piątek, 28 września 2012

Kosmetyki Fitomed, barwny makijaż


Zanim przejdę do pozostałych zdjęć makijażu zaprezentuję Wam dwa kosmetyki, które skończyłam testować. Były dla mnie całkowitą nowością, dzięki nim mogłam bliżej poznać markę Fitomed (zajmującą się sprzedażą łagodnych kosmetyków ziołowych).

Miałam okazję wypróbować szampon do włosów koloryzowanych oraz odżywkę ekstra ziołową również do włosów koloryzowanych.

+Jak sama nazwa wskazuje oba kosmetyki przeznaczone są do włosów koloryzowanych, a dokładniej takich o jasnych odcieniach. Moje włosy są rozjaśniane, mam blond pasemka więc pod tym względem produkty są dla mnie strzałem w dziesiątkę.  

SZAMPON (mydlnica lekarska) 250 ml


+Konsystencja płynna, łatwo wydobyć szampon z butelki, dobrze się nakłada. 

+/-Jest to szampon ziołowy, zatem pachnie ziołami. Zapach (porównując z wcześniejszymi szamponami, które używałam) jest jak dla mnie nietypowy, aczkolwiek szybko się do niego przyzwyczaiłam.

+Pieni się tylko delikatnie, dzięki czemu jest łagodny dla włosów osłabionych podczas koloryzacji.

+”Zawiera wyciąg z rumianku i płatków słonecznika o działaniu rozjaśniającym i utrwalającym kolor”.

Cena przystępna 10,50 zł. Dostępny w internetowym sklepie Fitomed.

ODŻYWKA (rumianek i słonecznik) 200 ml  

+Konsystencja płynna, gęstsza od szamponu ale również łatwo jest wydobyć zawartość opakowania.

+/-Mimo, że kolorem różni się od szamponu to zapach jest bardzo podobny. Kwestia tego czy ktoś lubi zioła.

+Stosując niewielką ilość odżywki można jej nie spłukiwać  ale ja zawsze nakładam spore ilości odżywek więc zawsze je spłukuję.

+Odżywka ma za zadanie wzmocnić i pogrubić włosy oraz utrwalić jasny odcień fryzury. Trudno jest mi to wszystko ocenić gołym okiem ale ogólnie ma pozytywny wpływ na moje włosy. Poza tym po jej użyciu włosy w dotyku są przyjemne, mięciutkie.

+Ułatwia rozczesywanie. Zdarzało mi się też mieszać ją z inną, wzmacniającą odżywką. Mam trochę zniszczone włosy więc było to dla mnie konieczne.

Cena również przystępna 9zł. Dostępny w internetowym sklepie Fitomed. 

PODSUMOWUJĄC:  Oba kosmetyki są przeznaczone do włosów koloryzowanych, odcienie jasne. Pachną ziołami. Składniki są łagodne dla włosów osłabionych podczas koloryzacji. Nie obciążają włosów, nie zauważyłam negatywnego oddziaływania.

Miałyście już styczność z tymi kosmetykami? Jakie są Wasze wrażenia po ich użyciu, również pozytywne?

FITOMED |
 
........



Makijaż wykonałam spontanicznie. Wybrałam do niego w kolejności cień żółty, zielony, pomarańczowy oraz różowy. Ostatecznie wyszła dość barwna mieszanka. 

58 komentarzy:

  1. wow, fajniutki, pozytywny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż :D
    zapraszam do mnie: http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny dobór kolorów w makijażu! ;)
    Ja po moim rozjaśnianiu włosów od miesiąca pracuje nad przywróceniem ich do kondycji, chociaz ostatnio kupilam szampon na bazie jedwabiu, który ma nawilżać i regenerować, przyznam, że w końcu moje włosy stały się miękkie w dotyku, a nie jak siano, szkoda tylko, że jeszcze nie zawsze przekłada się to na wygląd (bo jak jest wilgotno to wyglądają okropnie ;\)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w łazience często można spotkać kosmetyki na bazie ziół, ogólnie kosmetyki naturalne, chętnie wypróbowałabym ten szampon i odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych kosmetyków. A makijaż bardzo pozytywnie nastraja ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny wesoły makijaż, miałam/mam fitomed ale nie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za dodanie mnie do obserwowanych:)
    A makijaż, cóż odważny! Super dobrane kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny makijaż, a z tymi produktami nie miałam jeszcze do czynienia :)

    Ps. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pięknie wyszedł makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się:) fajny energetyczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważny makijaż, podoba mi się, choć do mojej urody by nie pasował:)
    Kosmetyki niestety nie dla mnie- mam ciemne włosy i nigdy nie farbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki kolorowy makijaz :)
    bardzo fajne sa te oba produkty z tego co piszesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że lubię kosmetyki do włosów oparte na bazie ziół. Ostatnio coraz częściej zwracam na to uwagę :)
    A makijaż śliczny, taki pogodny, wesoły. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny kolorowy makijażyk:)kosmetyki też bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż! Tak pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolorki na oczach! ;) bardzo, bardzo barwnie. Buziaki, zapraszam na konkurs- do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie uzywalam tego szamponu i odzywki
    ba nawet nigdy nie natknelam sie na nie w sklepach
    ale cana faktycznie fajna

    super makijaz
    podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny make up!
    WPADAJ DO MNIE WYGRAĆ BUTY :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny makijaż oczu , lubię takie kolorowe choć sama rzadko się nimi maluje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny makijaż :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam nigdy, makijaż jest śliczny!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bajeczny makijaż !:]..pozdrawiam i oczywiście obserwuje
    Aniela :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Baskinkę w moim stroju dnia kupiłam na allegro:)
    Piękny makijaż !:) Znów poczułam powiew lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze tak kolorowo na powiekach nie miałam :) śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie wygląda. Lubię takie kolorowe makijaże mimo, że już będzie coraz mniej okazji do używania takich wesołych neonków, bo idzie jesien :(

    OdpowiedzUsuń
  26. ale kolorowo,tak na karnawal :D

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny makijaż, uwielbiam takie i często wykonuję podobny paletką sleek acid:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się takie kolorki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż :) Ale chyba trzeba mieć sporo odwagi, żeby w takim śmigać na co dzień? Zawsze mi się tęskniło do takich kolorów, ale bałam się ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj maluję się tylko delikatnie. Jednak gdy już zaszaleję z kolorem to nie mam oporów aby wyjść w takim makijażu, trzeba czuć się pewnym siebie :)

      Usuń
  30. Piękny makijaż! Lato mi się przypomniało :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie piszesz..;))

    Podoba mi się tu obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie wyszedł makijaż jaki on letni!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny kolorowy i żywy makijaż ! na plaże czy wakacje po prostu idealny :D ! i żeby ożywić tą okropną pogodę .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. jaki genialny makijaż!!!!!! no mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  35. ostatnio 2 osoby za mna w rosmanie kupowały ten właśnie szampon i zastanawiałam sie co w nim takiego wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. makijaz swietny- takie kolorowe letnie barwy :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Prawie cała tęcza na powiekach :)
    Pięknie ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. cudny makijaż oczu!Marzę o takim!Dziekuje za komentarz i obserwacje bloga!

    www.livienlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).