piątek, 25 stycznia 2013

Lakiery chromowe do paznokci AllePaznokcie

Hurtownia kosmetyczna AllePaznokcie miło zaskoczyła mnie pokaźną, lakierową niespodzianką. Dziś zaprezentuję Wam lakiery chromowe

W moje ręce trafiły trzy spośród aktualnie osiemnastu dostępnych odcieni. Ich cena to 8.90 zł za 16 ml. 
+Flakoniki szklane, duże, efektownie się prezentują.

+Pędzelek gruby, odpowiednia konsystencja lakieru, można łatwo go nałożyć. 

+Dobrze kryje, dla lepszego efektu nakładałam dwie warstwy.

+/-Producent zapewnia, że lakier szybko wysycha. Mimo wszystko aby nie narażać paznokci na zbędne zarysowania, to radzę trochę dłużej odczekać. Odrobina ostrożności nie zaszkodzi :) 

+Kolory metaliczne, ładnie połyskują, są intensywne, wpadają w oko. 

+Z jakości i trwałości jestem zadowolona. Końcówki się nie starły. Każdy z lakierów trzymałam na paznokciach po dwa dni, w tym czasie było zero odprysków. Potem je zmyłam, gdyż już nie mogłam się doczekać aby wypróbować kolejne odcienie. Aktualnie mam nałożony Numer 22, który najbardziej przypadł do gustu zarówno mi jak i mojemu mężowi.

+Dobrze się zmywają. Używałam profesjonalnego zmywacza bezacetonowego.

 Numer 01
Malując szarym lakierem trzeba być ostrożnym, gdyż mogą pojawiać się smugi. Ten kolor natomiast najlepiej oddaje charakter serii lakierów chromowych. 
Numer 23
Numer 22
Ostatni kolor w rzeczywistości jest zdecydowanie intensywniejszy, wpada w zieleń. Pięknie się prezentuje, niestety zdjęcia w pełni nie oddają jego uroku. Gdybym miała zachować tylko jeden z tych trzech lakierów, to własnie wybrałabym numer 22.
 
"Podążaj za modą. Ekskluzywna linia nowych lakierów CHROM rozpali każdą kobietę, rozbudzi zmysły i wzbudzi zachwyt. Oferta skierowana jest dla wymagających klientów. Szeroka gama kolorów pozwoli na wybranie swojej ulubionej barwy.
Lakier charakteryzuje się wysoką jakością nakładania, szybko wysycha i bardzo dobrze kryje, nawet po pierwszym nałożeniu.
Efekt CHROMU jest porażający. Tak wysokiego połysku i blasku nie było nawet przy użyciu najlepszych nabłyszczaczy."
 
 

86 komentarzy:

  1. Wszystkie odcienie są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakos tak srednio mi sie podobaja...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za chromowymi kolorkami ;) ale dla każdego coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie wszystkie mi się podobają ale najbardziej 01 i 23 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki piękne, podobają mi się, chociaż zwykle metalicznych lakierów unikam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog :)
    Zajrzyj do nas i pomóż w głosowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pierwsze dwa kolorki :) Srebro bardzo lubię i często do niego wracam :) Widzę nawiązałaś współpracę z hurtownią, super, powodzenia i przyjemnych testów. I pochwal się pozostałymi lakierami bo jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nawiązałam współpracę właściwie dzięki Tobie, bo wcześniej nie znałam tej hurtowni :)

      Usuń
  8. widzę, że mamy podobny gust. mnie również najbardziej podoba się odcien numer 22 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają, na jakąś imprezę jak znalazł :D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zieleń !!!!!!!! ja malowałam ostatnio paznokcie na bardzo podobny właśnie kolor - także ja jestem zielenią oczarowana na całego - ale to chyba dlatego że tak mi jej braku z powodu tej zimy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie do końca mnie te lakiery pociągają, ale przyznam, że srebrny dość ładnie się prezentuje na paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się kolory ;)
    bardzo ładne masz paznokcie ;]
    ja niestety obgryzam ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. number 23 is my favourite!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dziwię się, że 22 to Wasz ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam uwielbiam ten pierwszy <3 Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. łał piękne kolory :) efekt na paznokciach niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Numer 22 , podoba mi się najbardziej! c:

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie właśnie najwięcej ciemnych barw, jednak nie ukrywam, że jest też trochę kolorowych ubrań ;-)
    dziękuję :*
    masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne kolorki, najładniejszy ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne te lakiery,najbardziej urzekla mnie dwójka :D taka intensywnie kobaltowa :)


    nowa notka u mnie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Srebrny mi się bardzo podoba :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog :) a lakiery wyglądają na pazurkach rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten z nr 23 najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedy znajdę wolną chwilę, zabiorę się za czytanie...tak jak obiecałam :)
    na naszym blogu http://hope-love-truth.blogspot.com pojawił się drugi rozdział. Dopiero zaczęłyśmy pisać, może cię zainteresuję <3 prosimy o szczere komentarze. xx, - Aileen, Jullie, Sam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. numer 22 jest super, wszystkie ładnie się prezentują na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie się prezentują, 23 jest genialy!

    OdpowiedzUsuń
  27. hah to zazdroszczę :)
    jak Ty to robisz, że masz takie długie paznokcie? JA bym wybrała 01 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten trzeci lakier jest świetny:)mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny efekt, szczególnie ten turkus przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 23 jest najlepszy. Piękny głęboki granat. CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
  31. byłam w rossmanie, widziałam metaliczne lakiery i zastanawiałam się czy kupic, doszłam do wniosku, ze 10 żł to za dużo jak na lakier XD

    OdpowiedzUsuń
  32. 22,23 boskie ! ;)

    Obserwuję miło będzie jeśli się odwdzięczysz :)
    Beata ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. niekoniecznie przypadły mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Te lakiery super wyglądają na paznokciach.:)
    Podoba mi się granatowy kolor.:P

    OdpowiedzUsuń
  35. Dwa pierwsze kolory są przepiękny, a srebro mnie powala :) Uwielbiam taki odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. ostatnie dwa kolory cudne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne kolorki;)
    Obserwuję i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  40. ten ostatni kolor-niebieski jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow fajne te lakiery :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne kolory ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo podoba mi się ten niebieski:)a cena jaka przystępna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne!! Każdy kolor z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. faktycznie 22 jest super; kupiłam sobie kiedyś kilka lakierów tej firmy, ale na moich pazurach nie przetrwały nawet 12 godzin :/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie przepadam za takimi lakierami, ale muszę przyznać, że ten 22 mi się spodobał!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. chromowe lakiery zupełnie nie trafiają w me gusta.

    OdpowiedzUsuń
  48. wszystkie 3 kolory rewelacja!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  49. Ostatni kolor mnie urzekł;))

    OdpowiedzUsuń
  50. kolory są świetne, ale to nie moje wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam granat i choć uważam, że jest piękny to niestety u mnie końcówki wytarły się mega szybko.. Poza tym żadnych zastrzeżeń nie miałam..

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)