wtorek, 1 maja 2012

Dyplom, zakupy (marynarka)


Odebrałam wczoraj w końcu dyplom magistra (matematyka w ekonomii i ubezpieczeniach). Czekałam dość długo na jego wyrobienie (egzamin miałam w lutym) ale najważniejsze, że jest już w moich rękach :)

Na pamiątkę zostały mi również indeks oraz legitymacja studencka. Dyplom natomiast jest wyrobiony zarówno w języku polskim jak i angielskim plus odpisy. Suplementy do dyplomu również są dwa.
........
Po wizycie na uczelni wybrałam się w nagrodę na zakupy :)
Od dawna chciałam sobie kupić jakiś żakiet w intensywnym kolorze. W końcu znalazłam pretekst aby zrealizować to pragnienie :)





Na zdjęciach rękawy są podwinięte jednak można je nosić na dwa sposoby. Dokładnie tego nie widać ale podwinięta część jest w biało-czarne paski co bardzo mi się podoba. 

Żakiet oczywiście jest dopasowany do figury. Noszę rozmiar 36.

87 komentarzy:

  1. gratuluję !! :)))
    śliczny żakiet

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja musiałam oddać legitymację ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! :*
    Prześliczna zdobycz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam taki dyplom :D nawet dwa po licencjacie i po mgr :D śliczna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taki dyplom po licencjacie :)

      Usuń
  5. gratulacje! :)) i śliczny żakiet, zazdrośnica się we mnie odzywa :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Bardzo ładny żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny żakiet! Niedawno kupiłam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulację, bardzo fajna nagroda:)
    pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję dyplomu i udanego zakupu - super żakiet! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ;)
    aaa żakiet mega , a ten kolorek ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dyplomu kochana! Zasłóżyłaś! :)
    Bardzo ładny żakiet. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję! :) mam bardzo podobny żakiet. soczysty kolor pięknie się prezentuje w stylizacjach!
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  13. Zadaj 1 lub 2 pytania dotyczące Mikiego bądź mnie pod postem „Zabawa słowna. 955”. Będzie mi bardzo miło ; *

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Magister :)
    p.s. ja na zakupy chodze na pocieszenie i w nagrode, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację pani magister :)
    P.s. Śliczny żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, teraz "masz papierek" :)) Też uwielbiam takie zakupy w ramach nagrody:) Marynarka ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję !! :*
    Śliczny żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję;*
    I zazdroszczę!;*

    OdpowiedzUsuń
  19. pamiętam odebranie dyplomów jak dziś :) a odbierałam w pażdzierniku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje i ciagle podziwiam ze to matematyka (na ktorej w szkole pelnilam wylacznie funkcje dekoracyjna). Ach jaka szkoda, ze moje studia nie maja rozdzielenia na licencjat i musze meczyc sie dalej (mgrka w trakcie) :P Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna marynarka! :)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję dyplomu :)
    Genialny kolorek marynarki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dyplomu :-)
    A marynarka boska :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje. ;]
    genialny żakiet. kocham ubrania w intensywnych kolorach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję:)

    Też lubię intensywne kolory, ale nie lubię znowu takiego `śliskiego materiału`

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje!!! Chciałabym móc powiedzieć to samo, jednak mnie do magistra czekają jeszcze 3 magiczne lata, póki co zajmę się licencjatem :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Żakiet ma cudny kolor! A dyplomu gratuluję, swój odbierałam z dużym opóźnieniem, bo nigdy nie było mi po drodze, ale to miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Żakiet jest bardzo ładny, szczególnie kolor mi się podoba:)
    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny żakiet, ma ślicznyy kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczny zakiet :):)
    no i gartuluje dyplomu :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje, Pani Magister!:)) a żakiet śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję odebrania dyplomu w końcu ;-) żakiet jest wspaniały, sama o takim marzę!

    otagowałam Cię na moim blogu, zapraszam do zabawy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje :)) Żakiet jest piękny, taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wielkie gratulacje kochana :)
    chciałabym już odbierać dyplom mgr, a dopiero męczę się z końcówką licencjatu :P

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam tak żywe kolory :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  36. No to gratuluję. A prezencik sprawiłaś sobie bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluję !

    cudowny żakiet, sama poluję na jakiś w intensywnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję :) Super żakiet, a ten kolor jest ekstra :DD

    OdpowiedzUsuń
  39. gratulacje :)

    a żakiet świetny, też podobają mi się takie intensywne kolory, ja w zeszlym roku zakupilam w ostrym pomarańczowym odcieniu a w miejscu gdzie w Twoim są czarnobiałe paski mój ma intensywny odcien różu :) ostatnio siosta kupiła kolejny w odcieniu zieleni :) i pewnie skusimy sie na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również już planuję zakup innych kolorów :)

      Usuń
  40. Gratuluje ♥

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/

    Zapraszam serdecznie , nowy post ciekawe stylizacje i ubrania ♥
    zostaw coś po sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  41. zostałaś oTAGowana, zapraszam do zabawy!
    http://zapuszczanie-wlosow.blogspot.com/2012/05/od-wiedzmyklik-otrzymaam-swoj-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Żakiety w odblaskowych kolorach są dla mnie extra, mimo że jeszcze nie miałam okazji kupić uważam ze są przecudowne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ooo gratuluje :* ja jestem na 2 roku licencjackim dopiero :D zapraszam na nowy wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję! :)
    świetny żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nio gratulacje dla mnie matma to czarna magia

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluję;)

    Żakiet, śliczny;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Moje gratulacje. Super żakiecik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję ;D
    Śliczny kolor żakietu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. gratuluję :)

    ps. co do pierścionka o ktorym pisałaś u mnie na blogu że pewnie niewygodny- to właśnie nie jest źle , w sumie w niczym to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny żakiet :)

    Mam nawet podobny.

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny kierunek studiów. Trudy? Chciałabym w przyszłości skończyć coś związanego z matmą. A marynarkę gdzie kupiłaś? Bo bardzo ładna :)
    Zapraszam do mnie na insolitooo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że jest to trudny kierunek. Do samego końca dotrwali nieliczni. Jednak wiadomo, że jeśli komuś zależy to oczywiście wszystko jest się w stanie zrobić :)

      Marynarkę kupiłam we Wrocławiu w jakimś przypadkowym sklepie :)

      Usuń
  52. fajna marynarka:) i oczywiście gratulacje:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
  53. WOW matematyka, gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję!
    Super marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratulacje, marynarka jest bardzo ładna:)


    Dziękuję za komentarz:) Ani ja, ani siostra nie wystąpiłyśmy w bieli ;) Ale wiem,co masz na myśli. Dziś od tej tradycji odchodzi się, bynajmniej w regionie w którym mieszkam. Nikt nie przywiązuje już uwagi do koloru sukienek ;) To Panna Młoda w swój dzień wygląda najpiękniej i jak najbardziej strojnie;)
    Zwróć uwagę,że moja sukienka była bardzo skromna:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładny kolor tej marynarki ;) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  57. gratuluję :)

    bardzo ładny żakiecik.
    zapraszam http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Spoko :) Na tej huśtawce to jest ja:p Każdy ma inne skojarzenia i poglądy, więc próbowałam sprostować swoje stanowisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. gratulacje !!
    zapraszam do mnie: http://domqa.blogspot.com/
    mam podobny żakiet <3
    + obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. no to ładny kierunek sobie wybrałaś!! :D ale najważniejsze, że podołałaś ;)) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny blog ;) Zapraszam do mnie do obserwatorów i do szczerych komentarzy ;)) odwdzięczam się za wszystko ;) pozdrawiam ! style-stylings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję :) Kurde, matematyka, to musiało być trudno na tych studiach :o
    Ładny żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczny żakiet! od pewnego czasu podobaja mi się w takich intensywnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow gratulacje!
    Ładny żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny kolor marynarki! i moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratulacje i również muszę pochwalić żakiet, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  67. gratulacje a żakiecik bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczna marynarka, chce taka! :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).