sobota, 5 maja 2012

Makijaż oczu

W najbliższym czasie będzie się u mnie wiele działo. Przygotowania do wyjazdu do pracy, załatwienia papierkowe. Bloga oczywiście zamierzam cały czas prowadzić w miarę możliwości czasowych  :)

Wybaczcie, że nie zrobiłam posta z tagami, nazbierało się ich ponad dwadzieścia. Niepotrzebnie odkładałam je na ostatnią chwilę i teraz chyba się nie wyrobię :(
........
Przejdźmy teraz do tematu posta.
Głównymi elementami makijażu oczu, który dzisiaj Wam prezentuję jest intensywny kolor fioletowy oraz dwie kreski wykonane czarnym eyelinerem, które ostatnio bardzo mi się podobają. Między kreskami oczywiście nałożyłam jaśniejszy cień.





Makijaż wykonałam cieniami z paletki 120 cieni, o których już niejednokrotnie była mowa na moim blogu. Do tego użyłam eyeliner w pisaku Maybelline (kreska na górnej powiece), eyeliner Wibo (kreska na linii wodnej oczu) oraz maskarę Illegal Length Maybelline.

Przy okazji zgłaszam zdjęcia z tego posta do konkursu u BigBrownEyEs13, którego tematem przewodnim są kreski :)

94 komentarze:

  1. ale świetny makijaż *.*

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta podwójna kreska jest genialna, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepraszam za usunięcie, ale zrobiłam okropny błąd;)
    chciałabym się tak malować- tak równo. niestety moje makijaże kolorowe wyglądają jakbym robiła je podczas trzęsienia ziemi;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie. masz jakiś talent do makijażu. jak ja zawszę się maluję na zawodach, a najczęściej są to kreski, wyglądają śmiesznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie, muszę sobie kupić jakieś ciekawe fioletowe cienie, bo nie mam nic takiego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bosko ;) Ten fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba :) śliczny fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nakręć filmik, albo zrób zdjęcia po kolei jak robisz makijaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę i zrobię zdjęcia jakiegoś makijażu krok po kroku :)

      Usuń
  10. bardzo ładny makijaż, śliczny ten fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie spodobał mi się ten pomysł na dwie kreski i jaśniejszą przestrzeń między nimi :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny,bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę kiedyś spróbować zrobić kreskę eyelinerem na linii wodnej....

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, świetny efekt i piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrząc na te długaśne rzęsy nabieram ochoty na przetestowanie tej nowej maskary Maybelline. I co za piękny kolor tęczówki!

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznei to wyglada... zebym ja potrafila w polowie cos takiego ladnego zdzialac na oku jak Ty :))

    Super

    OdpowiedzUsuń
  17. *Cudowny!
    *delikatny!
    *wieczorowy!
    *pięknie podkreśla tęczówkę :)

    Uwielbiam! :)
    i podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ♥ jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż z charakterem, ładnie cieniujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny makijaż! Kolor mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię fiolet na oczach :) Bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie to wyglada ;) podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zjawiskowy makijaż;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny i elegancki! makijaż ze smakiem :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjedź do mnie i naucz mnie tak się malować! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ale misterna robota
    mi pewnie zabrakloby cierpliwosci

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolory, chętnie zrobiłabym sobie taki makijaż na wieczorne wyjście:) Podoba mi się też ten jasny akcent w kącikach:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Łał, cudowny makijaż <3
    Świetne kolory :)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam twojego do obserowanych! :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny makijaż :) Uwielbiam fiolety <3 Wspaniale wyszła Ci ta podwójna kreska ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. idealnie wykonany makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  31. jaki piękny makijaż! wszystko takie równiutkie :) świetnie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  32. no niestety... śliczny makijaż, szkoda, że nie mam talentu do mejkapu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. och piekne sa te dwie kreseczki.... musze sie tego nauczyc:)

    OdpowiedzUsuń
  34. piekny makijaz, chcialabym miec taka wprawe.

    p.s. tez sobie kupie ten eyeliner, juz dwie kolezanki mi polecamy, a teraz jak widze efekt, to juz w ogole jestem zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam Twoje makijaze! są idealnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  36. och , ach poprostu Bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bajeczny makijaż ;) Pozazdrościć tylko talentu!
    Oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny makijaż, uwielbiam fiolety a i ta podwójna kreska jest świetna. Na moich oczach niestety nie mogę sobie pozwolić na takie :/

    OdpowiedzUsuń
  39. makijaż jak zwykle profesjonalka:)super Ci w fiolecie:)też bym chciała umieć zrobić takie makijaże:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
  40. jej cudocudocudo , <3
    wpadnij .

    OdpowiedzUsuń
  41. jesteś moją mistrzynią. W życiu nie pomalowałabym tak sobie oka, samodzielnie! Też od zawsze byłam matematycznym maniakiem, miałam zdolności do rysowania, grania, śpiewania, ale coś takiego... Chyba powinnaś się przekwalifikować, naprawdę! pozdrawiam i zapraszam na nowy post na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. beautiful !

    follow eachother?

    www.linlicious-style.nl

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow boski fiolecik zapraszam cie na moj konkurs wlasnie zwiazany z kreskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. zazdroszczę fioletowego makijażu , jak jak zrobi wyglądam jakby mnie ktoś pobił;/

    zapraszam na moje rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Makijaż fajny, ale bardziej na imprezę, niż na codzień.
    Co do wcześniejszego pytania i odpowiedzi to gratuluję takiej wytrwałości, bardzo chciałabym, żeby starczyło mi jej aż do końca studiów :).
    Chciałam też poprosić cię o oddanie głosu na fotografię mojego autorstwa. Szczegóły na moim blogu. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wspaniały makijaż.
    jak ja bym chciała umieć tak malować oczy!
    ech, gratuluję talentu.

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne :D Bardzo mi się podoba właśnie taka podwójna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pełen profesjonalizm! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny makijaz, podziwiam talentu
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej :)

    Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do zabawy
    http://yasinisi.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń
  51. masz dużą wprawę w malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. kocham fioletowy kolor ;)

    Łatwo jest opanować technikę malowania powiek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu jak do tej pory zamieściłam 10 makijaży oczu. Zabawę kolorem/makijażem zaczęłam w ten sam dzień, w którym założyłam bloga (ponad miesiąc temu). Uważam więc, że takich podstaw można nauczyć się bardzo szybko :) Nawet w jeden dzień jeśli ma się odpowiednie pędzelki, dużo cieni do wyboru oraz motywację do pracy :)

      Usuń
  53. Cudowny makijaż :) Świetnie podkreśla oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny, intensywny fiolet :) A wykonanie - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapraszam na KONKURS, do wygrania modna bransoletka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Swietny makijaż <3
    Ile czasu zajęło jego wykonanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno jest mi to dokładnie określić, gdyż nigdy na to nie zwracam uwagi. Następnym razem spojrzę na zegarek :) Chyba więcej czasu zajmuje mi zastanawianie się nad tym jakie kolory wybrać niż samo nałożenie cieni :P

      Usuń
  57. Amazing posts <3

    If you like my fanpage, you can win a Chanel nail lacquer !

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny ten makijaż no i podziwiam Cię za te kreski <3 Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapach kawy można "zabić" olejkami eterycznymi, a peeling na pewno przypadnie do gustu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Rewelacja!:)

    Zapraszam do siebie oraz do zagłosowania na mnie w konkursie:*

    OdpowiedzUsuń
  61. Strasznie podobają mi isę takie jakby podwójne kreseczki i wypełnione taką białą mgiełką :)

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowny makijaż :)
    obserwuję ;>
    ps.zapraszam na konkurs na moim blogu, do wygrania bon do h&m! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Makijaż jak zwykle perfekcyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  65. dziekuję za komentarz:) Śliczny makijaż naprawdę perfekcyjna jestes! :)
    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne oczy! Dawno nie widziałam makijażu, który tak bardzo przykułby moją uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).