sobota, 27 października 2012

Płyn Micelarny Safira

Na wstępie dodaję akcent w postaci kolorowego makijażu ust. Efekt mojej ostatniej zabawy pędzelkiem i paletą kolorów.
........
Teraz przejdę do zapowiadanej już wcześniej opinii Płynu Micelarnego marki Safira.
 
Stosuję go od około miesiąca do demakijażu twarzy wraz z mleczkiem kosmetycznym. Demakijaż to jak wiadomo podstawa każdego dnia, zatem jest to kosmetyk niezbędny w kosmetyczce.
+Pojemność 150 ml jest zamknięta w małym, estetycznym, plastikowym opakowaniu, które posiada otwarcie. Łatwo z niego wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku.  

+Płyn bardzo dobrze radzi sobie ze zmyciem makijażu oraz zanieczyszczeń powstałych w ciągu dnia.

+Zapach wyczuwalny ale nic konkretnego mi nie przypomina, nie drażniący.

+Można go używać w okolicach oczu. Okazał się łagodny.

+Nie podrażnia mojej skóry, nie wysusza jej. 

+Nie lepi się, przypomina zwykłą wodę z tym, że dobrze zmywa makijaż.

-Niestety z tego co mi wiadomo produkt jest mało dostępny, na stronie internetowej Safira lub u konsultantek. 


Podsumowując. Jest to kosmetyk spełniający swoje podstawowe funkcje czyli bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem zarówno oczu jak i całej twarzy oraz dekoltu.

Ocena: 4+/5.
 
SAFIRA |

72 komentarze:

  1. płyn jest dobry, i pachnie rzodkiewkami:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jest mało dostępny . Bo bym się skusiła .

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie próbowałam, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam toników, przeniosłam się na hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze się z nim nie spotkałam, a usta cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam Lirene i jak do tej pory jestem z nich najbardziej zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że kosmetyki Safiry są tak kiepsko dostępne.. Chętnie bym płyn wypróbowała.
    Usta mi się meega podobają! Masz bardzo ładny kształt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zarąbisty efekt, tyle kolorów na ustach, wow:))

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie słyszałam o tej firmie :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypróbuję ;)) ciekawy do demakijażu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne usta, jak tęcza albo landrynki:) Ja lubię eksperymentować z kolorami na ustach ale nie lubię uwieczniać tego na zdjęciu, bo na makro zawsze zdjęcia ust źle wyglądają, widać najmniejsze włoski białe, zaczerwienenia itd, tragedia. Żeby zrobić ładne zdjęcie muszę się namęczyć:)) A tak bardzo lubię testować pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zupełności się z tym zgadzam, mi również jest trudno uwiecznić na zdjęciach tego typu makijaże. Zawsze się muszę namęczyć przy ich robieniu.

      Usuń
  12. efekt tej twojej zabawy wyszedł naprawdę rewelacyjny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne usta! A płyny micelarne uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy eksperyment na ustach , szkoda że ten płyn Safiry tak kiepsko dostępny

    OdpowiedzUsuń
  15. Usta wyszły naprawdę fajnie a płynu micelarnego z tej firmy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe usta,szkoda,że nie na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  17. "makijaż" na ustach wyszedł Ci genialnie <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tym się zgodzę :) Są przede wszystkim naturalne :)
    Ps. Ładne usta :)) Kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne usta. Masz świetne zęby <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym, żeby matura mi dobrze poszła. I dziękuję.
    Co do kosmetyków, miałaś może kiedyś styczność z ACCES? Mam cerę trądzikową, tego się nie da pozbyć, żaden dermatolog nie pomógł mi, mam teraz lekkie ślady, boję, że się pogorszy, a te maści od dermatologów bardzo wysuszyły mi skórę :/ do tego wciąż mam trądzik i nie wiem co robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety również mam cerę z niedoskonałościami i nie ze wszystkim sobie potrafię poradzić :( A z ACCES chyba nie miałam styczności.

      Usuń
  21. Usta wygladaja swietnie! Sorry ale jak przeczytalam ze skonczylas matme to pomyslalam: dobry zart!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że to nie jest żart :) Dla chcącego nic trudnego :)

      Usuń
  22. Tak, Garnier jest fajny, ale od niedawna używam micela z Bourjois i jest geniaaalny! Lepszego jeszcze nie miałam okazji uzywać póki co:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawie wygladaja te usta choc raczej troche niepraktyczne bo z domu tak bym nie wyszla :P


    ja czasami też mówię, że wolałabym mieszkanie, ale mały drewniany domek na wsi bardzo mi się marzy
    widzę oczami wyobraźni przytulną kuchnię z pachnącymi ziołami... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgadzam się z tym, że niepraktyczne. Natomiast od tego jest blog aby czasem napisać lub zrobić coś niecodziennego, do popatrzenia. Takie prace też przydają się na różne konkursy, a więc warto ćwiczyć :)

      Usuń
  24. Makijaż GENIALNY! :D
    Gratuluję, bo pewnie niełatwo było coś takiego namalować...
    Pozdrowionka od Sol

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwszy raz widzę taki płyn...

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze, niesamowicie wyszła Ci ta zabawa na ustach:D:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałe usta! *.* jestem pod wrażeniem.
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. szczęściara ;) hmm ja jestem sceptycznie do nich nastawiona

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne usteczka ;*
    dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jednak wole dwufazowki a usta sa mega ! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Okej pozostaje mi skomentować jedynie usta kolorowe, które niestety nie są w moim szczególnym guście :)


    POZDRAWIAM,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  32. Za micelami jakoś nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  33. super recenzja ;))

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. zakochalam sie w teczowych ustach..! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wezmę go pod uwagę, gdy będę się zastanawiać nad zakupem micela. Jednak na razie mam mleczka do demakijażu do zużycia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś czytałam o płynach miceralnych, ale do tej pory stosuję tylko mleczko do demakijażu, a na codzień tonik do twarzy. Dziękuję za komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Tonik jak tonik, ale usta kochana to Ty zmalowałaś rewelacyjne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. musze koniecznie wypróbować
    pozdrawiam:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne usta <3
    zapraszam do siebie: http://camilaofficial.blogspot.com/ może obserwujemy? ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Usta wyglądają nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kolorowe usta wyszły Ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  42. lubię kosmetyki do demakijaży z safiry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba się zakochałam... W TWOICH USTACH!! *-*
    :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Usteczka jak z reklamy owocowych cukierków. Rewelacyjnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).