niedziela, 2 grudnia 2012

Tłoczone lawendowe mydło, włoskie dzieło sztuki

W ostatnim czasie ogromną przyjemność sprawiła mi współpraca z internetową Perfumerią Dex Plus.
Dzięki niej w mojej łazience pojawiły się zapachy godne przyznania gwarancji najwyższej jakości. Dziś przedstawię Wam jeden z nich.

Mydełko Saponificio Artigianale Fiorentini (już sama nazwa brzmi cudownie) pochodzi z malowniczej Florencji (Włochy). 
Jest zapakowane w przepiękny kartonik ozdobiony grafiką stworzoną przez lokalnego artystę. Po jego otwarciu ze środka wydobywa się intensywna lawendowa woń, pobudzająca zmysły.
Zanim zobaczymy wygląd mydełka należy je rozpakować z dodatkowej ochrony, estetycznie owiniętego papieru. Artystyczny wygląd okrągłego mydełka jest godny podziwu. Po prostu zachwyca swym wyglądem. Nie bez powodu w tytule posta przytoczyłam słowa włoskie dzieło sztuki. Same spójrzcie jakie piękne tłoczenie.

Warto dodać, że mydełko jest naturalne. Produkowane we Florencji z organicznego oleju palmowego i koksowego.

Artystyczny wygląd jest natomiast zasługą włoskich rzemieślników, którzy wyprodukowali je ręcznie.

Cena 12,90 zł / 100g
Przytoczę poniżej słowa ze strony perfumerii, które idealnie oddają charakter mydeł Saponificio Artigianale Fiorentino.

Mydła Saponificio Artigianale Fiorentino zgodnie z tradycją włoskich rzemieślników produkowane są ręcznie. Piękne prasy do ich tłoczenia wykonane zostały z dbałością o najmniejsze szczegóły, by mydła miały niepowtarzalny wygląd.

W mydłach Saponificio Artigianale Fiorentino niezwykle istotny jest ich niepowtarzalny, artystyczny wygląd, wyjątkowe kształty i tłoczenia oraz ręczne pakowanie. Przykuwają one wzrok i oddają hołd pasji, z którą zostały stworzone, jednocześnie przybliżając wyjątkowe obrazy i aromaty Włoch. Mydła te są jak małe dzieła sztuki, które pozwalają klientom otaczać się pięknymi produktami użytkowymi.

Saponificio Artigianale Fiorentino narodziło się z chęci oferowania klientom najwyższej jakości produktu, który przedstawi im kulturę i lokalne tradycje wyrobów z Florencji. By to marzenie się spełniło zaangażowane zostały głębokie pokłady entuzjazmu, kreatywności i chęci działania, które połączono z wysokiej jakości składnikami i pracą lokalnych rzemieślników.
 
Pomysł na prezent.
Z racji zbliżających się świąt uważam, że  takie mydełko mogło by doskonale nadawać się na prezent. Po jego otwarciu nie ma żadnej wątpliwości, że jest to produkt najwyższej jakości. Taki prezent z pewnością ucieszyłby niejednego konesera aromatycznych zapachów i artystycznego wyglądu.

DEXPLUS |
 ........
Na dzisiaj mam jeszcze do zaprezentowania makijaż oczu, będący połączeniem dwóch cieni zielonych.
Nie ukrywam, że zarówno we własnych stylizacjach jaki i w makijażu nie lubię tego koloru. Nie oznacza to jednak, że go całkowicie odrzucam, tak jak w tym przypadku przełamałam własną barierę i postanowiłam choć raz wypróbować zielony makijaż na sobie.


61 komentarzy:

  1. Wygląda ślicznie, fajny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście dzieło sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj nienie, lawenda to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, a w dodatku lawendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne musi być to mydełko - lubię kosmetyki z lawendą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba szkoda byłoby mi go używać, żeby się nie wymyło to urocze tłoczenie na nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest te wytłoczenie! Prędzej ustawiłam by je na półce w łazience niż myła nim ręce :P

    OdpowiedzUsuń
  8. U, wygląda pięknie :) tak jak było tu już napisane, szkoda byłoby mi go używać przez ten wygląd:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lawenda-musi pachnieć cudownie.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. mydełko nawet pięknie wygląda! szkoda tylko, że trochę drogie - chyba jednak aż tak wymagająca nie jestem, jeśli chodzi o mydła ;D
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lawendowe mydło jest najlepsze <3 uwielbiam to!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ten makijaż to dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda ze przez internet nie mozna poczuc zapachu

    OdpowiedzUsuń
  14. jak narazie daję radę :) nie poddam się tak latwo!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie pomalowane oczy c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapach lawendy!



    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  17. bajeczny ten makijaż,a le chyba bym się nie odważyła na taki:) http://aknezz.blogspot.com/2012/03/na-dobry-poczatek.html ten też zjawiskowy!
    Wobec tego odezwij się do mnie: karina215@tlen.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, aż poczułam w moim zakatarzonym nosku zapach lawendy. Świetna sprawa takie mydełko. Nie dziwię się, że kosztuje ile kosztuje. Ale faktycznie, świetny pomysł na prezent.
    Makijaż oczu, śliczny. Ja również do wielu rzeczy dopiero teraz się przekonuję ;)
    Film "Atlas chmur" jak najbardziej polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie mydełka ! masz rację to bardzo fajny pomysł na miły prezent :) przepięknie wyciągnięte oko , ja co prawda nie jestem fanką zieleni ale podziwiam i tak :P

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie gadżety, choć lawendowe mydełko kojarzy mi się raczej z Prowansją :)

    ładny makijaż! szkoda, że ja wyglądam okropnie w zielonym...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny makijaz, chociaz ja staram sie ostatnio unikac intensywniejszych kolorow. Uwielbiam je, ale nie pasuja do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz śliczny kolor oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze marzyłam o robieniu makijażu kolorowego, pod kolor ubrań i w ogóle , ale mam dziwne wrażenie, że bede wyglądać jak głupek, nie wiem dlaczego, jakoś nie moge sie przełamać. Bardzo mi się to podoba, ale wydaje mi sie, że to nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  24. aż szkoda takiego mydełka używać ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię mydełka ;)

    Makijaż bardzo ładnie zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tobie rewelacyjnie pasuje do tęczówki ten kolor, w moim przypadku mimo, że kontrastuje a niby właśnie jak kolor tęczówki i cienia kontrastuje to jest git, to u mnie wygląda bleee;P a mydełko niby dobry prezent , aczkolwiek jak dostałam od koleżanki żel pod prysznic o zniewalającym zapachu to po dziś dzień go nie zużyłam, bo szkoda, takiego zapachu już żadna firma nie ma na rynku. a moja mama nadal od dwóch lat nie zużyła soli i kulek do kąpieli:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny makijaż, zaciekawiło mnie to mydło ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na prezent faktycznie fajny pomysł :)
    Makijaż kochana jak zwykle wspaniały!! Strasznie mi się podoba to, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny makijaż, lazurowy taki jakiś :) mydełko fajne, aczkolwiek lawenda nie kojarzy mi się z łazienką, bardziej z szafą? nie wiem. tak jakoś ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż śliczny, super cieniowanie kolorów ;) Myślę, że może się przydać na sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  31. mydelko wyglada jak dzielo sztuki, az zal sienim myc :-D
    makijaz mnie totalnie zniewalil, cuuuuudny. Mam prosbe czy jest jaks szansa pokazac jak zrobic go krok po kroku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie ze względu na moją tymczasową nieobecność w Polsce jest to niestety niemożliwe :( W skrócie od wewnętrznego kącika oka w kolejności nałożyłam cień biały, jasny i ciemny zielony. Wszystko roztarłam pędzelkiem. Na koniec oczywiście wytuszowałam rzęsy i eyelinerem wykonałam kreskę na linii wodnej oka :)

      Usuń
    2. Bardzo barzdo dziekuje za opis, niektore makijaze wygladaja tak niesamowicie, ale niestety czesto nie ma czlowiek pojecia jak je na sobie wykonac. Ten mnie bardzo zachwycil i dlatego poprosilam o pomoc. Dziekuje. Sprobuje jakos go wykonac :-) dziekuje

      Usuń
  32. faktycznie super pomysł na prezent :) a makijaż jak zwykle piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  33. BArdzo fajnie te mydełka się prezentują:)
    ładny cień

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzieki za komentarz :) Myslalam o wrzuceniu swojej fotki, ale stwierdzilam, ze to chyba jeszcze nie czas :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Makijaż piękny! Super kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  36. mydełko świetnie wygląda :)
    piękny ten makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  37. makijaż czysto zielony ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny post :)
    makijaż rewelacyjny ;3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale fajne to mydło :D

    Makijaż rewelacyjny :) zieleń powala :]

    OdpowiedzUsuń
  40. fajnie tu u Ciebie:)
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudnie wyglada to mydelko :D

    OdpowiedzUsuń

  42. Oh my god.....amazing makeup, I wish I could do that! Your eyes are so beautiful! I love lavender soap, it's a good idea for a gift! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo podoba mi się makijaż :)

    obserwuję i zapraszam do mnie :*
    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Beautiful make-up. Happy New Year :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny makijaż! kołaży się ze skrzydełkami motyla..:)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).