sobota, 29 grudnia 2012

Odżywka regenerująca Mariza, awokado & jedwab

Jeszcze do niedawna kosmetyki Mariza były mi niestety nieznane. Dzięki współpracy miałam możliwość przetestowania kilku produktów, które sama mogłam wybrać z zimowego katalogu. Zdecydowałam się m.in. na odżywkę regenerującą do włosów suchych i zniszczonych (awokado & jedwab). Decyzja okazała się jak najbardziej trafna :) 
+/-Odżywka jest zamknięta w plastikowej, poręcznej, estetycznie wyglądającej buteleczce o pojemności 250 ml (cena 13,90 zł.). Zazwyczaj kupuję większe opakowania. Mniejsze okazało się przydatne podczas wyjazdu na święta. Odżywki u mnie znikają w mgnieniu oka, gdyż dość dużo ich używam. Mam włosy średniej długości, farbowane. Tą również dość szybko zużyłam. Wydajność zależy od indywidualnych potrzeb.

+Po otwarciu czuć przyjemy zapach świeżości, owocowy, kojarzący mi się właśnie z kosmetykami do mycia/odżywiania włosów. Nie jest zbyt intensywny ale nadal wyczuwalny po umyciu włosów. 

+Konsystencja typowa dla odżywek, biała, gęsta, kremowa. Łatwo wydobyć produkt z opakowania. Trzeba potrząsnąć butelką aby się wydostał. 

+Tak jak zaleca producent spłukiwałam odżywkę po 3-5 minutach. Dzięki niej włosy dobrze mi się rozczesywały, w dotyku były miękkie, dobrze wygładzone, nie obciążone. Stosowałam ją zaraz po koloryzacji. Sprawiła, że włosy były bardziej odżywione, nawilżone. Ogólnie odżywka spełniła moje oczekiwania. 
"Olej awokado zapewnia włosom intensywne nawilżeniegłębokie odżywienie , przywraca im miękkość i gładkość. Masło Shea odbudowuje oraz wzmacnia ich strukturę. Proteiny jedwabiu i d-pantenol działają kondycjonująco i regenerująco, poprawiają elastyczność włosów zmniejszając ich łamliwość oraz podatność na uszkodzenia. Chronią także przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Odżywka sprawia, że włosy są zdrowe, lśniące i jedwabiście gładkie."

"Skład: Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Cocamidopropylberaine, Silicone Quaternium-16 (and) Undeceth-11 (and) Butyloctanol (and) Undeceth-5, Cocamide DEA, Glycerin, PEG-18 Gryceryl Oleate/Cocoate, Glycereth-8 Avocado Oil Esters, Hydrolyzed silk protein, Citric Acid, Sodium Chloride, Metylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Parfum, Butylphenyl methylpropional, Limonene."
 
Znacie kosmetyki Mariza?

MARIZA |
........
Zaprezentuję Wam również kolorową kreskę, którą wykonałam cieniami do powiek za pomocą pędzelka do eyelinera. Okazała się bardzo trwała, nie zapomniałam oczywiście o bazie pod cienie.
Jeśli chodzi o kolory to w kolejności użyłam cienia żółtego, pomarańczowego, różowego, niebieskiego i na koniec fioletowego. Mieszanka można by pomyśleć dość wybuchowa, która wbrew pozorom stworzyła uważam nawet interesujące połączenie.

81 komentarzy:

  1. Cudna kreska :)
    Nie mogę oderwać wzroku i czytać starszych postów :D bo ciągle do niej wracam :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zastanawiałam się nad kupnem tej odżywki i po Twojej recenzji na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna tęcza <3 a odżywkę chętnie wypróbuje jeśli tylko na nią gdzieś trafię :)

    Wszystkiego Naaaaaj w Nowym Roku ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreseczka na oku jest boska ;) odzywka rowniez zacheca. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory są mega. Szczęśliwego nowego!

    Obserwuję;)

    agnesfrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie kolorów :)
    Ożywia ponurą zimę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowej kreski jeszcze nigdy nie widziałam, jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo chętnie zakupię tę odżywkę :D
    kreska na powiece bajeczna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie wyglada to oko

    OdpowiedzUsuń
  10. Kreseczka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :) Piękny makijaż oka, ja zwykłą czarną kreskę nie potrafię zrobić, a co dopiero takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. udanego wskoku do nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za piękny, tęczowy i radosny makijaż!
    pozdrawiam i obserwuję
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, wzajemnie- wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  15. nie widziałam jeszcze takiej kilkukolorowej kreski ale wygląda to super, na sylwestra idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. na sylwestra idealne :) muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na sylwestra odpowiedni, Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne oczy ! idealnie to wygląda ;]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nie używałam :)
    śliczny makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam olejek Marizy do opalania, jest świetny :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o odzywki to nie lubię tego typu opakowań zwężanych ku górze.
    Niesamowity make-up!

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam tą firmę ale jeszcze z niej nie korzystałam :P
    Fajny makijaż, pozdrawiam.
    Szczęśliwego.... 2013!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję bardzo i nawzajem! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię kreski a taka wersja dosyć szalona ale ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny makijaż!
    Inspirujesz♥
    Obserwuje i zapraszam do mnie : D
    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuje ♥ Tobie również życzę spełnienia marzeń ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog zapraszam do mnie + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne kolorki :)
    obserwuję i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzetelna recenzja :) A makijaż prześliczny- kojarzy mi się z wakacjami :)
    Wszystkiego Najlepszego W Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudna kreska a tej odżywki sama chętnie bym wyprobowała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pod wrażeniem! Genialne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny makijaż ;D szczęścia w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog : *
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu : )
    Obserwuje i liczę na rewanżyk :D.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki, nawet nie byłam tego świadoma :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne kreski, nieźle Ci to wyszło :)

    Pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ładne kreski i ciekawie dobrane kolory ;)

    Pozdrawiam :)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna recenzja ! :)
    Dziękuje za kom. i zapraszam ponownie.♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetny makijaż, kojarzy mi się z motylkiem :)
    Co do szamponu to na pewno nie dla mnie, bo pewnie by mi się szybko przetłuściły po nim włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  39. nie używałam,a makijaż świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam nigdy kosmetyków z tej firmy, a jeśli chodzi o kreseczki to są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie;) pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Kreska rewelacja ! Takie nasycone, soczyste kolory. Uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję i wzajemnie dużo szczęścia w nowym roku! :) i kreska piękna!

    OdpowiedzUsuń
  44. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    Zapraszam do mnie na rozdanie!
    http://lookrecya-fashion.blogspot.com/2012/12/wieeeeeki-mnie-nie-byo-wiec-czas-na.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękujemy, wzajemnie! :) Ciekawy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawa recenzja!! :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękny makijaż ;) Włosy łatwo się rozczesują po tej odżywce? ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  48. nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  49. swietny makijaz oczu :))

    zapraszam na ROZDANIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. B.Ładny blog +zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Niesamowicie wygląda ta kreska na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  52. magiczny makijaż! zazdroszczę, bo sama nie umiem prosto zrobić nawet zwykłej kreski tak, żeby wyglądała świetnie :P

    obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili ♥
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. zachecilas mnie recenzja odzywki :-)
    makijaz cudny :-)

    no niestety wiem,ze statysci za duzo niestety nie zarabiaja. Wiekszosc decyduje sie na to aby przeyzc jakas przygode itd

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow!!jak równo!ten makijaż jest doskonały!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny makijaż! :)
    super blog :P
    obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładna kreska! Pozytywna;)
    Muszę chyba wypróbować odżywkę, bo jestem konsultantką i mnie kuszą różne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super oczy :) Czemumi nigdy nic nie chce wyjśc :( !
    A o kosmetych pierwszy raz słyszałam :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. piekny makijaż,kojarzy mi sie z latem :)

    odzywki nie znam,firmy rowniez,ale jako osoba wiecznie walczaca ze swoimi wlosami,chyba sie skusze.

    zapraszam na mojego bloga,wkrotce nowe recenzje kosmetykow :)

    opniuj-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. perfect !:) ...would You like to follow each other Dear ? just let me know :)


    xxx

    abangarang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. piękny makijaż :) aż się chce lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolorowa kreska ♥
    Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).