niedziela, 22 kwietnia 2012

Wyniki, makijaż oczu (szarości)

Witajcie. W makijażu oczu, który dzisiaj Wam prezentuję dominują szarości. Miało to być coś w stylu smoky eyes. Jest mi nawet trudno ocenić czy wyszedł mi ten zamysł, gdyż tak jak z większością makijaży na moim blogu malowałam się w ten sposób poraz pierwszy.
Kosmetyki, które użyłam:
-baza pod cienie Artdeco,
-paleta 120 cieni no name,
-maskara OnebyOne Maybelline,
-eyeliner Wibo.

........
Na zakończenie ogłoszenie wyników konkursu.
Błyszczyk Rimmel w drodze losowania wędruje do autorki bloga:
http://adrianna-style.blogspot.com/
Wyślę do Ciebie zaraz e-mail i w odpowiedzi proszę podaj adres do wysyłki.
 Gratuluję :)

78 komentarzy:

  1. bardzo pasuje Ci takie szarości do koloru oczu...Ja też lubie szarości

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. natrafiłam dopiero dzisiaj na Twój blog i coś czuję, że zostanę tu na dłużej.Widać, że lubisz bawić się modą!;-)

      Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do oceny moich wypocin i na konkurs można wygrać m.in. srebrną bransoletkę Apart

      KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  3. świetny makijaż :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż, tak wszystko równo i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, delikatny makijaż. :)
    Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM szarości - śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowny makijaż! Wprost idealny

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulację ;*
    a efekt cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja Ci zazdroszcze niebieskich oczu :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny makijaż, delikatny ale wyrazisty:)
    A&J

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym móc robić takie cuda na powiekach, ale niestety.. Malowanie się chociażby kredką do oczu sprawia mi.. dużo trudności, niepojętych trudności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek polecam wzorować się na filmikach instruktażowych, szybko się nauczysz i będziesz tworzyła makijaże według własnego pomysłu :)

      Usuń
  12. makijaż jest mistrzowski bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny jest ! :)

    + obserwuję Cię, mozesz zrobić to samo, bedzie mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję. śliczny makijaż + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Możesz sprawdzić emaila :) Już coś mam, jeśli jednak nie doszło, to daj znać, wyślę ponownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszło i bardzo mi się podoba :) Dziękuję.

      Usuń
  16. świetnie podkreślają Twoją tęczówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje.
    Ciekawy ten makijaż.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za to, że wygrałam konkurs :*<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne oczy i cudowny makijaż. Idealnie pasuje do Twojej tęczówki

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam szarości, ale nie sądziłam, że mogą tak wspaniale wyglądać na oku :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż super, Zwyciężczyni - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem pod wrażeniem, piękny i bardzo elegancki, muszę popróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię szarości, nie wiem czy mi pasują ale je lubię :)
    fajny makijaż

    gratulacje dla zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wygląda ten szary odcień.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny makijaż, gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękny makijaż. obserwuje, zapraszam na mojego pierwszego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie pomalowane oko .;)
    gratulacje dla zwyciężczyni .;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekny makijaż - i grtauluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny makijaż .
    Podziwiam, bo ja mam nawet czasem problemy nawet ze zrobieniem kresek eyelinerem :D .

    OdpowiedzUsuń
  30. gratki, świetny make up ;D


    zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Chodzę do normalnego gimnazjum, ale do klasy o profilu muzycznym ; )) .
    Gram na trąbce, na gitarze i umiem 2 utwory na pianinie ; ] . A śpiewam od kilku lat ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  32. Super make up :)
    Świetny post i w ogóle cały blog jest extra :)
    Polecę cię i Twój blog mojej siostrze :D

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam bardzo :) Miło się czyta takie słowa :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Cała przyjemność po naszej stronie :)

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. trafiłam tu przypadkiem, pozdrawiam i zapraszam Cię na konkurs, możesz wygrać m.in. srebrną bransoletkę Apart;-)

      KLIK KLIK KLIK

      KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  34. Przeważnie maluję się w kolorach brązu, nie pomyślałabym że szarości też mogą się tak świetnie sprawdzić. Jutro wypróbuję na sobie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny makijaż. Ja również lubię szarości, ostatnio również wykonałam makijaż w podobnej tonacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny makijaż, widać, że odnajdujesz się w trendach.
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem oczarowana, świetnie pasuje do koloru Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny makijaż!
    gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ładny makijaż! :]

    Chciałam Cię po informować, że zmieniłam adres bloga ^^
    http://natalia-kr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny kształt oczu, łatwy do makijażu! Roztarłabym jeszcze trochę te cienie pod łukiem brwiowym, jakimś neutralnym cieniem. Ogólnie ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. kiedyś się w szatości malowałam ale ostawiłam je niemal całkiem dla brązów. Poza tym moja ulubiona szara paletka się pokruszyła :(

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog! obserwujemy i zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny makijaż, poza tym oprócz tego masz piękne oczy i dłuuugie rzęsy! :) Podoba mi się!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Makijaż super, kto wie czy nie wykorzystam go za jakiś czas na studniówce;), oczywiście, za zgodą autora;).

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawy pomysł, a efekty rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. fajny, fajny, bo trochę z pazurem ale nie za mocny, coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. czekam na jakis nowy makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczny makijaż, chciałabym się nauczyć tak malować!;D

    obserwuję.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne makijaże! z chęcią dodaję do obserwowanych i zachęcam do tego samego!
    serdecznie pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne cienie i make-up :)

    http://s0meonelikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)