czwartek, 10 maja 2012

Safira, Maskara Illegal Length Maybelline

Spotkała mnie ostatnio przemiła niespodzianka. Kurier dostarczył mi kosmetyki Safira do przetestowania.
Bardzo mnie ucieszyła zawartość przesyłki, gdyż w środku znajdowały się bardzo praktyczne produkty. Jak tylko zużyję większą ich zawartość to z pewnością umieszczę moje opinie/recenzje na ich temat :)
 
Jak widać na zdjęciu przesyłka zawierała m.in.
-mleczko kosmetyczne do twarzy,
-płyn miceralny,
-żel brązujący do ciała,
-maseczkę regeneracyjną z glinką zieloną,
-chłodzący żel do ciała,
-relaksujący krem do pielęgnacji i masażu ciała,
-próbki kapsułek regeneracyjnych do włosów.
 
SAFIRA |
........


W dalszej części posta będzie mowa o maskarze Illegal Length Maybelline (maskara wydłużająca rzęsy), którą również otrzymałam do przetestowania w ramach dużej aktywności od Teamu Maybelline :)
+/-Jak już wspomniałam, maskara ma na celu wydłużanie rzęs (wedle reklamy nawet do 4mm). U mnie aż tyle nie wydłuża, jednak efekt jest widoczny choć nie spektakularny.

Dodaję zdjęcia abyście mogły porównać oko pomalowane z niepomalowanym.
+Szybko schnie na rzęsach.

+Nie osypuje się, nie kruszy, nie rozmazuje. Ogólnie jest wytrzymała. Wysoka jakość Maybelline została zachowana.

+/-Zazwyczaj nie skleja rzęs. Oczywiście jeśli się przesadzi z ilością to zdarzają się jakieś grudki ale rzadko.
+Nie podrażnia moich oczu.

+/-Łatwa aplikacja jednak do osiągnięcia zadowalającego mnie efektu niezbędne jest nałożenie kilku warstw.

+Podoba mi się opakowanie, nietypowe jak na Maybelline, coś nowego :)
+/-Cena regularna wynosi około 31zł. Odrobinę za dużo jednak na promocji oczywiście można się skusić na kupno maskary.

+/-Długa szczoteczka. Na zdjęciu porównanie z maskarą OnebyOne Maybelline. Osoby z krótkimi rzęsami mogą mieć problem z pomalowaniem rzęs w kącikach. Osobiście nie sprawia mi to większego problemu.
Ocena: 4/5.

Czytając różne opinie zauważyłam, że nowa maskara wzbudza wśród użytkowniczek skrajne emocje. Niektóre osoby są nią zachwycone a inne wręcz przeciwnie. Ja należę do grupy zwolenniczek :) Efekt jest dla mnie zadowalający więc tym bardziej się cieszę, gdyż ostatnio wygrałam drugą taką maskarę w konkursie. Na początku jedynie brakowało mi w niej właściwości pogrubiających jednak nakładając kilka warstw ostateczny rezultat bardzo mi się podoba.

94 komentarze:

  1. ah chcę ten tusz :D ślicznie wydłużył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chcę chociaż aktualnie mam 3 ale ten też by się przydał

      Usuń
  2. O ciekawy tusz i podoba mi się efekt:))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ta maskara się prezętuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą mascarę i jestem z niej zadowolona. Pięknie wydłużyła moje rzęsy, jestem pod wrażeniem :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kosmetyki otrzymałaś :) A efekt tuszu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt z tym tuszem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne produkty, czekam na recenzje! :)

    Buziaki, zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt z tuszem jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Safiry żele sa najlepsze! moja mama jest konsultantką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny efekt, moze nie spektakularny, ale oko ladnie podkreslone =)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny efekt wydłużenia rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt jest powalający :) mnie ciężko dopadować odpowiednią szczoteczkę do rzęs ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz dużo rzęs na dolnej powiece! mojej dolnej wcale nie da się pomalować:( tusz wygląda zachęcająco:))

    OdpowiedzUsuń
  14. oj jak ja lubie testować kosmetyki ♥ czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie maskara wygląda zachęcająco :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam ciekawa tej mascary, bo ja kocham mieć długaśne rzęsy, wręcz efekt sztucznych, ale widzę że nie wydłuża aż tak jak powinna. Zazdroszczę oczu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam tusze Maybelline, ale z serii Collosal, choć przyznaje, że tego nie używałam..

    OdpowiedzUsuń
  18. już kilka razy przymierzałam się do kupna tego tusza, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać, chociaż fajny efekt u Ciebie wyszedł:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem bardzo zadowolona z kosmetyków Sfiry ;) życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Safira jest świetna, zaskoczyła mnie ta firma:)gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  21. slicznie wydluza rzesy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję pokaźnej ilości kosmetyków do testowania. Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę musiałam się namęczyć aby uchwycić je tak, jak to wyszło na zdjęciu ;) ale dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ten tusz daje świetny efekt!! chcę go:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś mi się wydaje, że ten tusz szybko zgęstnieje, z tego co widzę po twoich oczach to jest dość gęsty już teraz, czy się mylę? :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja tuszu jest cały czas taka sama od momentu otworzenia. Nie wydaje mi się aby była gęstsza od innych tuszy Maybelline.

      Usuń
  26. jak dla mnie rewelacja, bardzo fajnie wydluzyl rzesy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne prezenciki dostałaś:) mascara super i cena też taka w miarę:)czekam na kolejne piękne makijażę cudotwórczyni:pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś niesamowita, uwielbiam Twoje make up'y, nie ukrywam, że siędzę na Twoim blogu i uczę się malować;)
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak wiele radości sprawił mi Twój komentarz, nie spodziewałam się tego :)

      Usuń
  29. Myślę, że na moich rzęsach ta maskara nie zdałaby egzaminu. Moje tusze muszą mieć naprawdę dużą i grubą szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. od kilku tygodni szukam dobrego tuszu jednak na ten sie nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  31. jak pomaluję nimi paznokcie to później dam znać czy faktycznie potrzebne są aż trzy warstwy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wg mnie Maybelline ma najlepsze tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dla mnie rewleacja;) choć ja wolę tusze max factor:) J.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładnie wyglądają na rzęsach :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow ! Jestem pod wrażeniem co czyni ten tusz ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy efekt! Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny efekt plus szczoteczka taka jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ostatnio ciepło mysle o tej maskarze... kusisz kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog. Podobają mi się maskary i mam nadzieję, że którąś z nich zdecyduję się zakupić.

    Założyłam dzisiaj bloga, jestem nowa. Będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz. Zaobserwowałam i liczę na rewanż. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Efekt jest pozytywnie zaskakujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. pozytywnie zaskoczona efektem..! ;)
    ____________________________________________
    http://all-things-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. tak myslałam że jest przereklamowana :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękujemy za odwiedziny :)
    Bardzo fajny blog!!

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ulala ile kosmetyków do testowania!:) super sprawa! daj znać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawy blog! dużo można z niego wynieść:)!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakby była tańsza zapewne bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  47. haha no tak, burza nie nastraja :D

    OdpowiedzUsuń
  48. wolę takie szczoteczki jak przy ObeByOne, ale efekt jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Miałam niedawno taką maskare i nie byłam zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  50. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.bicycle shops near london olympic.God Bless You..london olympic bicycle company

    OdpowiedzUsuń
  51. przesyłka rzeczywiscie bardzo wartosciowa w kosmetyki:)
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  52. zazdroszczę przesyłki ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. swietna notka! :)
    i zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Również zazdroszczę przesyłki ;)
    Maskara świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. nie lubię tuszy z Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny efekt, zaazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Za darmo dostałaś te kosmetyki ? Z jakiej racji i od kogo ? xd Strasznie mnie to ciekawi :D A ja chciałam poinformować że u mnie dowiesz się jak Krok po kroku zrobić panterkę na paznokciach ! :) Zapraszam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z marką Safira :)

      Usuń
  58. maskara dobrze się spisała : )
    lubię Maybelline, posiadam tusz z którego jestem bardzo zadowolona ^^
    pozdrawiam, dodaję do osób obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Caly czas sie nad nia zastanawiam...wziac, czy nie..?:) chyba jednak sprobuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby mieć stu procentową pewność radzę najpierw przetestować maskarę w sklepie. Polecam też rozejrzeć się za konkursami, w których nagrodą jest właśnie ta maskara, w jednym z nich udało mi się ostatnio wygrać :)

      Usuń
  60. hmmm... zastanawialam sie nad ta maskara ale widze ze skleja rzesy...z tym ze na kazdych rzesach bedzie wygladac inaczej... moze sie skusze :D
    Pozdrawiam i dodaje sie do obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny efekt :))

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  62. swietny blog ;)

    obserwujemy?xx
    - follow my blog with bloglovin.

    www.monikamustafa.dk

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo dobra, rzeczowa recenzja. Jak na moją wątłą kieszeń to maskara niestety za droga, ale pomijając cenę, wydaje mi się świetna. To, że nie skleja rzęs jest dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajne kosmetyki do przetestowania.

    Ja kocham maskarę OnebyOne Maybelline i te podobne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. ten tusz daje boski efekt . ! :)
    -------
    Chciałam cię zaprosić na mojego drugiego bloga . !
    http://opowiesci-nastolatki.blogspot.com/
    Dopiero tam zaczynam i każdy obserwator jak i komentarz będzie mile widziany . ! <3

    OdpowiedzUsuń
  66. też mam ten tusz, ale mnie nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. super efekt! wlasnie szukam nowej mascary, wiec moze sie skusze ;) dodalam do obserwowanych! http://aztecpattern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow, daje świetny efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  69. fajny efekt ale widziałam lepsze innym tuszem :)

    OdpowiedzUsuń
  70. JA za każdym razem gdy kończy mi sie tusz to kupuje inny tym razem mam, ale jeszcze nie używałam różowego Maybelline Volum Express

    OdpowiedzUsuń
  71. ale cudny post <3. używałabym maskary, ale nie używam, ponieważ....hm... nie chcę się malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. świetna mascara :) bardzo podoba mi się efekt :)) Pozdrawiam, www.monika-pauka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Po wykończeniu wszystkich swoich mascar planuję zakup tej, poniewaz bardzo podoba mi się efekt jaki daje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak dla mnei to efekt jest trochę za słaby. Wolę mocniej wytuszowane rzęsy. :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).