sobota, 12 stycznia 2013

Pomarańczowe, włoskie, tłoczone mydło

Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować kolejne mydełko, które otrzymałam w ramach współpracy z internetową Perfumerią Dex Plus. O lawendowym mydełku (na zdjęciu z prawej strony) pisałam już wcześniej. Tym razem przyszła kolej na pomarańczowe, tłoczone mydło Saponificio Artigianale Fiorentino.
+Mydło zapakowane jest w eleganckim, zdobionym kartoniku. Dodatkowo chroni je estetycznie owinięty papier. Pierwszy raz spotkałam się z tak dokładnie zapakowanym mydłem.

+Po jego otwarciu w całej łazience unosi się piękny, pomarańczowy aromat.

+Dodam, że pochodzi z Florencji (Włochy) i to właśnie tam zostało ręcznie wytłoczone z dbałością o najmniejsze szczegóły. 

+Produkowane jest z naturalnych składników, na bazie organicznego oleju palmowego oraz kokosowego. 

+/-Kształt standardowego mydła. Na środku ma ładne tłoczenie. Jednak bardziej do gustu przypadło mi lawendowe, okrągłe mydełko.




150 g/16,90 zł

"Saponificio Artigianale Fiorentino narodziło się z chęci oferowania klientom najwyższej jakości produktu, który przedstawi im kulturę i lokalne tradycje wyrobów z Florencji. By to marzenie się spełniło zaangażowane zostały głębokie pokłady entuzjazmu, kreatywności i chęci działania, które połączono z wysokiej jakości składnikami i pracą lokalnych rzemieślników."
Tak jak w przypadku lawendowego mydełka uważam, że pozostałe produkty z Perfumerii Dex Plus idealnie nadają się na prezenty. Już sam wygląd świadczy o ich wysokiej jakości, a co dopiero pobudzające zmysły aromaty.

DEXPLUS |
 
........
Dzisiejszy wpis zakończę makijażem "krok po kroku". Są to oczywiście moje amatorskie próby zabawy kolorem.

W skrócie zaczęłam od nałożenia cienia białego i brązowego na ruchomej powiece. W dalszej części nad ruchomą powieką i w zewnętrznej części nałożyłam cień szary. Granice roztarłam pędzelkiem. Na dolnej linii rzęs wykorzystałam kolor bardziej intensywny, niebieski. Ostatnim krokiem było wytuszowanie rzęs oraz zrobienie kreski eyelinerem na linii wodnej oka. Brwi natomiast nigdy nie maluję.

82 komentarze:

  1. piekne oczy, zapraszam na rozdane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mydelka;))
    ładny makijaż:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełka wyglądają bardzo ładnie. Niestety ja mogę ręce myć tylko szarym mydłem. :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. No co tu duzo mówić i mydełka piekne i makijaż oczu również !

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj z czasem zgubiłam adres twojego bloga, ale na szczęście poznałam cie po oczach. Znamy się z MNY. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. mydło musi ładnie pachnać:)
    fajny makijaż:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ładny makijaż - uwielbiam podkreślenie dolnej powieki :) Mydełko musi pachnieć pięknie, a opakowanie dobrze świadczy o firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podejrzewam ze mydelko bosko pachnie, szkoda tylko ze przez komputer tego nie czuc

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się twój blog ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w rodzinie też pojawi się maluszek
    i też chłopiec

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydełko z pewnością pachnie ślicznie.

    Makijaż rewelacyjny, niebieska kreseczka wygląda świetnie. Sama często robię sobie taką ale na górnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie rzeczy
    piękny makijaż, podkreśla kolor Twoich oczu

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy makijaż; )
    mydełko po raz pierwszy widze

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż! <33
    Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  15. Mydełko ciekawe:)
    Makijaż bardzo mi się podoba!:) Lubię takie :)
    Ale jaki piękny kolor tęczówki ! <3
    Obserwuję z chęcią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne opakowanie. Zapach pewnie obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne opakowaniee mydełka :)
    świetny makijaż ;)
    obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedys czeso odwiedzalam mydlarnie ;)

    bardzo lubie twoje toturiale, ale jakie makijaze polecasz "na poczatek"? tzn dla osob ktore niezbyt umieja sie malowac, ale chca zaczac i sprawdzc w czym dobrze wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obejrzeć filmiki instruktażowe makijaży, w sieci dużo się takich znajduje :) Uważam, że najlepiej zacząć od razu od tych trudniejszych, dzięki temu można nauczyć się operowania pędzelkami do makijażu, zobaczyć którym co się robi :) Ja to traktuję jako zabawę kolorem, więc sięgam po wszystkie cienie jakie mam. Trudno mi jednak innym doradzać, gdyż z mojej strony są to całkowicie amatorskie próby :)

      Usuń
  19. Jejjj, makijaż świetny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. great make-up, love the blue underneath!!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpowiedzUsuń
  21. Mydelko pewnie booosko pachnie ...ale ja nie moge takowych uzywac,niestety
    a makijaz pieknie dobrane kolory,ciut wiecej rozetrzyj cienie (ich granice) i bedzie idalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, każda z nich jest dla mnie bardzo cenna :)

      Usuń
  22. makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny makijaż!
    Ciekawi mnie zapach tego mydełka, kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmmm te mydełko musi ładnie pachnieć :)).

    Masz śliczne oczka ;).
    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  25. Omomommmm ;3
    To mydełko musi mieć niebiański zapach .

    Fajny makijaż kocie . ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda że przez internet nie można przekazywać zapachu :DDD

    Makijaż delikatny :) Wygląda bardzo ładnie, przede wszystkim jak równiutko i zgrabnie Ci to wyszło.. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne to mydełko.

    a makijaż cudny ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lawenda jest super. Mydełko wygląda na porządny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mydełko fajne, ale makijaż jeszcze lepszy! Idealnie Ci pasuje, masz bardzo piękne oczy - zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mydło musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo kusząco wyglądają :)
    a makijaz śliczny :P
    Fajnie podkreślona dolna powieka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. praw­da jest jak po­marańcza - niektórzy kochają jej za­pach, lecz nie cier­pią smaku...

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny makijaż :) ciekawe kolory, czekam na nowości, obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mydełka prezentują się wspaniale i kuszą samym wyglądem:)
    Śliczny makijaż i ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. No to mydło musi ślicznie pachnieć :) Makijaż też jest OK
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Włoskich mydełek nie znam, a wyglądają czarująco; super wycieniowane oczka

    OdpowiedzUsuń
  38. makijaż jak zawsze piękny, a mydełko cudowne:d

    OdpowiedzUsuń
  39. Te mydełka to doskonały pomysł na prezent, zgadzam się z tym.:)
    Poobserwuję sobie, ciekawy blog.:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. podoba mi się wygląd bloga, jak tylko znajdę wolną chwilę to zabiorę się za czytanie ;) dam znać co i jak... ^^ Teraz chciałabym zaprosić cię do mnie ;) http://hope-love-truth.blogspot.com/ pojawił się prolog, może cię zainteresuje. xx

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ladny makijaż,dobrze komponuje sie z kolorem oczu :)
    co do mydelek:troche male i drogie...


    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA,NOWE RECENZJE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełko jest standardowej wielkości jak te, powszechnie dostępne w sklepach :) Cena natomiast świadczy już o lepszej jakości, ręcznie robione z naturalnych składników :)

      Usuń
  42. SUPER.
    Ja właśnie używam ręcznie robionego mydła o zapachu cytrynowym, które przywieźliśmy z Chorwacji. Jestem nim zachwycona, bo pachnie nim cudnie w całej łazience... :)
    Pozdrawiam
    Sol/Monique

    OdpowiedzUsuń
  43. Super Blog : )
    Dodaję do obserwowanych i będę tu zaglądała : )
    ZapraszaM do mnie : D

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj, blog jest naprawdę świetny. Dołączam jako obserwator. Zapraszam na mojego skromnego i "młodego" bloga o podobnej tematyce: http://test-by-destiny.blogspot.com/ Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  45. swietny blog, dolaczam do obserwatorow i zapraszam do grona moich:)

    OdpowiedzUsuń
  46. mydelko super. Makijaz oczu tez bardzo mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. trochę zbyt wysoka cena mydełek,ale myślę że się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  48. nowe recenzje u mnie,zajrzyj jesli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ojj kusi mnie to mydełko, zwłaszcza, że mam na nie ostatnio bardzo duży szał :D

    OdpowiedzUsuń
  50. te fioletowe widziałam w sklepie z takimi pierdułkami różnymi :D

    OdpowiedzUsuń
  51. nowa recenzja,zapraszam i czekam na cos u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow mydło niesamowite :)

    zapraszam ; www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny makijaż, kreska pod okiem mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam takie mydła!:)

    tę wodę oczyszczoną używam zamiast toniku lub wody do mycia twarzy ( zamiast kranówki):)

    OdpowiedzUsuń
  55. te mydelka naprawde slicznie sie prezentuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo ładny makijaż, niby subtelny ale z mocnym kolorowym akcentem więc nie jest nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kocham takie mydełka :) Ciesze się ,że w mojej choć małej miejscowości jest mydlarnia i zawsze mogę jakieś ciekawe mydełko sbie wybrać :)
    A make-up jest subtelny :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).