piątek, 18 stycznia 2013

Róż do policzków Mariza Glamour Line


Zaprezentuję Wam róż do policzków marki Mariza, który otrzymałam w ramach współpracy. Mogłam sama wybrać kilka kosmetyków z katalogu. Wybór padł m.in. właśnie na ten róż, gdyż od samego początku spodobały mi się dostępne odcienie.
+Róż zamknięty jest w eleganckim, czarnym, solidnym opakowaniu. Ładnie się prezentuje. Mieści się w ręce, poręczny. 

+Po otwarciu widzimy zabezpieczenie, a po jego ściągnięciu ukazuje się lusterko. Dzięki temu można zabrać róż do torebki i użyć go w każdej chwili.  Oczywiście trzeba również pamiętać o zabraniu pędzelka. 

+Warto zwrócić uwagę, że ma bardzo przyjemny, lekko słodkawy zapach. Poczułam go dopiero z bardzo bliska, gdy celowo chciałam ten zapach sprawdzić, nie unosi się on w powietrzu. 


+W opakowaniu są dwa odcienie różu, więc nadaje się zarówno do jaśniejszej jak i ciemniejszej karnacji.     Nie oznacza to oczywiście, że połowa różu się zmarnuje. Wręcz przeciwnie. Jako, że mam jasną karnację to aktualnie używam jasnego odcienia. Latem natomiast, gdy skóra nabierze ciemniejszego kolorytu od przebywania na słońcu będę mogła sięgnąć po ciemniejszy odcień.  Ewentualnie warto spróbować połączyć oba kolory. Jeszcze inna opcja to stosowanie jasnego odcienia do subtelnego makijażu dziennego, natomiast ciemniejszego do makijażu wieczorowego. 

+Dodaje skórze blasku. Ma drobiny rozświetlające. W opakowaniu widać już jak róż połyskuje pod delikatnym światłem. Na skórze efekt jest delikatny ale zauważalny. Niestety nie udało mi się uwiecznić tego na skórze w postaci zdjęcia, aparat zawiódł i zdjęcia nie wyszły tak wyraźne jak bym chciała.

+Łatwo się rozprowadza przy użyciu pędzelka do różu.

+Pigmentacja nie jest zbyt mocna, dzięki czemu daje bardzo naturalny efekt w szczególności, gdy używam jaśniejszego odcienia, gdyż aktualnie bardziej mi odpowiada. Nadaje się do makijażu dziennego, można nim ładnie podkreśli kości policzkowe, wymodelować twarz.
 
 
"Lekki, dwukolorowy róż z rozświetlającymi pigmentami doskonale ożywia cerę i nadaje jej naturalny, zdrowy koloryt. Łatwo i równomiernie się rozprowadza i długo utrzymuje na skórze. Idealny do podkreślenia kości policzkowych oraz modelowania kształtu twarzy." 

+Cena dość niska, przystępna, co jakiś czas można również trafić w katalogu na promocje. Dostępne są dwie wersje kolorystyczne. Mój numer to 4961.01.

Z różu jestem bardzo zadowolona. Nie mam mu nic do zarzucenia, nie znalazłam nawet małego zastrzeżenia. Kosmetyk jak najbardziej wart polecenia. 
 
MARIZA |

73 komentarze:

  1. rzadko używam różu, zamiast niego wolę bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo bardziej preferuję bronzery.

      Usuń
  2. mogłabyś pokazać na buźce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie udało mi się uwiecznić efektu na skórze, aparat zawiódł i zdjęcia nie wyszły tak wyraźne jak bym chciała :(

      Usuń
  3. Też testuję kosmetyki Marizy :D Zakochałam się w lakierze Brilliant i pryzmie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam, ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozu nie mialam ale zadowolona bylam z pryzmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO ŁADNY RÓŻ i cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutki róż ;) wyglada zachecajaco i fajnie sie czytalo recenzje :) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie róże tylko "zaśmiecają" kosmetyczkę zdecydowanie bardziej wole bronzery ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że ma dwa kolory. Lubię róże, ale rzadko ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  10. o bardzo fajne i rzeczywiscie tanio. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. moze się na niego zdecyduję, bo własnie poszukuję jakiegoś ciekawego i dobrego. :)
    +Jestem na diecie od pewnego czasu, zapraszam na mojego bloga. Znajdziesz tu wiele inspiracji i motywacji :3 http://healthy-path.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie czekam na ten róż i się doczekać nie mogę ;)

    Zapraszam na konkurs :)
    http://musicfashionme.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-merg.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go :)). Był świetny :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  14. ladne te kolorki trzeba przyznac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek ładny, chociaż preferuję matowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your blog ! What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3

    Join my ROMWE GIVEAWAY!

    New Outfit Post!

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że nie potrafię nałożyć na siebie różu ;| a może mam nieodpowiedni...

    OdpowiedzUsuń
  18. rzadko na co dzień używam różu, jednak chyba skuszę się na ten, bo wydaje mi się, że dałby lekki, delikatny, subtelny efekt, jakiego pragnę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Róż jest piękny, a do tego bardzo tani - gdyby nie to, że nie mam dostępu do tych kosmetyków, chętnie wypróbowałabym, tym bardziej, że jest dwukolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oo aktualnie jestem bez różu ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Super:) Ja również polubiłam kosmetyki marizy!
    Różo nie znam, ale kolory rzeczywiście rewelka!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. też lubię Marizę :)

    zapraszam na konkurs na moim blogu, gdzie do wygrania dowolny naszyjnik-kołnierzyk i dowolna bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę kiedyś przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodycze - moje życie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. może w najblizszym czasie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne odcienie.:D Muszę w końcu przetestować.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy produkt. Cena zachęca. Odcienie także. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się odcień !
    +obserwuję , bo myślę , że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny odcienie mają te róże :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudnie się prezentuję, również współpracuję z Marizą.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kolory, a i cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nieźle się prezentuje, nie miałam okazji go wypróbować ale twoja recenzja bardzo zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze wiedzieć, że jest godny zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. interesuje mnie jakosc kosmetykow tej firmy, trzeba sie przekonac w koncu:)
    fajny blog, obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej zostalas nominowana: http://kosmeaqua.blogspot.com/2013/01/nominacja-do-liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawie się zapowiada, szkoda że nie pokazałaś jak wygląda na skórze .

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem konsultantką tejże firmy, polecam;) i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się, że ładny, ale jak dla mnie troszkę za ciemny :>

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda bardzo ciekawie, nie miałam jeszcze okazji go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. róż na bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  41. przyglądałam mu się na Allegro, teraz fajnie o nim poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Great blog! Awesome eye makeup you have in here! Would you like to follow each other? Let me know..
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja raczej jestem fanką bronzerów, ale może kiedyś na jakiś róż się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja nigdy nie mogę znaleźć idealnego różu dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  45. zostalas nominowana i otagowana,wiecej u mnie w notce :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja wolę bronzer, a jak róż to tylko brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Konkurs! Wygraj czarne mydło Savon Noir Hammam z Maroko! Na moim blogu: www.passiflorali.blogspot.com
    Mało uczestników, większe szanse na wygranie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie używam róży do policzków ;]

    OdpowiedzUsuń
  49. ja nie używam różu,bo zwyczajnie nie umiem,no i nigdy nie odczuwalam takiej potrzeby.jednak ostatnio chyba sie przekonalam.dobrze wiedziec,ze jest cos taniego

    zapraszam do siebie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Róż wygląda bardzo ciekawie, jest to moja ulubiona tonacja kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam róże :) mój obecny to "Malinowa Dama" od Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię Marizę :)
    Ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).