wtorek, 29 stycznia 2013

Supersmile wybielająca pasta do zębów

Supersmile Original Mint jest to profesjonalna, wybielająca pasta do zębów, którą otrzymałam w ramach współpracy z Atos, dystrybutorem  renomowanych marek. 

Używam tej pasty od niecałego miesiąca. Jest to produkt wysokiej jakości.
Dostępna jest w różnych wersjach smakowych (mięty, intensywnej mięty, zielonego jabłka, cynamonu, mandarynki z miętą). Posiadam tą pierwszą opcję. Bardzo odpowiada mi zarówno smak jak i zapach, który od razu po otwarciu pasty zachęca do jej użycia.

Dodam, że jest bezpieczna zarówno dla zębów naturalnych, wybielanych jak i wypełnianych (plomby). Działa również na aparaty korekcyjne, korony, protezy dentystyczne. 

Pastę stosuję dwa razy dziennie tak jak jest to zalecane. Dzięki wysoko skoncentrowanej formule jest ona podobno wydajna, gdyż wystarczy nakładać niewielką ilość wielkości ziarna grochu. Osobiście jednak nie do końca się z tym zgodzę, gdyż nakładając tak małą ilość pasty źle mi się nią myje zęby, więc używam jej zdecydowanie więcej jednorazowo, a tym samym szybko ubywa z opakowania.

Z pasty jestem jak najbardziej zadowolona. Mimo tego, że nie miałam jakiś wyraźnych przebarwień to i tak efekt wybielający jest dla mnie zauważalny. Oczywiście odkąd tylko dostałam pastę, to stosuję ją systematycznie. Lepszy efekt daje, gdy używam szczoteczki elektrycznej. Niestety jedynym minusem jest cena, gdyż pasta kosztuje w granicach 45 zł / 50 g.
Zacytuję teraz kilka zdań aby szczegółowo Wam przedstawić, na czym polega działanie pasty.  

"Pasta Supersmile zawiera składnik zwany Calprox. Jego zadaniem jest wybielanie i rozpuszczenie błonki białkowej, która pozostawiona na zębie staje się miejscem gromadzenia się pożywienia dla bakterii.

Testy laboratoryjne wykazały, że pasta Supersmile jest najskuteczniejszą pastą w usuwaniu z zębów tej warstwy osadu białkowego, co uniemożliwia rozwój bakteriom.

Nie powoduje otarć, jest delikatna dla dziąseł i wzmacnia szkliwo.

Wybiela, zapewnia świeży oddech i zwalcza bakterie. Reminalizuje szkliwo. Walczy z bakteriami i próchnicą oraz chroni szkliwo." 
Otrzymałam również kilka próbek różnych produktów. Uważam, że warto w szczególności wspomnieć o kapsułkach konferencyjnych Air-lift Good Breath. Co prawda nie palę papierosów, alkoholu nie piję, czosnku zbyt często też nie jem ale dla wielu osób takie kapsułki mogą okazać się zbawienne przed ważnymi spotkaniami, zapewniają miły oddech, staje się on neutralny.


ATOS |

69 komentarzy:

  1. wow... uwielbiam nowości do zębów - muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę, muszę dokładniej się jej poprzyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze się z nią nie spotkałam, ale na pewno wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja obecnie inną pastę wybielającą stosuje i już efekty widzę

    OdpowiedzUsuń
  5. w takie produkty warto zainwestować więcej , tanie pasty wybielające ograniczają się najczęściej do ścierania szkliwa i są po prostu do niczego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - zgadzam się że trzeba uważać na te produkty - szkliwo dwa razy nie " rośnie " : )))

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę.
    Usta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa pasta, ostatnio widziałam też specjalne gumy do żucia które wybielają zęby, cena ok 11zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już przestałam wierzyć w jakiekolwiek pasty wybielające :D Z moim szkliwem nic sobie już chyba nie poradzi :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nice review & great blog :))

    maybe we follow each other!?
    let me know :)

    www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bielilam przed Sylwestrem Biala Perla, efekt naprawde widoczny, ale jak zaczely mi sie problemy z wrazliwoscia zebow - odstawilam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, a makijaż ładny, róż ma rewelacyjny odcień, dodaje świeżości ;)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny cień, a firmy nie znam ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny ten niebieski cien ;)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Zaciekawiłaś mnie tymi kapsułkami, w sensie nie wiedziałam że coś takiego istnieje ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dowiedziałam się o kapsułkach dopiero dzięki próbkom :)

      Usuń
  17. Droga ta pasta, ale może by pomogła... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Drooga ta pasta, ale też jest efekt.:D

    OdpowiedzUsuń
  19. i am looking for a very cool toothpaste thinking this might be the right one, great product review
    i am following u No 408, pls kindly follow me too and thanks for visiting my blog.
    rock4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. na mnie niestety żadna pasta nie działa, pewnie dlatego, że nie mam przebarwień a najzwyczajniej w świecie mam żółtą kość...:(

    OdpowiedzUsuń
  21. ten niebieski makijaż jest piękny :)

    jak dla mnie zdecydowanie nie codzienny

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny make up! :)
    Obserwuję i liczę że zrobisz to samo ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe jak ta pasta sprawdza się u palaqczy

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią spróbowałabym mandarynki z miętą :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny ten niebieski kolor na Twoich powiekach :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O, przypomnialas mi tematem swego posta, ze musze paste do zebow kupic :) ale masz ladny makijaz i taka ladna cere!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również nie słyszłam ;)
    Piękny makijaż!

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)♥

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba kupię sobie tą pastę;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja uzywam sendodyne i jestemzadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ponoc natka pietruszki zabijanieprzyjemny oddech

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja to różnie z pastami, dosyć często zmieniam i nie narzekam :)
    I bardzo łaadny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie używałam tej pasty...

    OdpowiedzUsuń
  33. brzmi cudownie ta pasta; nie wiem, dlaczego, ale myślałam, że jesteś brunetką :)

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję współpracy, również z nimi współpracuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluje wsolpracy, roz wyglada bardzo ladnie

    OdpowiedzUsuń
  36. może to by pomogło moim zębom, bo wyglądają tragicznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja używam tylko wybielających past. Dla mnie hitem jest ta z colgate max white one (czy jakoś tak). Ta kusi, ale cena każe być realistką. Niestety nie moja półka cenowa!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja używam blend a med 3d white, nie jest droga, a też dobra :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem bardzo ciekawa jak to jest umyć zęby cynamonową pastą, albo jabłkową? Hmmm... chyba nie czułabym się komfortowo z takim oddechem. Nie ma to jak mentol:)

    OdpowiedzUsuń
  40. oo prosze jesli jest taka dobra to mysle ze 45 zloty mozna wydac ;)) a mniej wiecej na ile wystarczy :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam pasty od niecałego miesiąca i jeszcze mi się nie skończyła ale już mało jej zostało.

      Usuń
  41. Gratuluje współpracy, wydaje się być ciekawym produktem ta pasta:)
    Świetny makijaż i prześliczny uśmiech:)
    Miło znów tu spotkać kolejna T z MNY :)
    Obserwuję i miło mi będzie jak i ty dołączysz do grona moich obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  42. poszukuję właśnie jakieś dobrej pasty wybielającej ząbki ,ale jednak skuszę się na białą perłę ;d

    OdpowiedzUsuń
  43. piekny kolor, pieknie wygladaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie słyszałam o niej a trochę past wybielających udało mi się przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ładny makijaż, a ja past wybielających nie muszę używać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chciałam poinformować, że nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG. Info u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. możliwe, że kiedyś takową zakupię:)
    + biorę udział w konkursie na fb, może mi pomożesz?
    Tutaj jest link:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=531217923566564&set=a.528304217191268.114502.145996255422068&type=3&theater

    Jeśli klikniesz like będzie mi bardzo miło, w zamian mogę zaobserwować Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Makijaż piękny ;) Pasty do zębów nie używałam i raczej zrezygnuję ze względu na cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie słyszałam o tej paście;p Bardzo ładny make up oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cena pasty mega kosmiczna. Ale fajny wybor smakow

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaki śliczny ten makijaż ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. szkoda, że cena troszkę wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)