piątek, 7 grudnia 2012

Maska do twarzy BingoSpa z olejem winogronowym

Moja kosmetyczka już od dawna jest dość pokaźnie zaopatrzona w maski do twarzy marki BingoSpa. Posiadam z ich asortymentu m.in. maskę błotną z kolagenem, błotną z proteinami jedwabiu, algową, z proteinami kaszmiru i jedwabiu.

W ostatnim czasie do tego grona dołączyła maska do twarzy z olejem winogronowym.
+Plastikowe, okrągłe, funkcjonalne opakowanie prezentuje się estetycznie. Grafika czytelna, bez zbędnych nadruków.

+Zapach również przypadł mi do gustu. Ogólnie jak dla mnie kosmetyki BingoSpa mają dość nietypowe zapachy. Niektóre z nich jest mi po prostu trudno określić. Większość mi się podoba, za wyjątkiem masek błotnych, które niestety nie pachną zbyt przyjemnie.

+/-Konsystencja przez wiele osób jest określana jako kremowo-żelowa z czym się zdecydowanie zgadzam. Maska nie spływa z twarzy. Uważam jednak, że jest za mało zbita, po nałożeniu nie tworzy jednej, spójnej warstwy. Ogólnie żadna z masek BingoSpa, które posiadam nie jest zbyt gęsta. Miałam już do czynienia z maseczkami, które po nałożeniu zasychały, tworząc właśnie jedną warstwę nawet do tego stopnia, że wyglądały jak prawdziwe maski i można je było ściągnąć, tak jakby się zdejmowało warstwę skóry. Tutaj mi tego brakuje.

+Łatwo się ją nakłada. Za każdym razem mając maskę na sobie czuję delikatny chłód co zdecydowanie odpręża i orzeźwia. Należny ją pozostawić na skórze około 15 minut po czym zmyć letnią wodą. Nie lepi się, nie ma żadnych problemów z jej zmyciem.

+Jest dość wydajna, wystarczy niewielka ilość aby rozsmarować na skórze twarzy, szyi i dekoltu. Cena: 12zł / 120g. Porównując to z wysokimi cenami jednorazowych masek, o których można poczytać na różnych blogach, uważam, że zdecydowanie bardziej opłaca się zainwestować w coś co starczy na wiele kuracji.

+/-Po jej zmyciu skóra jest przyjemna w dotyku, oczyszczona, nawilżona. Efekt co prawda nie jest spektakularny, nie utrzymuje się jakoś zauważalnie długo. Po prostu chwilowa przyjemność dla skóry i również duszy podczas robienia takiego domowego spa. 

+Nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu na skórę.

Ocena i podsumowanie: 4/5. Nie jest to produkt idealny, aczkolwiek szybko idzie się do niego przyzwyczaić oraz do tej nietypowej konsystencji. Cena jest przystępna, a kosmetyk bardzo wydajny. Na pewno nie warto przepłacać i kupować maseczki jednorazowe. Warto natomiast czasem zafundować skórze takie winogronowe, ochładzające, domowe Spa.
 

"Maska do twarzy BingoSpa zawiera 5% czystego oleju winogronowego oraz ujędrniający kompleks algowy.
 
Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (72%) oraz frakcję niezmydlalną w postaci tokoferoli, fitosteroli i fosfolipidów, które tworzą strukturę błony komórkowej, regulując jej płynność i aktywność enzymów.
Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami.

Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację.

Maska BingoSpa ze 100% olejem winogronowym polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej."

BINGO SPA |
 

........
Zaprezentuję Wam również mój makijaż. Specjalistką w tej dziedzinie nie jestem ale czasem na sobie próbuję zmalować coś nowego.


Tym razem wybór padł na połączenie cieni różowego i szarego. Kolory są uważam dość delikatne, pastelowe, nie rzucają się jakoś mocno w oczy, co sprawiło, że czułam się całkiem dobrze będąc tak pomalowana.


Dokładniej w wewnętrznym kąciku oka nałożyłam cień biały, potem w kolejności różowy oraz szary po czym roztarłam pędzelkiem granice. Na zakończenie oczywiście wytuszowłam rzęsy oraz namalowałam kreskę czarnym eyelinerem na linii wodnej oka.



78 komentarzy:

  1. jakoś szczególnie mnie ta maska nie zachwyciła, ale też nie jest najgorsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa maska, ale denerwuje mnie to że nigdzie BingoSpa nie ma w stacjonarnych sklepach, tylko trzeba zamawiać przez internet ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam że ktoś narysuje kreskę i jest ładnie, ja narysuję kreskę i jest panda:) Ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wczoraj pisałam recenzję tej maseczki- jak dla mnie to niewypał BingoSpa... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ci w takim makijazu! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na nowy wpis! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie pewnie też zapach przypadłby do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki ładny makijaż!
    ciekawe jak ta maska spisałaby się u mnie....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo wreszcie Cie widac w calej okazalosci , fajna dziewczyna z Ciebie, no i makijaz bardzo Ci pasuje :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się to, w jaki sposób pomalowałaś oczy. wybrałabym jednak do tego inną szminkę, bo trochę kłóci to się z oczami :) co do maski, nigdy nie używałam tego ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy produkt, już wyobrażam sobie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabulous make-up!!!

    Kisses,

    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  12. mam różowe cienie które nigdy nie uzywam , źle czuje sie w tych odcieniach na powiece za to Tobie bardzo pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie masz śliczne duże oczka ! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż jest świetny. Super włosy masz.

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo dzis w calej okazalosci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masek ni euzywam ale makijaz super!!!! i jakie masz oczy duże :D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż bardzo ciekawy!!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny makijaz :) Co do twojego komentarza- nie odwazylabym sie nie przeniesienia sie do Tajlandii :D Moze kiedys, ale narazie tak mysle, ze nie byloby tam dla mnie pracy. A nauczenie sie tego jezyka zajeloby mi przy mojej kiepskiej pamieci ze 100 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tą maskę, ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  20. AVON ma w swoim asortymencie taką właśnie maseczkę, która po zaschnięciu schodzi za jednym pociągnięciem (no moze dwoma czy nawet trzema, ale ogólnie mi chodzi o sposób jej pozbywania się z buzi) - Planet SPA Sake i Ryż. Osobiście sobie ją chwalę. A i moja mama, która ma wrażliwą skórę, może jej bez przeszkód używać.
    Różowy i szary, to kapitalne kolory, które bardzo ładnie ze sobą współgrają! Ślicznie Ci te oczka wyszły.
    Dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny makijaż ;) Ślicznie wyglądasz. Mam tą maskę z BingoSpa i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam tą maskę:)
    ja nie czuję efektu chłodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dziwne, za każdym razem gdy ją nakładam czuję na całej twarzy chłód, a przechowuję maskę w temperaturze pokojowej :)

      Usuń
  23. o to mi chodziło,ciesze się :) będzie idealny na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten róż na oczach mnie oczarował ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oczy cudne, ale na usta postawiłabym na coś lekkiego, stonowanego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam żadnego produktu Bingo Spa

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam maskę do twarzy z BingoSpa, ale z olejem sojowym.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam jeszcze maski z BingoSpa, ale lubię te kosmetyki.
    Bardzo ładny makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. NIE MIALAM JESCZE TEJ MASKI....

    pozdarwiam i zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie używałam tej maski...
    świetny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny makijaż , dawno nie miałam różu na powiekach , fajna sprawa - ta maska , jak do cery tłustej i zanieczyszczonej to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny ten makijaż :)Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wydaje się ineteresujące.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że nie sprawdziła się na 5. Winogronowy zapach, mmmmm :D


    Zostałaś oTAGowana :)!
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiekny makijaz:) uwielbiam taki odcień różu:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie wyglądasz z takim makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. KONKURS! Serdecznie zapraszam Cię na konkurs z okazji ROKU mojego bloga. Do wygrania paletka SEPHORA i CHARMSY.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję bardzo za komentarz.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie Ci ten makijaż wyszedł *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. Podziwiam Twoją precyzję w makijażach O,O.

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wyglądasz ! ale wiesz co tam chyba można płacić jakoś kartą , w sumie nie wiem jak te płatności u nich wyglądają :/ bo faktycznie teraz tą promocje do 16 grudnia zrobili niesamowitą

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa uroda :)


    POZDRAWIAM,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam maseczki - wzsystkie do rak, twarzy , stop itd. Ta , ktora przedstawilas zapowiada sie interesjaco.
    W rozowym makijazu bardzo Tobie twarzowo,:-)
    Dziekuje za wsparcie i mily komentarz, starlam sie dac z siebie wzsystko podczas wszystkich nagran :-) Teraz mozna ogladac kolejny etap bo dzieki wzsystkim glosom jestem w drugim etapie polfinalu tego programu :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdroszczę takiego bogactwa bingo spa :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. makijaż wyszedł super, bardzo precyzyjnie wykonany, mi się to nigdy nie udaje :)
    a maseczek tej firmy nie znałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ładne cieniowanie, tylko może spróbuj zastąpić eyeliner na linii wodnej miękką czarną kredką. taka mocna kreska wygląda strasznie ostro i nie pasuje do takiej lekkiej górnej powieki, a kredką wyjdzie delikatniej i w efekcie cały makijaż będzie lżej wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz przecudowny ksztalt oczu!!!! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny makijaż pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. hmm. myślę że może spróbuję tej maski:)
    makijaż bardzo fajnie ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Amazing shots! Lovely blog
    lets follow eachother, let me know if you are following me,
    then I will follow you right back.

    Love, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawa jestem zapachu tej maseczki do twarzy :)
    Co do makijażu - bardzo lubię róż na powiece, podoba mi się.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. kusza te maski :D sliczny ci wyszedl ten makijaz :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).