wtorek, 15 maja 2012

Kosmetyki Cetaphil, buty, torebka

Witajcie. Od kilku dni nie ma mnie w Polsce. Wyjechaliśmy z mężem do Niemiec. Wracamy za trzy miesiące. Niestety na przebywanie na blogu mam bardzo mało czasu. Jednak jak widzicie staram się aby do Was zajrzeć po całym dniu pracy choć na chwilkę i coś napisać. 

........ 
Tuż przed wyjazdem otrzymałam do przetestowania kosmetyki Cetaphil, oczywiście zabrałam je wszystkie ze sobą aby móc potem wystawić na ich temat opinię. Bardzo ucieszyła mnie zawartość przesyłki.  
Znajdowały się w niej:
-krem intensywnie nawilżający,
-lipoaktywny krem nawilżający,
-balsam do twarzy i ciała,
-emulsja miceralna.

 
Z tego co widziałam, to kosmetyki te są dostępne w aptekach. Z pewnością są bardzo łagodne dla skóry, gdyż można je stosować nawet u noworodków. Mam nadzieję, że sprawdzą się również u mnie. Po pierwszych próbach użycia zapowiadają się całkiem dobrze. 

CETAPHIL |
........ 
Wracając do tematu wyjazdu. Zabraliśmy ze sobą w sumie cztery torby podróżne. Wszystko wydawało się niezbędne, no w końcu trzy miesiące to sporo czasu. Nie wyobrażam sobie jak się zapakujemy przed drogą powrotną, gdyż wówczas zawsze jeszcze więcej rzeczy się nazbiera ze zrobionych tam zakupów.

Postanowiłam Wam jeszcze pokazać moje jedyne koturny, odkopane w jednej z toreb. Kupiłam je kiedyś w sklepie Marks&Spencer z myślą o letnich dniach. Mam nadzieję, że w tym roku również mi posłużą. 

Kolejną rzeczą, którą ze sobą zabrałam jest torebka Mohito (kupiona w ubiegłym roku). Mała, poręczna i zmieści w sobie to co najpotrzebniejsze. 
 


Dodam, że jedna mniejsza torba jest cała zapełniona kosmetykami, w głównej mierze pielęgnacyjnymi. Oczywiście nie brakuje również tych kolorowych, pamiętałam o paletkach cieni, dlatego w następnym poście możecie spodziewać się jakiegoś makijażu oczu.


85 komentarzy:

  1. Kochana buty mają piękny kolor, a torebkę chętnie bym Ci zabrała :D
    Czekam niecierpliwie na recenzję wszystkich produktów, bo strasznie mnie intrygują od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest przeurocza ! :);)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buty,
    kosmetyków nie miałam okazji testować:(

    OdpowiedzUsuń
  4. super butki :)

    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja koturn mam zdecydowanie wiecej, bardzo je lubie : ) a twoje sa sliczne! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne butki:) strasznie mi się podobają.
    Bardzo również lubię emulsję micelarną z cetaphilu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoich butkach i torebeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba torebka! Ma śliczny kolorek i wgl jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne buty a torebka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zupełnie nie znam tych kosmetyków więc jestem ciekawa Twojej opinii a sandałki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buciki ładne, torebka przecudowna;D
    pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie do odwiedzin mojego bloga, pojawił się nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebeczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest świetna!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    http://babska-torebka.blogspot.com/2012/05/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. zostałaś u mnie otagowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą emulsję do mycia twarzy z Cetaphilu- jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak wyjeżdzałam do Karpacza, to miałam małą torebkę pełną kosmetyków pielęgnacyjnych, natomiast z kolorówki ograniczyłam się do jednej poczwórnej paletki, podkładu i tuszu =)

    OdpowiedzUsuń
  18. bylam raz w niemczech i chetnie bym sie tam wybrala ponownie

    milego wyjazdu zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie slyszalam nigdy o tej firmie, ale chetnie przeczytam recenzje, wiec czekam z niecierpliwoscia ;) udanego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
  20. makijaże he he w Twoim wykonaniu0to lubię:) śliczna torebka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka i buciki sa prazesliczne!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  22. buciki śliczne:) przy okazji-zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są świetne. Torebka wypchana kosmetykami to chybnorma u każdej kobiety. ;)

    Chętnie poobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog :) Masz może ochotę obserwować nawzajem ? Zapraszam do mnie : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ :D Dodaj się do obserwatorów i zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę :) Tylko proszę sprawdź czy na pewno dodałaś się do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te buty! Na prawdę cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne buty i torebka ;)) Dostałaś bardzo fajne kosmetyki :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cukierkowe buciki :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. buty i torebka - uwielbiam ! Masz świetny gust. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, niedawno zmieniłam adres bloga z gooddamnmoment na http://madame-chocolate.blogspot.com/

    Zapraszam na nowy, odmieniony blog! ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cetaphil - dużo dobrego słyszałam, ale sama nie próbowała a to wszystko przez cenę, która niestety do atrakcyjnych nie należy ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne buty i torebka!
    życzę udanego wyjazdu :)

    niestety, takie lalki kolekcjonerskie kosztują 80-130 dolarów :(

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne buty *.*
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna torebka:)
    przydałaby mi się taka, pasuje idealnie do moich nowych bucików :D

    OdpowiedzUsuń
  35. buty i torebka <3 kosmetyki pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  36. fajna torebka buty też ładne ale nie lubię różu ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, zaprosiłam Cię do zapawy/udziału w konkursie :)
    Więcej informacji tutaj: http://martuchowax3.blogspot.com/2012/05/akcja-serdeczna-tecza-tydz-2.html

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna torebka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. to udanego testowania :) bardzo podobają mi się Twoje buty i torebka :) świetnie komponowałaby się ze stylizajcą lat 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przesłodka jest ta torebka! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne buty :)
    ja dopiero zaczynam więc zapraszam do siebie :)
    http://martina-blachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne buty:)) a te produkty kojarzą mi się głównie z jakimś antybakteryjnym płynem do mycia rąk...

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję współpracy :) na pewno będziesz zadowolona z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. hej! jak jestes u naszych sasiadów to koniecznie zajrzyj do drogerii dm, tam znajdziesz kosmetyki o ktorych pisalam u siebie na blogu. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przynajmniej nie jestem sama XD
    Obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  46. ale słodkie buty <3
    a o emulsji micelarnej z wielką chęcią poczytam o.O

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam tego rodzaju buty nie mogę nosić szpilek a te są wysokie i stabilne i też ładnie wydłużają nogę

    OdpowiedzUsuń
  48. Torebka jest przeboska! Uwielbiam rzeczy z Mohito :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam szczerą nadzieję, że można gdzieś podobne buty dostać;). Czekam na wiadomości, jak sprawują się testowane kosmetyki - jeśli wypadną dobrze może się skuszę na któreś;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam takie samo z Cetaphil EM i DM.
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Lovely sandals!!
    We can follow each other? =) xx

    OdpowiedzUsuń
  52. zapraszam Cię do nowej zabawy z Golden Rose :* szczegóły u mnie na profilu :) jakos nie potrafie wyslac Ci nowej wiadomosci przez bloga ;p pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Używam Cetaphilu od bardzo długiego czasu i sobie chwalę jego działanie, więc myślę, że Tobie też przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem ciekawa Twojej opinii po przetestowaniu calej tej serii;)

    Zapraszam na mojego bloga w wolnej chwili, dopiero zaczynam swoja droge z blogowaniem i licze na rzetelna opinie kogos bardziej doswiadczonego w tej sferze, bedzie mi ilo jak zostawisz komentarz i dodasz do obserwowanych jesli Ci sie spodoba;))

    www.nkdlunch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. No nie , ta torebeczka już dziś będzie moja : )

    OdpowiedzUsuń
  56. Its such as you read my thoughts! You seem to understand a
    lot approximately this, like you wrote the guide in it or
    something. I feel that you just could do with some p.
    c. to pressure the message home a bit, however instead of that, this is wonderful blog.

    An excellent read. I'll definitely be back.
    Review my site ... business bags

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).