środa, 27 czerwca 2012

Makijaż oczu krok po kroku, lipoaktywny krem nawilżający Cetaphil


Po raz pierwszy wykonałam dla Was zdjęcia makijażu oczu krok po kroku. Zdecydowałam się na cienie w bardzo żywych, wiosennych kolorach.
Makijaż zaczęłam od nałożenia kremu pod oczy Sylveco, kremu nawilżającego Cetaphil, następnie użyłam bazy pod cienie Artdeco, korektora Maybelline Dream LUMItouch oraz podkładu Astor PerfectSTAY. 

Nakleiłam również taśmę bezbarwną od zewnętrznego kącika oka do brwi. Tej metody nadawania odpowiedniego kształtu cieniom i eyelinera nauczyłam się oglądając wcześniej filmiki instruktażowe różnych makijaży. Uprzedzając Wasze pytania odpowiadam, że taśma bezbarwna klei się do skóry  delikatnie (zwłaszcza, gdy palcami dotknie się klejącej strony), więc odklejanie nic nie boli. 

Korzystałam z paletki 120 cieni. Cienie nakładałam pędzelkami. 

Na początek w wewnętrznym kąciku oka do połowy powieki nałożyłam żółty cień.
Na pozostałą część ruchomej powieki wybrałam kolor różowy.

W kolejnym kroku wybrałam fiolet, użyłam go na górnej części powieki oraz na granicy z taśmą. Granice delikatnie roztarłam pędzelkiem.

W zewnętrznym kąciku oka namalowałam kreskę cieniem intensywnie niebieskim.  Po odklejeniu taśmy na dolnej powiece powtórzyłam natomiast kolejno kolory z górnej powieki (żółty, różowy, fioletowy oraz niebieski).

Ostatnim, bardzo ważnym krokiem było wytuszowanie rzęs tuszem Illegal Length Maybelline oraz namalowanie dolnej kreski eyelinerem Wibo. Takim oto sposobem otrzymałam makijaż oczu, który możecie obejrzeć na poniższych zdjęciach. 




……..
Wspomniałam wcześniej o lipoaktywnym kremie nawilżającym Cetaphil. Dla zainteresowanych napiszę o nim kilka słów. 

Pojemność 100 g.

Do kupienia jest z pewnością w aptece. Ja go otrzymałam do przetestowania. 

+ Jest przeznaczony przede wszystkim dla skóry suchej lub podrażnionej. Uważam, że jest idealny zwłaszcza na lato, gdy dużo przebywa się na słońcu. Aktualnie stosuję go przede wszystkim wieczorami po powrocie do domu dla ukojenia skóry.

+ Szybko się wchłania.

+ Konsystencja kremu jest gęsta.

+/- Opakowanie jak dla mnie nietypowe, w tubce. Zazwyczaj używam kremów w słoiczku.  Aplikacja jest jednak łatwa, więc szybko się przyzwyczaiłam. 

+ Nie zawiera środków zapachowych ani drażniących.
 
+ Nadaje się pod makijaż.

+ Na ulotce doczytałam, że krem chroni i regeneruje skórę uszkodzoną w przebiegu schorzeń dermatologicznych i po zabiegach medycyny estetycznej, przyspiesza proces odnowy skóry. Tworzy na skórze tzw. film ochronny. Działa kojąco, przeciwzapalnie i pobudza wzrost nowych komórek. Długotrwale zatrzymuje wodę na powierzchni skóry.

+ Można go stosować nawet wtedy, gdy doszło do uszkodzenia naskórka. Łagodzi wówczas podrażnienia.

+ Ogólnie wszystkie dermokosmetyki Cetaphil można stosować od 1 dnia życia, więc są bardzo łagodne dla skóry. 

Podsumowując. Polecam stosowanie kremu Cetaphil przede wszystkim w celu nawilżenia skóry suchej lub podrażnionej, gdyż jest bardzo łagodny i zdecydowanie spełnia właściwości nawilżające oraz kojące. Jest to produkt wysokiej jakości, a w dodatku idealny dla skóry wrażliwej.

Ocena: 5-/5.

CETAPHIL |

121 komentarzy:

  1. makijaż papużki...sama tak nie umiałabym ale makijaż odważny

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, dla mnie raczej do popatrzenia niż podpatrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny makijaz, typowo na letni dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorki ;)
    pozdrawiam i zapraszam na moje rozdanie ;)

    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym makijażu, przecudny! Uwielbiam emulsję Cetaphil, a o tym kremie jeszcze nie słyszałam, ale zapewne trafi w moje ręce ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż!! Świetnie że dałaś foteczki jak go się robi krok po kroku :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym się chyba nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oko cud, miód i malina ;) naprawdę śliczne. Ja choćbym nie wiem jak się starała i miała wszystko napisane krok po kroku i to tak takiego efekty nie osiągnęłabym ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stepik:) I moja kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż ;) Ciekawa jestem tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi by taki nie pasował ,śliczny jest;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wyszłabym w takim, za ostry jak dla mnie,a le kolory podobają mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny ten makeup ;dd


    zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze sie zastanawiam jak ty to robisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. poćwiczę robienie tego makijażu na siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. idzie lato
    czas zaszalec z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana jak zawsze wspaniale, zachwycająco i cudownie!:D
    PS: Mam prośbę, za niedługo idę na 2 wesela, na jedno z nich planuję kreację w odcieniach niebieskim, morskim, miętowym i błękitnym, natomiast na drugie wesele mam biało czarną sukienkę, proszę pokaż mi jak Ty pomalowałabyś oczy do takich sukienek, byłabym wdzięczna, gdybyś wysłała mi foty takich umalowanych oczek na mojego maila: shapeofmyheart1991@o2.pl - mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę, dla mnie to będzie ogromna radość;).
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie - pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Greetings from Idaho! I'm bored to tears at work so I decided to check out your site on my iphone during lunch break. I really like the info you present here and can't wait to take a look when I get home. I'm amazed at how fast your blog loaded on my cell phone .. I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, good site!
    Feel free to surf my web-site ; Last Call at the Oasis Movie Online Free Stream

    OdpowiedzUsuń
  20. makijaz jak zwykle rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę spróbować taki sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega odważny makijaż! Super Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. thats intresting. I never tryed anything like. Thanks for tips.

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjny makijaż naucz mnię coś takiego:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki śliczny makijaż, uwielbiam takie letnie kolory. Idealnie pasują na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne ♥ jak najbardziej w moim guście ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. efekt końcowy makijażu bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny makijaz ! Nie moge sie napatrzec, na pewno mi by sie taki nie udal :D Podoba mi sie to, co robisz. Na pewno bede tu czesciej zagladac, wiec obserwuje i pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny neonowy makijaż, a tutorial bardzo przydatny :)
    piekne masz oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajowy, wakacyjny make-up. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje oczęta zawsze wyglądają bosko. Nie ważne czym je pomalujesz :D. Bardzo przydatny step by step :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowicie uroczo ten makijaż wygląda... :)

    Pozdrowienia od Sol

    OdpowiedzUsuń
  33. wow alez piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Makijaż całkiem ładny, chodź zamieniłabym ten żółty na jakiś inny kolor:)
    Co do kremu to rozejrzę się za nim, bo moja skóra zdecydowanie potrzebuje dobrego nawilżenia;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny makijaz!Jak u motylka
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny makijaż, a co do kremu mam pytanie : Czy regeneruje w jakimś stopniu rozstępy?
    Obserwuję i zapraszam do siebie : gieenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi na ten temat nie wiadomo, raczej nie ma wpływu na rozstępy.

      Usuń
  37. makijaż mnie zachwycił :) odważna kolorystyka to hit tego sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. jak kolorowo!
    śliczny makijaż, w sam raz na lato :))

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny! taki kolorowy :3

    OdpowiedzUsuń
  40. super, że jest to makijaż krok po kroku to będzie można sobie łatwiej go zrobić:) świetny p[omysł

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurcze super dzięki za taką lekcje tylko w te upały mój makijaz stanowi tylko tusz

    OdpowiedzUsuń
  42. swietnie ze pokazalas krok po kroku.! Moze w chociaz w malej czesci bede mogla cos podobnego wykonac..:D
    __________________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny ten makijaz!:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. swietne letnie kolorki :)
    ps dziekuje za mile slowa i juz po malu wracam do was :) teraz mam duzo czasu wiec bede odwiedzac wasze blogi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. genialne kolorki !
    zapraszam na nową notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny makijaż :). Obserwujemy ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam ten krem,ale jeszcze go nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  48. ciekawe, czy ja bym potrafiła się tak pomalować
    zapraszam do mnie, stawiam swoje pierwsze kroki tutaj :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się! Ja też nie miałam wcześniej z Safirą styczności, ale bardzo pozytywne odczucia;)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajnie kolory przechodzą przez siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Postaram się dodać w niedalekiej przyszłości jakiś makijaż :P ach te Twoje kolory! takie soczyste ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Nice look!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny makijaż ;*
    http://domqa.blogspot.com/ wróciłam, bd miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  54. jest niesamowity , uwielbiam .

    OdpowiedzUsuń
  55. kolejny wymarzony make up, jestem zakochana <3!
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie - pojawił się nowy post;).

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji cery bez Cetaphilu, to moj absolutny numer 1!
    P.s. Świetny, wakacyjny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjnie wyszedł Ci ten makijaż, aj gdybym ja tak umiała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. ale ladne kolorki! swietnie Ci wyszedl :)

    OdpowiedzUsuń
  59. makijaż świetny, choć na upartego sam krok nr 2 wyglądałby już nieźle ;)

    pozdrawiam i zapraszam na http://precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. witam Cię!!! Widzę, że grono dziewczyn z MNY się powiększa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładne połączenie tych kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. kolorki rewelacja ! i ja zaczynam przygodę z Blogowaniem ;) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. makijaż idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kochana zapraszam na ROZDANIE u siebie:-)
    Kisses
    Aga

    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!
    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wow jakie żywe kolory :)

    świetny makijaż ja bym nie umiała xd

    OdpowiedzUsuń
  67. Ojej przesliczny makijaz! I cudowny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  68. ach te oczy magiczne, fantastyczne, po prostu brak słów!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło;].

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny make up! Na letnią imprezę jak znalazł, na pewno wypróbuję taki połączenie kolorów! <3 A produkty cetaphil są bardzo fajne :-) Pozdrawiam serdecznie i obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Hmmm już obserwuję dawno i po raz kolejny ( to znaczy z kolejnym blogiem) tak mam, że nie pokazuje mi aktualizacji postów i nie widzę nowych... Ktoś wie może czemu? Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Muszę przyznać, że makijaż dosyć odważny, jeśli chodzi o kolory, aczkolwiek i interesujący :)) Może wykorzystam go przy którejś z mych sesji :))

    O kremie nie słyszałam, ale może przetestuje :)

    Zapraszam również do siebie :) Gorąco pozdrawiam, poetrydetail.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. efekt cudowny. Dużo się napracowałaś! :)
    ja zapraszam Cię na OSTATNI dzień rozdania!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja niestety miałam lekkie uczulenie po tym kremie, chociaż kazała mi go używać dermatolog;/.

    OdpowiedzUsuń
  74. uwielbiam takie kolory w makijażu latem :)

    OdpowiedzUsuń
  75. ładne kolory :))

    a Cetaphil... tyle o nim czytam, aż w końcu wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. obserwuje i czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jakie żywe kolorki:))

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam ogladac u innych kolorowe makijaże i nawet sama spróbowałam pierwszy raz zmalować sobie odważniejszy makijaż. Jeśli masz ochotę to zapraszam do obejrzenia. Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. piękny makijaż, mi niestety pomalowanie się jednym cieniem do powiek słabo wychoodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  80. makijaz niesamowity, ale ja bym sie nie odwazyla.
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  81. makijaż wyglada bardzo ale to bardzo imponujaco!! ;) zazdroszcze talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Niesamowity makijaż! Nie mogę się napatrzeć.
    Szkoda, że ja nie mam takich zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękny make up, jak tęcza i te kolory.. :)
    Obserwuję i zapraszam cię do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Makijaż śliczny :) Mam ten krem,ale jeszcze go nie używam

    OdpowiedzUsuń
  85. I like the helpful info you provide in your articles. I will bookmark your weblog and take a look at once more right here frequently.
    I'm slightly sure I will learn a lot of new stuff proper here! Good luck for the next!
    Here is my weblog ... leather hobo bags

    OdpowiedzUsuń
  86. o niebo lepiej wygląda Twoje oko bez czarnej kreski na linii wodnej. Poproszę choć jeden taki makijaż

    OdpowiedzUsuń
  87. odważne kolorki! super :) bardzo mi się podoba.
    obserwuję, chcę więcej ;) !

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).