środa, 14 listopada 2012

Corine de Farme krem nawilżający do twarzy

Zaprezentuję Wam dzisiaj krem do twarzy Corine de Farme. Marka do niedawna była mi niestety nie znana, zmieniło się to dzięki stronie Forte Sweden , na której dowiedziałam się o jej istnieniu.

Na początek wspomnę, że wszystkie kosmetyki Corine de Farme zawierają co najmniej 95% składników naturalnych, co z pewnością może zainteresować wielu odbiorców, gdyż jak nietrudno zauważyć, w ostatnim czasie kosmetyki naturalne cieszą się dużą popularnością.


Przechodząc do sedna sprawy. Teraz kilka słów o kremie, który miałam możliwość wypróbować.

+Zapach delikatny, ogólnie przyjemny, nie drażniący.

+Lekka, kremowa konsystencja. Łatwo się go aplikuje, dobrze się wchłania nawet jeśli nabierze się za dużą ilość. Nie pozostawia tłustej warstwy.

+Opakowanie w tubce, ostatnio coraz częściej się z takimi kremami spotykam, wiec zdążyłam się przyzwyczaić.  Dla osób na co dzień używających kremy w słoiczkach, może wydać się na początku nietypowe ale nie stanowi to żadnego problemu w użytkowaniu.

+Nadaje się pod makijaż, nie roluje się. Maluję się codziennie, przeważnie delikatnie ale jednak. Krem się sprawdził w tym wypadku.

+Daje optymalne nawilżenie na dzień. Na noc nigdy go nie stosowałam.

-Za minus muszę uznać trudną dostępność. Dodaję TUTAJ link, pod którym się dowiecie, gdzie można znaleźć kosmetyki Corin de Farme.

Podsumowując. Nie zauważyłam niepożądanego działania. Cery niestety idealnej nie mam aczkolwiek po tym kremie nie uległa pogorszeniu, ma na mnie optymalny wpływ, dobrze nawilża i sprawdza się pod makijaż.

Krem nawilżający o lekkiej konsystencji z naturalnymi składnikami w 98%.
2% delikatnych składników syntetycznych dla zachowania trwałości i konsystencji.
Delikatna i lekka konsystencja pozwala na szybkie wchłanianie się kremu i nie zapycha porów.
Do cery wrażliwej i alergicznej.
Bez parabenów, barwników, alkoholu, fenoksyetanowu.


Cena: ok. 15zł / 50ml

FORTE SWEDEN |

61 komentarzy:

  1. Ja mam kilkanaście próbek tego kremu, ale jakoś cały czas nie jestem do niego przekonana

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ta rozowa wersje o zapachu piwonii i stosuje tylko pod makijaz :) sprawdza sie swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale bardziej kusi mnie płyn micelarny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie stosowałam. Niestety co do kremów to jeszcze nie znalazłam takiego, który na dłuższą metę by mi służył.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze niczego nie miałam z tej firmy, ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy wczesniej nie widzialam tego cuda

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam kilka opinii, nie wszystkie są pozytywne, ale przecież każda z nas ma prawo do własnego zdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia tego jaki wpływ ma dany produkt na nas. Oczywiście może się zdarzyć, że na kogoś źle działał, ja natomiast nie zauważyłam niepożądanych efektów :)

      Usuń
  8. Pierwsze słyszę o tej firmie ;D Ale krem kuszący ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mojej cery bardzo dobre są wszelkie kremy nawilżające, szczególnie jesienią i zimą dużo nawilżenia potrzebuje skóra twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kojarzę tej firmy, ale ten krem również mnie nie kusi:<.

    OdpowiedzUsuń
  11. też nie kojarzę firmy, ale produkt wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. naturalny,niedrogi,może wypróbuję,zależy czy zatyka pory czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że dodałaś jego recenzję! od dawna mnie ciekawił ale ciągle mi jakoś nie po drodze było do niego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli krem ani nie szkodzi ani nic pożytecznego nie robi :( Szkoda bo ja mam zawsze bardzo duże oczekiwania odnośnie każdego kremu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż więcej mogą typowe kremy, ważne aby nawilżały, nadawały się pod makijaż, nie zapychały "po pierwsze nie szkodzić" :P

      Usuń
  15. Dziękuję i również obserwuję:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz czytam o tej marce. Dobrze, że krem nie zapycha, w moim przypadku to bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że z dostępnością tak kiepsko, bo prezentuje się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Eh chyba nie dla mnie :) hah

    POZDRAWIAM,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  19. w CCC . Fantastyczne były :)
    Teraz była na nie przecena i były za chyba 80 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super opinia, akurat szukam takich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Krem całkiem tani, chyba się nim zainteresuje :) Fajnie że napisałaś opinię.
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze nie słyszałam o tym kremie, ale widzę, że warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wesoło było
    szkoda tylko, że tak zimno
    brrr

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojj juz nie raz to slyszalam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. nie słyszałam o tym kremie !

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne jest to, że jest dla wrażliwej skóry. Nigdy o nim nie słyszałam.

    PS. Nietypowa prośba: chciałam przed chwilą dodać Twój komentarz, ale zamiast "opublikuj", kliknęłam niechcący "usuń"... ;( Mogłabyś go napisać jeszcze raz? Przepraszam za kłopot, sierota ze mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  27. PS. Cieszę się, że Ci się fotki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ...a ja się o marce dowiedziałam dzięki Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  29. http://www.polyvore.com/
    bardzo proszę :) to własnie tam tworzę swoje zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również nie słyszałam :P.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna recenzja , a samego kosmetyku nie znałam wcześniej :) dziękuję pięknie :) a co do miejsc to serio trzeba się nieźle napocić żeby coś znaleźć , to akurat miałam na oku od bardzo dawna ale szukałam odpowiednich stylizacji :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie wyjechałaś?
    już tylko półtorej tygodnia około,damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. i jak się tam żyję ?:)
    ojj to na pewno tęsknota jest!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiele razy już rozważałam czy może wyjechać ale nie wiem czy dałabym sobie radę właśnie z tęsknotą :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sounds like an amazing beauty product!
    Come back soon to visit my: fashion blog!
    Vivi clothes giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google i facebook liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz i lubisz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jeszcze się z nim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. też lubię matematykę, ale trochę się jutrzejszej matury obawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  39. przydałby mi się taki krem bo mam bardzo wysuszona skórę - bardzo ciekawa recenzja:)

    w wolnej chwili będzie mi bardzo miło gościć cię na moim blogu :) zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html :)

    OdpowiedzUsuń
  40. great post!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ciekawy kremik :) może kiedyś go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawią mnie kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Myślę, że mi też by podpasował - lubię jak kremik szybko się wchłania ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Such a great stuffs!

    Hugs,

    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  45. I was thinking about this product and could not decide if I should buy it but it looks pretty cool so maybe I will give it a try. Thanks for the information. Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  46. wow, świetny review <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. nie miałam stycznosci z czymkolwiek tej firmy:) i poszukuję nadal kremu, który czyni cuda:) Swietna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  48. ja mam juz dwa kremiki które musze zdenkować ;)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).