środa, 23 maja 2012

Chłodzący żel do ciała Safira, makijaż oczu


Wspominałam wcześniej o otrzymanych do testowania kosmetykach Safira

Wraz z mężem na początek zabraliśmy się za chłodzący żel do ciała z olejkiem eukaliptusowym. Wybór padł akurat na ten kosmetyk, gdyż ostatnio z racji wyjazdu bardzo dużo pracujemy, a żel właśnie ma za zadanie rozluźnić mięsnie oraz usunąć zmęczenie po wzmożonym wysiłku fizycznym.

Cena katalogowa: 23,90 zł

Poj. 250 ml

Używamy go po powrocie z pracy, po kąpieli. 

+Dla mnie okazał się bardzo przydatny na kolano, mam z nim od dawna problem, nieraz odczuwam ból. Niektóre składniki żelu uśmierzają bóle mięśni i stawów, działają znieczulająco, przeciwzapalnie. Z całą pewnością mogę napisać, że to działa na moją dolegliwość.  

+Mój mąż natomiast używa go na zmęczone stopy po dniu spędzonym w pracy lub po kilku godzinach wysiłku na siłowni. Właściwie to sama robię mu prawie codziennie różne zabiegi kosmetyczne, zawsze go czymś wysmaruje. Już się do tego przyzwyczaił i nawet to polubił :P Żel też bardzo przypadł mu do gustu. Mówi, że jest dla niego odprężający, łagodzi zmęczenie.

+Po użyciu żelu odczuwamy przez co najmniej kilkanaście minut chłód w miejscach, które się nasmarowało. Za pierwszym razem było to dziwne uczucie. Jest ono jednocześnie bardzo odświeżające i relaksujące. Jedynie na dłoniach ten chłód jest dla mnie niewyczuwalny. 

+/-Zapach jest intensywny, mentolowy. Lepiej nie zbliżać tego do twarzy, gdyż aż drażni oczy.

-Nie radzę smarować żelem wrażliwych, delikatnych miejsc, gdyż tam uczucie chłodu może być zbyt silne. 
 
+Dobrze wpływa również na skórę, pielęgnuje ją.

+Wchłania się bez problemu. Konsystencja sprawia, że nadaje się do masażu (np. stóp).
Podsumowując. Żel polecam w szczególności osobom mającym podobny problem do mojego (ból kolana, ogólnie mięśni i stawów). Poza tym również nadaje się idealne dla osób, które często odczuwają zmęczenie fizyczne (po pracy czy też innym wysiłku np. sportowym). 

Spełnia swoje zadanie więc ocena również będzie wysoka.

Ocena:  4+/5.

SAFIRA |
 ........
Zaprezentuję Wam jeszcze makijaż oczu. Uwzględniając zieleń, która dominuje w żelu, postanowiłam choć odrobinę wykorzystać ten kolor w makijażu (w wewnętrznym kąciku oka).  Zieleń połączyłam z delikatnym fioletem oraz bardziej intensywnym kolorem niebieskim. 

Dodatkowo użyłam bazę pod cienie Artego, eyeliner Wibo na linii wodnej oraz maskarę Illegal Maybelline.


88 komentarzy:

  1. Szkoda, że mój facet nie daje się kremować :(
    'nie chce iść spać tłusty' :D
    Bardzo interesujący produkt szczególnie teraz na te duszne wieczory :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój facet natomiast komentuje kosmetyki które mu proponuje "A co ja pedał jestem? Nie bede się mazać zadnym świństwem!" I weź tu pogadaj z takim haha :D. Śliczny makijaż Ci wyszedł, chętnie wypróbuję takie połaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też kolano często pobolewa :) muszę zainwestować w ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój facet to chyba będzie zadowolony z tego kosmetyku (ostatnio także dostałam do testów) bo ciągle go plecy bolą z pracy i czasem każe sobie smarować jakimiś specyfikami i przy okazji masować. Jak narazie żel czeka jeszcze na otwarcie, ale pewnie już niebawem go przetestuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten żel, jednak mi chyba nie będzie on potrzebny:)
    I piękny makijaż:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zel wyglada zachecajaco i na moje problemy ze stawami tez pewnie by pomogl, makijaz piekny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki pomysłowy makijaż ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy, czasami czegoś takiego właśnie potrzebuję i teraz już wiem co kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle zachwycasz tymi pomalowanymi oczyskami..! dlaczego ja tak nie umiem..?! -_- sliczniee..! :)
    ________________________________________

    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pamietam jak rok temu doznalam poparzenia slonecznego bo usnelam w trakcie opalania
    wtedy taki chlodzacy zel byl dla mnie zbawienny
    nie pamietam jakiej byl firmy ale dziekuje osobie ktora wymyslila cos takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym, że czasami ten żel bywa zbawienny :)

      Usuń
  11. Pokusiłaś mnie tym żelem wyobraziłam sobie go na moich stopkach ktore przez 8 godzin męczę w butach ochronnych (tych z blachą) ... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne kolory wykonanie oczywiście też:)

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym kiedys sie tak pomalowac jak ty potrafisz ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. na ból jest świetny, sama się przekonała, i jeszcze mi pomógł, jak się spiekłam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny makijaż. Żelu używam na klientach po masażu, utrzymuje rozgrzanie mieśni trochę dłużej i łagodzi ból. Polecam również trzymać w lodówce Żel Aloesowy w razie poparzeń skórnych, czy to słonecznych czy kuchennych. Aloesowy jest również dobry na różnego rodzaju wypryski skórne i wspomaga leczenie alergii skórnych (pozbawiony tego składnika aloesu, który uczula). Moja mama uczulona na aloes, sama używa go codziennie i sprzedaje w wielkich ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. idelane do masarzow :):)
    a makijaz bardzo ladny :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żel jak dla mnie bo lubię efekt chłodzenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Żel wydaje się świeetny, chyba będę musiała wypróbować:)
    Piękny makijaż, sama chciałabym umieć taki zrobić;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba będę musiała wypróbować żel, a makijaż cudny, muszę się nauczyć taki robić! :)
    Oczami-Kasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor tego żelu mnie zachwyca ;) a makijaż jak zawsze rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Konsostencje ma rewelacyjna, wyglada zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zwykle faceci nie lubią kremów :)
    masz sliczne oczy!

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny makijaż ;3
    współczuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny makijaż. :) pozdrawiam i zapraszam do siebie zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. chciałabym tak ładnie potrafić zrobić efekt przejścia koloru w kolor na oczach, zawsze wychodzi mi w paski:/
    a chłodzących rzeczy nie znoszę, bo i tak wiecznie mi zimno:p za to rozgrzewające ostatnio kupuję namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zastanawiam się teraz, czy nie zakupić. Mnie mentolowy zapach by nie przeszkadzał;) Śliczne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się ten makijaż:) zabujczo kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A przede mną dopiero studia :PP w sumie to studium a opisywana sytuacja dotyczyła mojego Konrada ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny ten żel w szczególności jak nogi kręcą lub bolą. Również dostałam go do testów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaczne od makijazu- jest przepiekny i bardzo artystyczny.
    Zel zapowiada sie interesujaco. Mysle ze jest extra na zmeczone stopy :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. A i jeszcze jedno pytanie- chodzilas na jakis kurs makijazu czy jestes utalentowanym samoukiem ?
    Pozdrawiam
    Bede wpadac czesciej



    ps Masz od dzis nowa czytelniczke. Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny makijaż oka uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmmm . . . być może warto byłoby wypróbować żel. ; D.
    Makijaż jest prześliczny. Zazdroszczę Ci tak kreatywnych pomysłów na ozdobę swoich oczu ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie "świeże" oczka lubię, ta zieleń to świetnie zagrała!

    OdpowiedzUsuń
  35. o jej ! jaki piękny makijaż te kolory. Rewelacja :)) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. chłodzący an lato jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Interesujący makijaż oczu:)
    Ja nie lubię takich żeli, jak już mogą być z nutą mięty, ale nie eukaliptus, bo właśnie kojarzy mi się z maściami na ból:))

    OdpowiedzUsuń
  38. myślę, że jeszcze jakiś czas temu takowy żel by mnie nie zainteresował, ale że ostatnio mam dość... wymagającą pracę to jest całkiem przeciwnie. ooj taki chłodzik na zmęczone plecy czy stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam koleżankę z mny!:) A taki chłodzący żel to świetna sprawa, zwłaszcza w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja chętnie użyłabym takiego żelu na skórę po okapaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. To znajdź sb jakiegoś starszego pana i zagadaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely babe! Let`s follow each other!
    xoxo

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo by mi się taki żel przydał... :)
    A jeśli chodzi o makijaż, to po prostu ZACHWYCONA jestem, ta kolorystyka jest BOSKA!!!!!!!!! :)

    Pozdrawiam
    Sol

    PS. POLECAM WZIĘCIE UDZIAŁU W MOIM KONKURSIE DLA BLOGERÓW:

    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/2012/05/konkurs-drugi-dla-bloggerow-z-okazji.html

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczny makijaż, bardzo dobra kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny ten żel, kolorek ma fajny. ;D
    Makijaż piękny. <3

    OdpowiedzUsuń
  46. To przyznaje ze makijaz oczy wychodzi Ci po prostu tak samo swietnie jak profesjonalistce :-)
    Czekam z niecierpliwoscia na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  47. dziękuję pięknie :) cudowna tęcza <3 kolory idealnie przechodzą jeden w drugi ...masz ogromny talent w ręku :)

    pozdrawiam serdecznie

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  48. Przydałby mi się taki żel w domu. Piękny makijaż - kolory obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  49. recenzja żelu brzmi bardzo interesująco i kusząco ! Ale makijaż ? Profesjonalny, Świetne dobrane kolory !
    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  50. makijaż jest cudowny. łaaaał. Kolor i wykonanie obłędne ! :)

    żel prezentuje się fajnie , ale w moim wypadku byłby chyba tylko fajnym gadżetem :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Great style and super blog!

    What do u say about following each others blog?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  52. Z chęcią wypróbuję też żel, często czuję zmęczenie mięśni, więc myślę, że ten produkt złagodziłby tę dolegliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kuszący jest ten żel, chociaż na dziś by się nie przydał, bo chłodno się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczy piękne!
    A krem mnie bardzo ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ciekawy ten balsam. Chciałabym go wypróbować ze względu na ten chłód;D
    Makijaż świetny! Taki kolorowy^^

    OdpowiedzUsuń
  56. nie wpadłabym na pomysł połączenia tylu kolorów, a Tobie jak zwykle super wyszło:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. swietny makijaz, sttrasznie mi się podoba! :) dlugo go robilas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo pomalowanie cieniami oczów trwało kilka minut :) Więcej czasu chyba zajmuje mi zastanawianie się nad tym jakie kolory wybrać :)

      Usuń
  58. Ale piękny makijaż!:) Świetnie połączone kolory.
    Kurcze, mam też żel chłodzący z tej firmy, ale niebieski (nie wiem czym się różnią). I jestem po pierwszych użyciach.. tak mocno chłodzącego kosmetyku w życiu nie miałam, nie wiedziałam co z sobą zrobić, jako wieczny zmarzluch myślałam, że zamarznę, hehe:P

    OdpowiedzUsuń
  59. super makijaż, obserwuję i również zapraszam,

    OdpowiedzUsuń
  60. Makijaż cudo tak wam zazdroszczę tego talentu

    OdpowiedzUsuń
  61. cudotwórczyni! - piękny make up;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :).

    OdpowiedzUsuń
  62. wow! cudowny makijaż :) też chcę takie zdolności :)
    obserwuję i zapraszam: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)