wtorek, 2 października 2012

Krem do masażu ciała

Przyszła kolej na opinie kolejnego kosmetyku, który miałam okazję wypróbować po raz pierwszy. 
Wszystko dzięki panu Jarosławowi z zespołu Safira
Do przetestowania otrzymałam relaksujący krem do pielęgnacji i masażu ciała. Chyba najbardziej zadowoloną osobą z tego kosmetyku jest mój mąż, na którym to próbuję swoje zdolności w wykonywaniu masażu ciała. Jest po prostu wniebowzięty, gdy chwytam po ten krem. 


+Zawarte w kremie olejki eteryczne sprawiają, że zapach jest bardzo przyjemny.



+Konsystencja gęsta, przypomina mi w dotyku wazelinę. Ma właściwości poślizgowe, więc bardzo dobrze się rozprowadza. Ręce z łatwością przesuwają się w trakcie masażu po całym ciele. 
+Produkt bardzo wydajny. Niewielką ilość jest łatwo rozsmarować na dużej powierzchni ciała.

+/-Po użyciu skóra jest natłuszczona. Nie każdemu może odpowiadać długi czas wchłaniania, jednak przy okazji masaż staje się dłuższy, przyjemniejszy. No i potwierdza to, że produkt jest wydajny, nie trzeba używać go w dużej ilości.

+Polecam stosowanie kremu po kąpieli. Masaż jest oczywiście bardzo relaksujący, można się odprężyć. Mając profesjonalny kosmetyk zawsze znajdzie się pretekst do masażu, no w końcu trzeba go wykorzystać :)

+Nadaje się do stosowania na całym ciele. W naszym przypadku najczęściej używamy go do masażu pleców, karku, rąk. 

+Likwiduje szorstkość naskórka i zatrzymuje w nim wodę, regeneruje podrażnienia, przynosi ulgę. Można go stosować ile razy się tylko ma na to ochotę :)  

Składniki (INCI): Petrolatum, Mineral Oil, Dimethicone, Hydrogenated Castor Oil, Menthol, Ethylparaben, Parfum, Linalool, Limonene, Lilial, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Alpha Isomethyl Ionone.

Pojemność 100 ml, cena 14,90 zł. Dostępny w internetowym klubie Safira

 
SAFIRA |
.......
Zmieniając temat mam Wam jeszcze do pokazania mój ostatni, nieplanowany zakup. Różowe szpilki, które już wczoraj wykorzystałam po raz pierwszy, idąc z mężem na kolację (mieliśmy pierwszą rocznicę ślubu). Spisały się całkiem dobrze, jedynie niewygodnie było na Wrocławskim rynku, powierzchnia nie sprzyja tam zakładaniu takich butów.
........
W następnym poście możecie spodziewać się mojej opinii na temat mleczka kosmetycznego do twarzy  Safira. Miałyście już styczność z kosmetykami tej marki?

56 komentarzy:

  1. śliczne te różowe szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten krem, niedawno o nim pisałam swoją opinię.

    Butki cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne szpilki..! :)
    ____________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne buciki! Chciałabym móc chodzić w takich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak pachnie ten krem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne butki!
    Miałam ten krem i jak dla mnie najlepsze było w nim to oprócz porządnego odżywiania, że cudooownie grzał:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome shoes, love the colour!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  8. z tej firmy jeszcze nic nie mialam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję rocznicy iżyczę wielu jeszcze szczęśliwych lat razem:)co do kosmetyku to nic jeszcze nie miałam tej firmy:)a mój mąż też lubi masażyki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest tyle kosmetyków których nie używałam... ; O

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne buciki
    mam nadzieję, że będzie Wam dane świętować nawet i 70 rocznicę ślubu!

    OdpowiedzUsuń
  12. oo proszę koleżanka Sylluni ;))) Ona ma chyba za duzo kolezanek ;)

    te szpile sa fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda internetowa koleżanka ale miałyśmy już okazję się spotkać w Warszawie na Gali Maybelline New York :)

      Usuń
  13. Cudowne buty, maają piękny, intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne buciki !!! różowe ;))
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten krem. Moim zdaniem jest okropny. Nie lubię jak kosmetyk bardzo długo się wchłania:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki do masażu mają to do siebie, że natłuszczają skórę a tym samym mogą dłużej się wchłaniać. Jednak ułatwia to rozprowadzanie kremu, ręce z łatwością poruszają się po całym ciele. Można w tym znaleźć zarówno plusy jak i minusy.

      Usuń
  16. Kosmetyków z tej firmy nie znam wcale, ale różowe szpilki są ładne :)
    Ja z kolei humanistka i mól książkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy, ale jak bym kupiła to by stał. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne szpile....boskie......tez mam tem krem do masażu i własnei go testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. taki krem do masażu to świetny pomysł ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten krem i też jestem z niego zadowolona, a gdyby ciasto można było podać przez ekran to chętnie bym się podzieliła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny kolorek tych bucików ;)

    Zapraszam CIę do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Krem wyglada bardzo interesujaco, lubie takie maslowe konsystencje. A co szpilek super
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie buty świetne! i kolor zabójczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor tych butów .. bomba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam szczerzę że nie słyszałam o tej marce, ale z ciekawości odwiedzę stronę:)
    Buty genialne, u mnie po rynku też nie da się chodzić w takich szpilkach.. raz na ulicy nawet zgubiłam buta:)

    P.S Obserwuje,zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluje pierwszej rocznicy ślubu ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. interesujaca recenzja.nigdy nie slyszlam o tej firmie.
    gratulacje z okazji rocznicy slubu

    OdpowiedzUsuń
  28. Ma masaż to bym się z chęcią wybrała ! (;

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam już jego 3 pudełeczka, uwielbiam go jak delikatnie nagrzewa się pod dotykiem przy masażu ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Szpileczki kapitalne a co do balsamu to mój mąż chyba tez będzie zadowolony bo kupię taki oj kupie

    OdpowiedzUsuń
  31. Szpilki mają taki soczysty kolor :)

    A i koniecznie pokaż się w tyj baskince z kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Krem wygląda bardzo sympatycznie. Dziękuję za komentarz u mnie (bluza trochę ucierpiała, ale nie na tyle, by rozpaczać... za to wspomnienia będą niezapomniane... jutro kolejne zajęcia - tym razem rzeczywiście mamy już rzeźbić ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. love this shoes and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).