poniedziałek, 11 czerwca 2012

Zestaw lakierów French Chic, żel pod prysznic (pomarańcza z kurkumą)

W ubiegłym miesiącu dzięki portalowi urodaizdrowie.pl zostały mi udostępnione do testowania trzy produkty. Moją opinię o jednym z nich (kremie pod oczy Sylveco) możecie przeczytać w poprzednim poście

Dziś zacznę od omówienia zestawu lakierów do artystycznego zdobienia paznokci French Chic marki Bell. Aktualnie niestety mam całkowicie obcięte paznokcie. Przy pomocy tego zestawu udało mi się wykonać frencz na krótkich paznokciach.

+W skład zestawu wchodzą dwa lakiery + szablon do wzorów (niestety w zestawie, który otrzymałam NIE było szablonu więc pozostało mi wykonać typowy frencz).

Pojemność  5g każdy z lakierów.

+Lakier z czarnymi napisami Art Cover (biała, kryjąca emalia do wzorów) służy mi do malowania końcówek paznokci. Pomocna w tym okazała się również taśma bezbarwna, dzięki której nadałam odpowiedni kształt białego lakieru na paznokciach. Kolor jest bardzo intensywny.

+Drugi lakier z białymi napisami Colour Finish służy do pokrycia całej płytki paznokcia. Można go już nakładać po około minucie od nałożenia lakieru białego Art Cover.  Colour Finish jest bezbarwny. Bardzo mnie to zdziwiło, gdyż w buteleczce kolor wydaje się mętny, biały. Na paznokciach okazało się jednak, że jest bezbarwny. 

+/-W dotyku czuć, że lakiery szybko schną. Są to jednak pozory. Radzę odczekać dłuższy czas zanim w nich się coś zrobi.  Przez nieuwagę nietrudno o coś zahaczyć w pierwszych minutach po pomalowaniu. Jak już wystarczająco stwardnieją wówczas bez obawy można w nich np. sprzątać, gotować, gdyż lakiery są bardzo wytrzymałe. 

+/-Wystarczy nałożyć jedną warstwę białego lakieru. Dwie warstwy nawet odradzam, gdyż gdy tak zrobiłam, to na drugi dzień już nic z lakieru nie pozostało mi na paznokciach. Polecam nakładać jedną warstwę białego i dwie warstwy bezbarwnego lakieru.

+Wytrzymują bez odprysków około trzy dni (oczywiście gotowałam, sprzątałam więc nie jest źle z trwałością).

+Paznokcie ładnie połyskują, wyglądają zdrowo i estetycznie.

……..
Teraz napiszę kilka słów o żelu pod prysznic (pomarańcza z kurkumą). Otrzymałam do przetestowania miniaturę tego produktu. Żałuję, że zużyłam go tak szybko, gdyż bardzo przypadł mi do gustu. Wprawdzie jest to żel pod prysznic ale używałam go do kąpieli (bardziej od prysznica wolę wylegiwanie się w wannie).

+Zapach jest największym atutem. Czuć przede wszystkim aromat pomarańczy, bardzo intensywny. Niewątpliwie wpływa na poprawę samopoczucia, relaksuje. Unosi się w wannie podczas całej kąpieli. 

+Dość mocno się pieni. Piana utrzymuje się przez całą kąpiel. Z czasem troszkę się zmniejsza ale i tak jest solidna. Po nalaniu żelu na gąbkę i przetarciu się nią, piana również od razu tworzy się na ciele.  
Na ulotce doczytałam, że olejek pomarańczowy działa dezynfekująco. Polecany jest dla poszerzonej, mieszanej i tłustej cery oraz w przypadku cellulitu. Kurkuma natomiast z uwagi na wpływ przeciwzapalny i antybiotyczny zalecana jest przy trądziku, łojotoku, łuszczycy i przewlekłych, bakteryjnych chorobach skóry. 

Cena: 18.99 zł za 200 ml. Żel można kupić na stronie spakosmetyki.pl

Miałyście już do czynienia z tymi produktami? Jeżeli tak to podzielcie się swoją opinią na ich temat lub wstawcie linki do swoich recenzji  :) 
……..
W następnym poście szykuję po raz pierwszy makijaż oczu krok po kroku. Mam nadzieję, że uda mi się wykonać odpowiednie zdjęcia :)

URODAIZDROWIE |

75 komentarzy:

  1. Zgadam się bardzo ładne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawił mnie ten żel :) Uwielbiam pomarańczę do kąpieli, strasznie mnie pobudza :D

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba produkty sa bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze sobie kupić jakiś zestaw do frencha. Być może włśnie padnie na ten, bo lubię lakiery bell

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo wygląda naprawdę zachęcająco ;)
    Nie moge się doczekać kolejnej notki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa.
    Zapraszam do siebie częściej, dziś pojawił się nowy post :)
    Piękne paznokcie, wyglądają na bardzo zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wreszcie pomyśleć o frenchu i właśnie taki zestaw sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę zajrzeć do drogerii po ten zestaw do frencha ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne paznokcie
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hej. :) zapraszam na moje rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/06/letnie-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne paznokietki, a zapach żelu mniamuśny:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez wole wylegiwanie sie w wannie i dlatego zaciekawił mnie ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam nie mogę się doczekać postu z tym makijażem ! :) Też mam ten żel pod prysznic i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  14. pazurki wyglądają na niesamowcie zdrowe :) to widać że Zestaw lakierów French Chic Ci służy :) 3 maj się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm:) uwielbiam pomarancze w zelach pod prysznic!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny french! Dla mnie największą wadą byłoby pewnie to, że wydaje się że lakier zasechł kiedy tak nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wreszcie nauczyć się robić sobie francuski manicure, bo nigdy mi nie wychodzą równo te białe paski... ;) Lakiery super.
    Pozdrawiam
    Sol
    PS. Dodałam Twój blog do linków u mnie. Coraz więcej osób z MNY na Bloggerze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwiebiam francuski.:! ;)
    i juz nie moge sie doczekac nastepnego postu..! ;D
    ___________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mam te lakiery do frencza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z tym, że wyglądają bardzo estetycznie. Do pracy w sam raz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Żel zachęca samym zapachem .; p
    *Ja też wolę malować paznokcie samym kolorem, jednak mani był robiony do akcji i tam jest napisane, że palec serdeczny trzeba ozdobić. ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyszedł ci wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne paznokcie!
    a żel pod prysznic musiał pięknie pachnieć :))

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na makijaż oczu krok po kroku :D

    OdpowiedzUsuń
  25. lakier firmy Bell - efekt super :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo równiutko i ładnie wyszedł Ci wzorek :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne lakiery!
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo u mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam french, genialnie wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo zainteresował mnie ten żel, głównie dlatego, że kocham zapach pomarańczy. do tej pory używałam kosmetyków z Yves Rocher o właśnie tym aromacie, ale kto wie, może czas na zmiany? :>
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam jeszcze okazji zmierzyć się z tymi produktami, jednak opis zestawu do manicure brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o, to muszę kupić bo mam mieszaną cere! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Strasznie zaciekawiły mnie te lekiery. Z poaczątku myślałam że masz pękacze ale jak przeczytałam to dopiero się dowiedziałam że do french'a.
    Całkiem ładnie wyglądają na paznokciach, jeżeli mówisz że długo wytrzymują to jak je gdzieś wypatrze to z chęcią je kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne lakiery zakupie je jak skończą mi się aktualne :P

    OdpowiedzUsuń
  34. łałał ! ;) śliczne pazurki, niestety ja do tego mam koślawe ręce :C

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawi mnie ten olejek:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna notka :d już zaczełam obserwować,czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  37. do Frenchu trzeba miec wprawioną dłoń :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś non stop robiłam na paznokciach tylko french, jednak od dłuższego czasu nie pamiętam, żebym malowała paznokcie w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zestaw do frencha wygląda ciekawie, 3 dni trwałości to i tak dość długo, wiadomo, że końcówki pazurków są ciągle narażone na ścieranie;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też mam ten żel pod prysznic :))

    OdpowiedzUsuń
  41. zachęciłas mnie do żelu pod prysznic (pomarańcza z kurkumą), musi pachnieć jak marzenie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Rzeczywiście paznokcie wyglądają na zdrowe i zadbane i sprawiają wrażenie eleganckich :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne paznokietki :)
    Ja mam teraz dłuższe, idealna na Frencha, a ponieważ jestem kompletną frenczo-ciamajdą muszę się wybrać do kosmetyczki :]

    OdpowiedzUsuń
  44. Noooo ten zestaw do fencha wygląda ciekawie, a ich lakiery mają świetną wytrzymałość! :-) Kurcze już któryś raz czytam recenzję tego płynu, kusicie dziewczyny, kusicie :-)

    PS. Obserwuję z miłą chęcią :-*

    OdpowiedzUsuń
  45. Oooo i jestem okrągłą 300 setką! :-D

    OdpowiedzUsuń
  46. zazdroszcze ci paznokci . ^^
    śliczne są . XD

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny french :)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  48. ślicznie pomalowane pazurki;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie wyszły Ci te paznokcie ;)) Chyba skuszę się na ten żel. Bardzo lubię zapach pomarańczy.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Na moim blogu rozdanie, więc serdecznie zapraszam :)
    Czekam na kolejnego psota ;]

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne paznokcie, mi nigdy jeszcze ładny french nie wyszedł, haha;)

    OdpowiedzUsuń
  52. nigdy mi french na paznokciach nie wychodzi! ;(

    OdpowiedzUsuń
  53. aż poczułam ochotę na french :D

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ladnie Ci wyszedl, mi zawsze koncowki wychodza strasznie krzywo :D

    OdpowiedzUsuń
  55. super :D

    ps. wróciłam do blogowania zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).