wtorek, 18 września 2012

Bluzka mgiełka, kosmetyki Fitomed


Tęskniłyście?  Bardzo długo mnie tutaj nie było. Niedawno wróciłam do polski po prawie czteromiesięcznej nieobecności. Mam sporo rzeczy do nadrobienia na blogu i nie tylko. W związku z tym będę do Was wracać stopniowo. Najpierw muszę uporządkować sobie kilka ważnych, osobistych spraw. 

Co do wyjazdu mojego i męża za granicę to warto było. Warunki w pracy oraz mieszkaniowe nam odpowiadały, wynagrodzenie tym bardziej. Dlatego każdemu polecam taki sezonowy wyjazd dla spróbowania czegoś nowego w życiu. Oczywiście decydujcie się tylko na legalną pracę ze względu np. na ubezpieczenie.

Podoba mi się właśnie tamtejszy system ubezpieczeń. Idąc do lekarza płaci się 10 euro na kwartał (około 40zł) i potem można dowolnie korzystać ze wszystkich specjalistów bez dodatkowych kosztów.  Przykładowo lecząc wcześniej zęby w Polsce, mając ubezpieczenie, musiałam dopłacić za znieczulenie czy też leczenie kanałowe. Tam się z tym nie spotkałam.

Piszę o tym, gdyż u mnie zdrowotnie niestety nie obyło się bez komplikacji. Miałam spore problemy z zębami, a tym samym aż siedem wizyt u niemieckiego stomatologa. Prace mieliśmy oczywiście legalną więc ubezpieczenie również. Wizyty w gabinecie nic mnie nie kosztowały (10 euro zapłaciła szefowa), a do tego obsługa na kasę chorych jest tam chyba bez większych zarzutów. Profesjonalne gabinety zaopatrzone w najwyższej jakości sprzęt. Lekarze i pielęgniarki bardzo sympatyczni. Zanim miałam cokolwiek zrobione z zębami wykonali mi zdjęcie całej szczęki. Potem czekało mnie m.in. leczenie kanałowe. U nas musiałabym za to wszystko zapłacić nawet kilkaset złotych.

Przygoda ze stomatologiem niestety jeszcze u mnie się nie skończyła, gdyż nie zdążyłam tam zrobić wszystkiego. Dostałam kilka zaleceń na temat tego co powinnam jeszcze zrobić. W najbliższym czasie będę miała usuwane dwie ósemki chirurgiczne. Aż boję się o tym myśleć. Może macie to już za sobą? Napiszcie coś  z własnego doświadczenia na temat zabiegu oraz okresu po jego wykonaniu.
........
Przejdę teraz do przyjemniejszych tematów a mianowicie: zakupy oraz testowanie produktów. Podczas mojej nieobecności dotarło na mój adres sporo przesyłek. Były to zaległe nagrody oraz różne kosmetyki do testowania. W następnym poście mam zamiar napisać recenzję dwóch kosmetyków od marki Fitomed. Dokładniej chodzi mi o odżywkę ekstra ziołową do włosów koloryzowanych oraz szampon do włosów koloryzowanych. Już prawie zużyłam całe te produkty, więc mogę zabrać się za pisanie opinii na ich temat.
 
FITOMED |
........
Kolejna sprawa to promocja -40%, a co za tym idzie zakupy. Wykorzystałam kupon rabatowy do sklepu House (na wybrany asortyment). Kupon odebrałam na fb. Kupiłam sobie dzięki niemu bluzkę mgiełkę. Jej kolor od razu przykuł moją uwagę. Po przymierzeniu nie miałam wątpliwości, że będzie moja. Za  jej atut uznałam również wiązanie pod szyją na kokardkę oraz to, że guziki są schowane pod dodatkowym materiałem.

Tak na wszelki wypadek zaopatrzyłam się także w czarną bokserkę H&M. Zdjęcia już nie dodaję bo wiadomo jak typowa bokserka wygląda. Bardzo obcisła i idealnie nadaje się np. pod bluzkę mgiełkę. Nie za każdym razem będę ją ubierać ale są takie okoliczności, w których czułabym się skrępowana, gdybym miała pod mgiełką sam biustonosz. Jakie jest Wasze zdanie na temat noszenia czegoś dodatkowego pod bluzkę tego typu? 

69 komentarzy:

  1. Bluzeczka piękna!
    Super, że już wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wreszcie jestes!!! Zastanawialam sie czy porzucilas na dobre bloga... fajnie, ze wrocilas - buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka jest przesliczna, cudowny kolor!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że już jesteś! :)
    Bluzka fajna, chociaż nie w moim kolorze :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że juz jesteś :) i współczuję problemów ząbkowych, ale dobrze ze tam robiłaś bo u nas to nie wiadomo ile by to trwało i pewnie mnóstwo kasy by na to poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka jest naprawde fajna. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna jest ta bluzeczka- zarówno kolor jak i krój mi się podoba! <3

    kochana zapraszam do siebie na bloga, kolejna trendsetterka na blogspocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor bluzeczki:)ja też mam skierowanie do chirurga szczękowego na usunięcie ósemki:(
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj kochana! Uwielbiam twojego bloga więc zostałaś przeze mnie oTAGowana jako jedna z pierwszych w moim nowym TAG-u "Fashion na tak i na nie". Zapraszam na:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/tag-fashion-na-tak-i-na-nie-by.html
    Mam nadzieję że przyłączysz się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka wygląda rewelacyjnie i chciałabym taką, ale w kolorze beżowym, ostatnio mam świra na punkcie tego koloru i mogłabym chodzić na beżowo od góry do dołu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie również była wersja tej bluzki w kolorze beżowym :)

      Usuń
  12. no nie ma co ukrywac w naszym kraju nie ma wspaniałych warunkow ani w pracy ani jesli chodzi o slużbę zdrowia ;/

    bluzka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. turkusowa bluzka mniegłka to jest to :) tak sobie myślę ... wykorzystasz ją nie tylko do sexownych jeansów i butów na obcasie :) taka bluzeczka to mnustwo modnych możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam kupić te koszulę z House! Niestety nie było tego koloru, tylko beżowe... a szkoda.. wygląda świetnie! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzałam beżową koszulę ale również mi nie odpowiadała.

      Usuń
  15. świetna koszula.....ta kokarda i kryte guziki sa mega :) fajnie że wrócilaś do nas z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie mgiełki i do tego ten kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. po tak dlugiej nieobecnosci pewnie ciezko sie odnalezc
    ja jak wyjade na tydzien to pozniej dlugo nie moge wpasc w normalny rytm a co dopiero kilka miesiecy

    OdpowiedzUsuń
  18. koszula jest śliczna :)

    zapraszam na nowy post www.365dayswithfashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny fason i cudowny kolor. Chyba się zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten szampon jest rewelacyjny , sama też go testuje ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny kolor bluzki :) ale moją uwagę przykuło mgr matematyki?! osz...świetnie ;) dla mnie matma to czarna magia więc podziwiam ludzi ktorzy ją umieją hehe ;)
    ja tez zaczynam z z fanepage więc może sie przylączymy? :)

    Pozdrawiam :)
    i obserwuję zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzka ma piękny kolor jak morska laguna! :)

    http://kamikastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja miałam usuwane rok temu dwie ósemki chirurgicznie i mogę powiedzieć, że sam zabieg to nic strasznego, najgorsze jest ukłucie igły ze znieczuleniem no a potem nie czuć żadnego bólu. Oczywiście zębów nie można usunąć obu na raz tylko po co najmniej dwu tygodniowej przerwie. Jak jest po zabiegu? tu nie chciałabym martwić, ale gdy tylko przestanie działać znieczulenie ból jest tak okropny,że nie wiadomo co ze sobą robić,ból utrzymywał mi się ok. 2 dni, jednak później był coraz mniejszy, w tedy brałam bardzo dużo tabletek przeciwbólowych i przykładałam lód to znacznie pomagało;) Opuchlizna schodziła od 3 do 5 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się na samą myśl o tym, mam już ustaloną datę zabiegu. Chyba będę miała jednocześnie dwie ósemki usuwane, chirurg ustaliła mi jeden termin na oba zęby.

      Usuń
  24. Great post !!!!

    Kiss
    Follow me i follow you back ;)
    ✿✿ http://melle-lunettes.blogspot.fr ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  25. swietna bluzeczka i ten jej kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka jest super - a co ubezpieczenia to rzeczywiście - idealne rozwiązanie : ) Powinniśmy się tego od nich uczyć .

    OdpowiedzUsuń
  27. zobaczymy jak bedzie na Tobie wyglądac :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za komentarz u mnie <3
    Bluzka jest śliczna, bardzo elegancka i strasznie mi się kolor podoba ^^

    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ta mgiełka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Absolutely great post, my dear!


    Nicole

    www.nicoleta.me

    GIVEAWAY on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  31. Szampon jest świetny!
    A kuszę, bo lubię...

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tak samo sobie tego nie wyobrażam :) chociaż jak dziewczyny robią mieszanki z tymi drożdżami to może takie straszne to nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dużo naczytałam się o skutkach ubocznych takiej kuracji :P poza tym włosy i tak urosną w swoim czasie :)

      Usuń
    2. Również o tym czytałam, nigdy nie zdecydowałabym się na wypicie drożdży:P

      Usuń
  33. dziękujemy!:) prawie identyczną koszulę kupiłam jakiś czas temu w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz słyszę o firmie Fitomed ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor tej bluzki jest zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie stresuj się nie będzie aż tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie bój się, poboli chwilkę, a będziesz mieć już z głowy :)
    Mgiełka bardzo mi się podoba, ubóstwiam ich fakturę a ten kolor- bomba :D
    Co do kosmetyków, niestety nie miałam przyjemności przetestować :)

    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  38. Cieszę się bardzo :) Miło mi czytać takie słowa :)

    Rzeczywiście dobry system ubezpieczeniowy. Przydałoby się coś takiego w Polsce, bo chociażby porządne leczenie zębów już kosztuje, a co dopiero jeśli chodzi o inne sprawy...

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki za komentarz u mnie, dołączam Cię do obserwowanych:) Chętnie tu będę wracać! Mam nadzieję, że Ty do mnie też:)

    OdpowiedzUsuń
  40. No, nareszcie nowy post!
    Szkoda, że w naszym kraju nie ma takiej opieki zdrowotnej, w ostatnim czasie wydałam mnóstwo pieniędzy na leczenie zębów.
    P.s. Genialna koszula < 3

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny kor koszuli:)
    + obserwuję:) i miło mi będzie jęsli zrobisz to samo:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Super koszula:)
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna ta koszula;) poluję na taką;)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowny kolor tej bluzki..! :)
    _______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Współczuję bólu i problemów związanych z zębami, bo to bardzo bolesna strefa:(. Cudowna koszula w pięknym kolorze <3!

    OdpowiedzUsuń
  46. ładna bluzka :)


    zapraszam do siebie i obserwowania mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)