czwartek, 22 listopada 2012

Serum czekoladowo papajowe BingoSpa

Przy okazji jednego z wcześniejszych postów wspominałam już, że kosmetyki BingoSpa są mi dość dobrze znane, przynajmniej duża część z nich.
Tym razem w moje ręce trafiło serum czekoladowo papajowe do pielęgnacji ciała.
+Opakowanie plastikowe o pojemności 150g, prezentuje się bardzo estetycznie, jest poręczne w użyciu. Grafika czytelna, przejrzysta, nie umieszczono zbędnych tekstów.

+Serum ma bardzo gęstą konsystencję, zbitą. Wystarczy niewielka ilość aby rozsmarować je po dużej powierzchni. Wchłania się dość dobrze.

+Zapach rewelacyjny, bardzo intensywny. Jego intensywność jest w tym przypadku zdecydowanie zaletą. Czuć go jeszcze przez pewien czas po nałożeniu. Świadczy o tym chociażby reakcja mojego męża, gdy wszedł do pokoju jakieś pól godziny po tym jak się wysmarowałam tym serum :) Był zachwycony :)
+Po użyciu serum skóra jest niewątpliwie nawilżona, zmiękczona, gładka w dotyku.

"Poczuj radosny i fascynujący aromat dojrzałej papai.
Serum BingoSpa sprawi by pielęgnacja Twojej skóry stała się niezapomnianą chwilą, chwilą na którą z niecierpliwością czekasz, chwilą, którą pragniesz, by trwała bez końca... dzięki czekoladzie.
Ziarno kakaowca - Theobroma cacao - z którego powstaje czekolada, zawiera wiele cennych dla skóry substancji, posiada zdolność zmiękczania skóry.
Poza tym wykazuje działanie odmładzające i odświeża skórę, skutecznie likwiduje suchości skóry. Antyoksydanty, czyli składniki spowalniające proces starzenia się skóry, znajdujące się w  czekoladzie, zapobiegają rozwojowi wolnych rodników, które wpływają na utratę przez skórę kolagenu, elastyny i innych protein."

Nie zauważyłam żadnych wad, więc przyjemność stosowania serum czekoladowo-papajowego oceniam zdecydowanie na 5 :)

Miałyście już okazję wypróbować ten kosmetyk? Jeśli tak to jaka jest Wasza opinia na jego temat? Możecie ewentualnie zostawić w komentarzu linki do recenzji jeśli takowe pisałyście :)

| BINGOSPA |

........
[Edit] Edytuję ten fragment posta, gdyż dotyczył on konkursu, w którym brałam udział wraz z moją przyjaciółką. Konkurs już się zakończył, a każda z nas otrzymała w nim nagrody trzeciego stopnia, a dokładniej produkty L'Oréal (szampon, odżywkę oraz farbę do włosów). Dziękuję Wam za każdy oddany glos :)
Tymczasem zostawiam Was z naszym zdjęciem konkursowym.  Przy okazji macie możliwość mnie poznać, gdyż do tej pory nie umieszczałam na blogu swoich zdjęć. Blond osóbka po prawej stronie to jestem właśnie ja :)

64 komentarze:

  1. kusza mnie to serum czekolada i papaja to cos zdecydowanie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jeszcze nic Bingo Spa nie miałam. Połączenie rewelacyjne, ale przy moim nadmiarze balsamów do ciała to serum musi co najmniej 2 lata poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to serum jest na liście moich kosmetycznych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale musi ciekawie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musi bosko pchaniec, chociaz nie przepadam za aromatem czekolady w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno pięknie pachnie :) ale ja jednego mazdiła nie jestem w stanie zużyć w ciągu roku :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie już czekolada w kosmetykach zaczyna przeszkadzać powoli :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj pewnie pięknie pachnie :) UWielbiam czekoladę w kosmetykach :D Mam aktualnie taki balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekoladowo-papajowe? brzmi rewelacyjnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. mam to serum, podobne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta recenzja mnie przekonala! Jak wykoncze moje zapasy to zaopatrze sie w to serum. Koniecznie :D
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach mnie taaaak kusi że nie mogę!:) Zamówiłabym gdybym nie miała kilku otworzonych balsamów :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale bym chętnie spróbowała takiego balsamu :D!

    OdpowiedzUsuń
  15. O raaany, ależ kusisz! Serum wydaje się idealne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia Bon na zakupy w merg.pl :)).

      Usuń
  17. Cześć ;) Jakiś czas temu wpsominałam o akcji szlachetna paczka i o pomyslę, żeby zorganizować ją wsrod blogerow. Rodzina, którą możemy uszczęśliwić na święta została wybrana, mam nadzieję, że pomożesz i się przyłączysz do nas ! Wszystkie szczegóły z tym, co rodzina potrzebuje znajdziesz w najnowszej notce http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekolada i papaja? nie słyszałam jeszcze o tym połączeniu musi być świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. troche trwalo zanim pokazalo mi sie to zdjecie ale zaglosowalam jako 79 osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłabym nawet ze względu na sam zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. kuszący produkt :)

    149 głos ode mnie :)
    a tutaj link do mnie:
    https://apps.facebook.com/colorama_stylizacje/?praca=304

    OdpowiedzUsuń
  22. ten produkt wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czekoladowo-papajowe? mmmm, zapowiada się obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Skusiłaś mnie bardzo ;) Muszę go mieć :)
    Dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  25. W konkursie KLIK,
    a serum chyba wypróbuję na moim mężu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. po pierwsze glos w konkursie oddany jakos 218 :-) Zycze Wam z calego serca powodzenia i wygranej :-)
    zapach czekoladowo-papajowy jak najbardziej przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie opisane :)

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  28. kurcze kusisz. zawsze chciałam kupić coś z Bingo Spa. do tego zapach czekolady. ale kurcze, wydałam dzisiaj tyle kasy...:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Załuważyłam,że na prawie każdym blogu ostatnio pojawiają się recenzje owego kosmetyku . Zbieg okoliczności czy współpraca ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpracuję z firmą BingoSpa, w dziale współpraca na moim blogu istnieje taka informacja :) Pisałam o tym również wcześniej przy okazji recenzji innego z kosmetyków BingoSpa :)

      Usuń
  30. Oooo fajnie opisane może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Również bardzo lubię kosmetyki, których przyjemny zapach długo utrzymuje się na mnie jak i w moim pokoju ;) Głosik oddany, mam nadzieję, że się przyda. Dziękuję za komentarz i na szczęście nie uczę się chińskiego. Ja się tylko uczę rysować ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję :) Może jesteś zainteresowana odświeżeniem swojego nagłówka?:) Chętnie mogę Ci jakiś wyczarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam takie smakowite kosmetyki ...zapach musi być niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Thank you for yor visit, have a nice day!
    I need your help! Click here here and then on red heart to give me your vote! You can vote once a day!Thank you!
    Win a Love Obsessed $50 gift card!!

    OdpowiedzUsuń
  35. mam i zapach jest świetny mm

    http://dzelkoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. nie miałam okazji blizej poznac tego serum, ale chętnie bym spróbowała :)
    dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Starałam się, żeby to miało przysłowiowe "ręce i nogi" :D

    OdpowiedzUsuń
  38. serum faktycznie ciekawe i w niskiej cenie :) życzę powodzenia w konkursie! ;)
    obserwujemy? :P

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie było strasznie zimno dziś . No i padał śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam tą firmę <3 Mają genialne kosmetykki :)
    U mnie było zimno jak nie wiem, rano jak się obudziłam, było bialo :D
    Obserwujemy ? http://teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę wypróbować:)
    zapraszam do mnie na giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam te serum z BingoSpa i jestem bardzo zadowolona ;) Zapach ma cudny! Śliczne zdjęcie ;*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne ;) Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie mam motywacji do nauki :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja miałam z BingoSpa odżywkę do włosów i mleczko do ciała i również byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcie :). Fajnie razem wyglądacie :).

    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  47. papajowo czekoladowe...mm brzmi smacznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. zapach rzeczywiście musi być obłędny! Pierwszy raz spotykam się z tą firmą u Ciebie:) może zakupię w przyszłości jak pokończę moje masła i balsamy do ciała :)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  49. kosmetyki Bingo kuszą mnie już od dawna , a jeszcze takie pachnące serum to jest dopiero kuszące na maxa .

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)