używałam takiego lakieru, ale bardzo mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt super, ale ciekawe jak długo się utrzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie są te pazurki jedne i drugie, te z zamszem pomysłowe :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz super paznokcie:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie to wyglada!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Alle masz piekne paznokcie. I kolor mi sie bardzo podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne kolorki :)

    zapraszam na konkurs - do wygrania weekend w Krakowie dla dwóch osób !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie to wygląda;) Na pewno spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda to całkiem fajnie :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe! Jeszcze nie słyszałam nigdy o takiego typu ozdobach ale rewelacyjnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor świetny! I strasznie mi się podoba jak ten zamsz wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. this is super clean and gawjuss lurv it.

    OdpowiedzUsuń
  20. o miazga, świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe, pierwszy raz z czymś takim się spotkałam! Ale same kolorki już kuszą:)
    Kremik bardzo polecam, ja go uwielbiam, niestety się kończy:(

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam te kolory :)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. morski lakier prześliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Łaaaaaał ale genialne rozwiązanie!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor i świetny pomysł wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne <3 cuda ! chyba sobie takie zafunduję :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ale to świetnie wygląda *___________*

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie TU

    Obserwuję i liczę na to samo ;*:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Również korzystałam z zamszu tej samej firmy i mimo rzeczywiście nietuzinkowej faktury wygląd FLOCKED NAILS uważam za nieładny, niepraktyczny i pozostanę przy tradycyjnych formach:)
    Dodatkowo, nie wydaję mi się, by trzeba było kupować lakier bazowy akurat w tej firmie, by futerko odpowiednio przylegało:P

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie masz piękne paznokcie...
    kiedyś sama mogłam takie zapuścić, ale teraz niestety łamią się i rozdwajają... ;/
    a film polecam bardzo gorąco :]
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładny efekt, skusiłabym się na turkus :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietne paznokcie! Rewelacyjnie wyglada czern z krysztalowymi zdobieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. czad !
    super wyglądają pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne lakiery! <3 W ogóle świetny blog, obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo jakie superanckie :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jeszcze takich nie robiłam, ale bardzo efekt mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorek jest świetny i ciekawy efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cos innego, bardzo fajne.;33 Masz sliczne paznokcie, mi sie strasznie lamia...

    veronika-and-veronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. swietna sprawa z tym zamszem do paznokci!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny efekt muszę go sprawdzić i może wprowadze do salonu
    PS. próbowałaś na koniec dać jakiś utwardzacz żeby ten zamsz nie odpadał ?? nie wiadomo czy z nim byłby też taki ciekawy efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie jest już wskazane aby malować dodatkowym lakierem. Natomiast jestem ciekawa jak by to wyglądało w połączeniu z żelem :)

      Usuń
  42. fajnie to wygląda :) a niebieskie kolorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog, będę tu zaglądała !

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)