piątek, 19 października 2012

Carmex Moisture Plus

W ostatnim czasie testowałam balsam do ust Carmex Moisture Plus. Mam wersję różową. 

+Opakowanie jest małe, lekkie, poręczne, wygodne w użyciu. Wykonane z plastiku, nawet ładnie się prezentuje. Zamykanie na "klik".

+Nadaje ustom delikatny, różowy koloryt oraz połysk.

+Po nałożeniu na usta czuć jego działanie, delikatny chłód co uważam za nietypowe. Być może jest to działanie kojące.

+Nawilża, pielęgnuje usta.

Trudno mi ocenić wydajność, to już kwestia każdego z osobna, zależy jak często smaruje się nim usta. W moim przypadku wystarczył na długo. Malowałam usta sporadycznie, jedną warstwę dla nadania połysku.

+Usta nie kleją się.

+/-Jeżeli chodzi o zapach to przypomina mi miętę. 

-Nie odpowiada mi niestety smak balsamu. Wiem, że nie jest to produkt do jedzenia ale malując nim usta, trudno tego smaku nie wyczuwać.


 Skład: Aloe Barbadensis Leaf Extract (Aloe Butter) , Beeswax , Butyrospermum Parkii Fruit (Shea Butter) , C10-30 Cholesterol , Lanosterol Esters , Camphor , Caprylic , Capric Triglyceride , Carthamus Tinctorius Seed Oil (Safflower) , Cocos Nucifera Oil , Ethylhexyl Palmitate , Euphorbia Cerifera Wax (Candelilla) , Flavor , Isopropyl Palmitate , Lecithin , Limnanthes Alba Seed Oil (Meadowfoam) , Meadowfoam Delta-Lactone , Menthol , Olea Europaea Oil Unsaponifiables (Olive) , Ozokerite , Palmitoyl Oligopeptide , Paraffin , Persea Gratissima (Avocado Butter) , Phenol , PPG-3 Benzyl Ether Myristate , Ricinus Communis Seed Oil (Castor) , Saccharin , Sorbitan Isostearate , Tocopherol Linoleate (Vitamin E) , Tribehenin.


Podsumowując. W kilku słowach jest to balsam zapewniający nawilżenie, delikatny różowy kolor na ustach oraz blask. Po jego nałożeniu na ustach czuć chłód.
 
Ocena: 4/5.

Używałyście już produktów Carmex, który polecacie najbardziej?
 
CARMEX |

67 komentarzy:

  1. Mam balsam Carmexa w tubce i jestem bardzo zadowolona ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. niee.. zazwyczaj usta delikatnie 'pomasuje' szczoteczką do zębów i nałożę trochę kremu nivea i to starczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam przyjemności zapoznać się z marką. A jego popularność jest ogromna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Aknezz! Dziękujemy za odwiedziny i miły komentarz! Po obejrzeniu Twojego bloga już rozumiem, dlaczego zwróciłaś uwagę właśnie na oczy! :-) Może nauczę się czegoś z Twojego bloga? :-) Pozdrawiamy! Martyna & Lucy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pięknie podkreśliłyście oczy, że nie sposób było tego nie zauważyć :)

      Usuń
  5. Mam go i wrecz ubostwiam! ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam balsamu Carmex w słoiczku, jednakże zgubiłam go i używam zwykłej wazeliny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie używałam, nie przypominam sobie, ale wiem, że wiele dziewczyn je recenzuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie zapach mięty to wielka zaleta

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie używałam produktów od tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadki z firmy Carmex podobno są dobre, jednak jakoś jeszcze ich nie używałam ;d. Może kiedyś spróbuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Masz świetnego bloga :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę w końcu spróbować tego carmexa ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz CUDOWNE rzęsiska! Mega zazdroszczę, moje są krótkie i rzadkie :(
    Carmex uwielbiam, do tej pory używalam w sztyfcie i w tubce i są super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Carmex. :)
    Piękne oko. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Testowałam już ten Carmex, jednak ten tradycyjny jest niezastąpiony :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kocham carmex
    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ja najbardziej lubię wiśniowy balsam od carmexa, moisture nie miałam okazji testować niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a great products!


    Happy Sunday,

    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  19. ja używam zwykłego bezsmakowego i bezbarwnego. Jest dla mnie bazą pod każdą szminkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nigdy nie używałam : (

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka STRADIVARIUS ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie polecam produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. byłam bardzo ciekawa recenzji tego produktu , bardzo dobrze że do ciebie trafiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do siebie na konkurs !!!

    http://www.princess-beyonce.blogspot.com/2012/10/konkurs-wygraj-dowolna-rzecz-ze-sklepu.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. słyszałam bardzo wiele o carmexie, ale sama jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo dużo słyszałam na temat tego produktu, więc w końcu musze go wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam carmex w wersji tradycyjnej- wiec ten też wypróbuje;0
    ❤ ❤ ❤
    całusy:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kupuje tylko balsamy w białym kolorze xd :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Carmexu żadnego jeszcze nigdy nie miałam, więc nie powiem Ci, który z nich polecam:D Ten, który recenzujesz wydaje się fajny :)
    Ładne oczko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja to uzywałam takie w słoiczku pachnące jak lekarstwo ale działają bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Carmex, to naprawdę dobry produkt!

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również nie miałam, ale ciężko mi coś znaleźć odpowiedniego do mnie może to będzie to :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię klasyczne pomadki do ust tego producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Skusiłabym się na ten balsam :)
    Ładny kolorek cieni ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Czaję się na niego i czaję ale jeszcze nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Z balsamów ostatnio używam (jak mi się przypomni), takiego miodowego, z AVONu, w takim mikro opakowaniu ;) I pewnie jeszcze dłuuugo będę używać, jak to ja. Dziękuję za komentarz. Akcja z żabami była znakomita. Jeszcze przez dwa dni od czasu do czasu ktoś jej coś dodawał. Aż w końcu się wkurzyła i skasowała wszystkie płazy. Szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jeszcze nigdy nie używałam nic z carmexa :) Słyszałam,że mają dobre produkty ale jakoś nie miałam okazji nic kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. recenzje bardzo pomocne. Ten balsma jakos mnie nie przekonuje zwlaszcza tym mietowym smakiem

    OdpowiedzUsuń
  38. love carmex :))
    great blog, would be happy if we could follow each other :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne u mnie! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja uwielbiam carmex classic w sloiczku i w sztywcie :) nad tą wersją się kiedyś zastanowie :))

    pozdrawiam i obserwuję:)

    Będe częściej zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  41. swietny jest..!
    cudny kolor oczu..:)

    OdpowiedzUsuń
  42. lovely make up and you have beautiful eyes!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawy ten carmex :) i fajnie ze dodaje koloru ustom :) cos wrecz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. dziękuje za odwiedziny. Mam nadzieję, że będziemy do siebie częściej zaglądać, a przynajmniej ja na pewno:) uwielbiam Carmex

    OdpowiedzUsuń
  45. nie słyszałam o Carmex ale chyba go wypróbuję skoro go tak sobie go wszyscy chwalą ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. szukałam ostatnio tego Carmexu różowego i nie znalazłam ani w Naturze ani w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja używam balsamu do ust Carmex w takim malutkim pojemniku. Nakłada się go palcami, ma specyficzny zapach, ale uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  48. muszę go poszukać:d obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  49. Carmex to jeden z moich ulubionych balsamów do ust. Szczególnie zimą. Nie raz zapobiegł pojawiniu się zimna na ustach- poważnie :) To taki pomocnik do zadń specjalnych.
    Nie mogłam się powstrzymać i dołączyłam do grona obserwatorów :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).