czwartek, 8 listopada 2012

Balsam palmowy do dłoni Bingo Spa

 
Dzisiejsza notka będzie dotyczyła w głównej mierze mojej opinii produktu marki Bingo Spa, który otrzymałam w ramach współpracy. Mowa o palmowym balsamie do dłoni.

Od razu wspomnę, że znam tą markę bardzo dobrze. Miałam już wcześniej styczność z wieloma ich produktami. Skorzystałam kiedyś z walentynkowej promocji -50% plus darmowa wysyłka. Zakupiłam wówczas bardzo dużą ilość kosmetyków, do domu przyszła mi ogromna paczuszka, w której oprócz tego co kupiłam znajdowało się pełno gratisów (próbek). Dodatkowo brałam udział w różnych konkursach, w których również miałam szczęście wygrać kilkakrotnie przeróżne kosmetyki BingoSpa.

Wracając do produktu będącego moim dzisiejszym głównym tematem. Jego właściwości uważam za zbliżone do balsamu brzoskwiniowego tej samej firmy, który używam od dłuższego czasu. Moje dłonie po zastosowaniu obu balsamów reagują praktycznie w ten sam sposób. Różnicę zauważam jedynie w zapachu, każdy z nich oczywiście jest kuszący.

+Plusik daję zatem za zapach, o którym wyżej wspominałam. Kusi, unosi się w powietrzu i zachęca do bliższego zapoznania się z kosmetykiem.

+Konsystencja balsamu, aksamitna, delikatna w dotyku, przyjemna. Dobrze się rozsmarowuje.


 
+Balsam może być doskonałą alternatywą typowych kremów do rąk

+Smaruję nim dłonie na noc, przed pójściem spać. Rano są nawilżone, gładkie, przyjemne w dotyku

+Opakowanie prezentuje się estetycznie. Produkt jest wydajny, stwierdzam to po dłuższym używaniu tej samej pojemności balsamu brzoskwiniowego. Palmowy stosuję krócej ale tak jak już wspominałam oba balsamy są niemalże identyczne pod wieloma względami.

+"Olej palmowy (...) doskonale natłuszcza i uelastycznia skórę.  Zawiera dużo witaminy E, witaminy A oraz nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe. (...) Ożywia, nawilża, zmiękcza, uelastycznia skórę dłoni i wzmacnia paznokcie."

Cena 10zł. Pojemność 100g. Dostępny w sklepie internetowym Bingo Spa
 
Ocena: 5/5. Nie mam żadnych zastrzeżeń do tego balsamu więc ocena po prostu nie może być niższa.
 
BINGO SPA |
........ 

Dodaję również jak to mam w zwyczaju element makijażu. W tym wypadku zamiast na kolorze bardziej chodziło mi po prostu o próby wykonania zdjęć ust, gdyż jak do tej pory nie skupiałam się na tym robiąc zdjęcia. Wiem, że pędzelek nie jest typowym do ich malowania ale akurat takiego specjalnego do ust nie posiadam. W przyszłości z pewnością to się zmieni :)
                

58 komentarzy:

  1. Hmm..wydaje się być ciekawa . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tez go dostalam :DDD a jesczez nie uzywalam :) chocia zja sie boje ze bedzie niwwygodny w uzywnaiu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie go wypróbuj, powinnaś szybko się do niego przekonać :)

      Usuń
  3. mam też ten balsam, podobne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. usta sliczne ale ten kolorek na nich juz do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobaja sie ujecia, choc kolor chyba jednak nie mój : ) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty masz zmysłowe usteczka :)
    Ja firmy Bingo Spa nie znam wcale, tylko tyle, na ile czytałam recenzje, a muszę przyznać, że większość z nich jest pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, Gratuluję :)
    Po szczegóły zapraszam na eyeshadowgirl94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, to miło z Twojej strony :)

      Usuń
  8. Witaj! ♥ Zapraszam na nową akcję "Zainspiruj się gwiazdą!" Makijaż, fryzura, paznokcie a może cała stylizacja?! Do koloru do wyboru! Ściągamy z gwiazd ;) wszystkie chwyty dozwolone ;p Czekam własnie na twoje zgłoszenie! Dołącz już teraz pod ta notką:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda.html

    OdpowiedzUsuń
  9. kusi mnie ten balsam do rąk, oj kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten balsam, mam nadzieję, że mikołajkowa promocja też u nich będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za komentarz i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog!
    z chęcią będę tu zaglądać, obserwuję! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie:) całe makijaże byłyby też świetne w Twoim wykonaniu:)Gdzie można kupić i mniej więcej za ile ten balsam?

    OdpowiedzUsuń
  14. już doczytałam:) Gapa ze mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje usta wyglądają rewelacyjnie, jednak to nie dla każdego!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dostałam ten balsam tylko o zapachu kokosowym i pachnie cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki ogromne :*
    Zagłosowałam na Ciebie. Byłam 50-ta... ;)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż muszę postawić sobie na widoku swój balsam do rąk i w końcu go używać ;)
    Ujęcia ust całkiem ciekawe. I jednak ramka o jednolitym kolorze jest o wiele lepsza.
    Dziękuję za dobrą radę u mnie na blogu. Kolor czcionki zmieniony ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. masz bardzo ciekawe makijaże. Z chęcią będę obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś otagowana :)
    http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie sie prezentuje ten krem

    OdpowiedzUsuń
  22. lubie BINGO! :), juz się nie mogę doczekać aż coś od nich zamówie ale narazie muszę wykończyć jedne :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ocena i recenzja balsamu brzmi zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  24. az ciekawa jestem jak pachnie..

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu skusić się na coś z tej firmy ;P!

    OdpowiedzUsuń
  26. a jakie piekne usta
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. brzmi ciekawie:) obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. I like this post so much: sounds like a great product!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    InLoveWithFashion giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  29. ja także czytałam opinię Dody i po przeczytaniu książki wiem juz dlaczego tak twierdzi :) niestety myli się, że jest to "nic nie znaczący bełkot" ojjj bardzo się myli ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 10zł to niedrogo! Ja mam manię na punkcie kremów do rąk to może i taki balsam by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  31. oj nie,tego to ja nigdy nie zrozumiem:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Awesome tips!!!

    Lots of love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękujemy za wizytę i miłe słowa! Śliczne ząbki - i fajne ujęcia ust, pozdrawiamy! Martyna & Lucy

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za komentarz.Z tabletkami jest szybciej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio ta firma wpadła mi w oko, muszę w końcu przetestować jakiś produkt od nich:)

      Usuń
  35. szary i roz uwielbiam to polaczenie kolorow :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia wyszły Ci świetnie! :) Tak jak makijaż ust ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. chętnie wypróbuje balsam :) dziękuję pięknie za miły komentarz , modelką byłam :)

    pozdrawiam serdecznie

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie bardzo miałam czego się uczyć...Rola 3 wyrazowa :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny kolor pomadki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).