niedziela, 3 czerwca 2012

Krem pod oczy Sylveco, makijaż oczu

Za pośrednictwem portalu urodaizdrowie.pl otrzymałam do przetestowania łagodzący krem pod oczy Sylveco


Od samego początku, gdy tylko dowiedziałam się o nim, wzbudził moje duże zainteresowanie. Kremów pod oczy używam dopiero od kilku miesięcy, także jestem nadal w trakcie poznawania tego, co oferują nam różne marki kosmetyczne. 
+Warto wspomnieć na sam początek, że jest to krem hipoalergiczny, przeznaczony do pielęgnacji wrażliwej i delikatnej  skóry wokół oczu. Nie podrażnia. Zdecydowanie potwierdzam, że jest łagodny.

+Pojemność 30ml. Jak na krem pod oczy uważam, że jest to wystarczająco dużo, gdyż zazwyczaj miałam do czynienia z tego typu kremami w tubkach o pojemności jedynie 15ml.

+Dużym plusem jest opakowanie z dozownikiem. Jak dla mnie nietypowe, jeśli chodzi o kremy/żele pod oczy, które do tej pory używałam. Zdecydowanie ułatwia to aplikację. 
 
+Konsystencja jest typowo kremowa, dobrze się rozsmarowuje i wchłania również bez problemu.

+Nadaje się pod makijaż. Używam go codziennie od około miesiąca przed nałożeniem makijażu.

+Bezzapachowy.
 
+Skóra po użyciu kremu jest odpowiednio nawilżona.

+Dodam, że ostatnio sporo przebywam na powietrzu, w pewnych warunkach mam skłonności do alergii. Po całym dniu pracy wiem, że mogę na liczyć na ten krem. Działa łagodząco i kojąco na skórę. Polecam maseczkę na noc z tego kremu w celu nawilżenia oraz usunięcia objawów zmęczenia (po prostu nałożenie grubszej warstwy). 

Cena 24,72 zł. Więcej informacji na temat kremu znajdziecie w sklepie Sylveco

Podsumowując. Krem nadaje się idealnie dla osób skłonnych do alergii czy też takich, które po prostu chcą złagodzić oznaki zmęczenia skóry wokół oczu. Ważną zaletą jest również duża pojemność oraz opakowanie z dozownikiem.

Nie znajduję w nim żadnych zastrzeżeń. Jest to ostatnio jeden z moich ulubieńców.

Ocena: 5/5.

URODAIZDROWIE |
……..
Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć mojego makijażu oczu. Użyłam w nim w głównej mierze koloru niebieskiego, który skojarzył mi się z chabrem (widniejącym na opakowaniu kremu Sylveco).
Dokładniej w wewnętrznym kącik oka użyłam białego cienia, potem niebieskiego i ostatecznie przeszłam do fioletu. Za każdym razem rozcierałam granice. Całość zakończyłam eyelinerem w pisaku Maybelline, eyelinerem Wibo oraz maskarą Illegal Maybelline
 
 
 

93 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej firmie :) Bardzo fajne opakowanie kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle propozycji kremów pod oczy a mając 19 lat coraz bliżej mi do sięgnięcia po takowy i jak tu się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale bosko
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie używam kremów pod oczy a wiem że powinnam . kochana mam pytanie jak mozna zrobic zdjęcie makijażu na oczach chodzi mi jaką funkcję na aparacie włączasz bo ja za chiny ludowe nie mogę tego zrobić , chyba że dużo zależy od oświetlenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam zwykłą cyfrówką. Wszystko zależy od światła, polecam po prostu wyjść na zewnątrz :) Tylko w dzień robię zdjęcia makijażu.

      Usuń
  5. rzadko jestem zadowolona z kremu pod oczy, cały czas szukam tego jednego, po Twoim poście skuszę się na ten od Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie mogę uzywać kremów pod oczy :)
    A makijaż jak zawsze fantastyczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny makijaż! napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O to chyba krem dla mnie, bo ostatnio moje oczy przechodzą masakrę, nigdy alergii nie miałam a teraz co wyjdę na dwór, to od razu łzawię i cały makijaż jest do niczego :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem musi byc swietny. A Twoj makijaz- bomba!:) Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego kremu, ale ciekawa jestem czy mają coś na pierwsze zmarszczki :)
    Makijaż świetny! :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam nigdy o kremie:)
    Piękny makijaż! Kolory mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam krem i bardzo lubię :) makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbowałam kilka razy pomalować oczy tak jak ty ,ale jakoś mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. hej :) Piszę tu, bo nie ma wiaodmości prywatnych:) To ja syllunia, założyłam bloga, ale póki co go modyfikuję, aby zaczął działać :) Będzie mi miło, jak mnie dodasz do obserwowanych, abyśmy jako T mogły mieć i tu jakiś kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym umieć malować oczy tak jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny krem :)
    ja nie uzywam kremow pod oczy, ale dobrze wiedziec na przyszlosc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czytałam niedawno o tym kremie. jak skończę mój z aa, to go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kremik mnie zainteresował,również mam alergie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż jest cudowny,

    Kremik bardzo ciekawy, ale póki co mi nie potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda wspaniale!
    P.s. Jak ja kocham te Twoje makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny makijaż ;) Mi by się przydał taki krem ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetny makijaż ; podoba mi się połączenie tych kolorów ahh: )

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny makijaż, uroczy wręcz
    Dodaję do obserwowanych :)
    Może rewanż?
    http://justix1406.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostalas wyrozniona !
    Zapraszam do zabawy :)
    http://lamodadebelleza.blogspot.co.uk/2012/06/tell-me-about-your-self-award-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezuuu, ale ja uwielbiam Twoje makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki świetny ten makijaż oczu. naprawdę mi się podoba. :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. makijaż jak zawsze bardzo mi się podoba :) kremu pod oczy nigdy jeszcze nie stosowałam ;)) nie mogę znaleść nic dla siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? Let me know on my blog if you would follow me and I will follow you immediately Have a great day honey
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wygląda makijaż, bardzo ładnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oko pawie pięknie a ten krem kurcze no mam już dwa z czego jeden w zapasie i muszę się opanować.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie ci w takim makijażu oka.Ślicznie ci podkreśla tęczówkę oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. łaaaa przecudowny pawi make up oka , kolory przechodzą jeden w drugi perfekcyjnie ! jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dzięki za odwiedziny, obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  35. jejka, makijaz genialny :) a tego produktu nigdy nie mialam, nawet nie znam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten Garnier jest genialny♥ już nie mogę się doczekać kiedy ponownie go kupię!: D

    OdpowiedzUsuń
  37. Great post!!! Lots of tips I found!

    Gladly follow you and hope to have u too among my friends and followers.

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  38. Strasznie mnie zaciekawił ten krem. Moim oczom też by się przydał:)
    Świetny makinjaż!

    OdpowiedzUsuń
  39. zrobiony przez Ciebie makijaż po prostu mnie oczarował. niesamowicie precyzyjny i idealnie dobrany pod względem kolorów. też bym chciała umieć taki zrobić.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie to wygląda *.*
    +Obserwuję i liczę ne rew.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny makijaż cudo <3
    zapraszam do mnie stranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny makijaż :))
    Nie używałam jeszcze tego kremu, ale nie wiem czy się na niego skuszę, bo znalazłam taki, z którego jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  43. możesz wziąć udział w rozdaniu, może być twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. zarąbisty makijaż sama bym się tak umalowała gdybym umiała :)

    OdpowiedzUsuń
  45. nigdy nie używałam jeszcze kremu pod oczy.
    może czas już powoli się rozejrzeć za jakimś ;))
    śliczny makijaż! :))

    OdpowiedzUsuń
  46. dziękuję za odwiedziny :) Fantastycznie te oczy malujesz :) Gdybym nie przeczytała, że jesteś magistrem matematyki pomyślałabym, że makijażystka :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  47. Oczy cudownie pomalowane! :)
    fajnie masz, krem do przetestowania za free. ciekawe pudełeczko ^^

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  48. dziękuję za odwiedziny :) Prześliczny makijaż :)

    Zachecam do obserwacji i pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny makijaż ;*

    Koszulka na mnie mi osobiście się już gorzej podoba ;P Druga, której nie wstawiłam bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  50. cudoo..:) masz naturalnie tak duze oczy czy specjalne robisz taki mistrzowski efekt..? ;> Sliczniee..! :D
    _______________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy mam dość duże :) Także nie jest to wynik jakiegoś specjalnego triku.

      Usuń
  51. PIĘKNY MAKIJAŻ!Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej:D

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo łądny makijazyk, kocham takie kolory a i wykonaie starrane ;)

    co do kremiku to nie stosuje bo nie mam skłonności do alergi ;) + obserwacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. szukam kremu pod oczy, może wypróbuję ten? ;)
    pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. dziękuje ;)
    śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. można patrzeć i patrzeć bez końca ! ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny blog <3^^
    Zapraszam do mnie : http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/
    Obserwujemyy ?

    OdpowiedzUsuń
  57. Jaki cudowny makijaż, masz naprawdę ciekawego bloga ;* jeszcze nieraz tu zawitam:) Obserwujemy ?:*

    OdpowiedzUsuń
  58. Makijaz cudowny :-)
    Co do kremu pod oczy wlasnie moj mi sue konczy i bede nabywac jakis nowy nabytek- ten brzmi bardzo zachecajaco :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Krem mnie zaciekawił :) A makijaż- cudny!

    OdpowiedzUsuń
  60. Gdy patrzę na to ile czytają inne dziewczyny, prowadzące blogi o podobnej tematyce, wydaje mi się, że mało czytam :) Co do tego jak często sięgam po nową książkę to zależy od ilości nauki w szkole, ale moje minimum to 2 książki tygodniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz talent do tych makijaży ;) Zrobiłabyś mi ;) Tylko ja wolę z kolorów szarych (taki od najjaśniejszego do najciemniejszego) - identyczne jak Twoje . Dawno tutaj nie byłam . Pozdrawiam i zapraszam do mnie . ♥ Miki na Ciebie czeka ^^
    XOXO . ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowny makijaż, podziwiam za talent!! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. piękny makijaż!
    obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow ten makijaz jest fantastyczny,zazroszcze talentu do malowania
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  65. piękny makijaż, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. jeeejki, boooski make up! <333

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne kolorki, super roztarte;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  68. ekstra :)

    http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny blog!
    Makijaż jest śliczny, pewnie kiedyś go użyję :)
    Obserwuję, zapraszam do mnie http://s0meonelikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczny makijaż. A oczyska masz cudne :)

    obserwuje i zapraszam w wolnej chwili do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. przepiękne masz te makijaze ;) obserwuje i czekam na kolejne cacuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. jezeli rysujesz kreske na dolnej powiece eyelinerem nie rob tego sztucznie to wyglada rob to miekka kredka i rozcieraj ja bedzie to lepiej wygladalo tak samo nie skupiaj sie tylko na powiece (gornej) ruchomej nakladaj cienioe tez poza obreb jej :) makijaz wykonany bardzo dokladnie pozdraiwam i zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  73. piękny make-up ;) prawdopodobnie wypróbuje go na sb ;d

    zapraszam w wolnej chwili do mnie
    http://choosestrawberryqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).