poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Błyszczyk Rimmel Stay Glossy

Mam dla jednej z Was błyszczyk Rimmel Stay Glossy 070 Forever Bronze.

Udało mi się po raz kolejny wygrać brązowy błyszczyk Rimmel. Postanowiłam podzielić się nim z jedną z Was.

Cena kosmetyku wynosi około 20zł.

O tym do kogo powędruje błyszczyk zadecyduje losowanie.

Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga oraz w komentarzu podać swój adres e-mail. Nie jest to zbyt okazała wygrana więc nie mam dużych wymagań wobec Was.

Zgłoszenia przyjmuję od teraz do południa w niedzielę (16.04.- 22.04.2012r.). Jak widać jest to szybkie rozdanie.

Błyszczyk wysyłam na własny koszt na terenie Polski do 7 dni od ogłoszenia wyników.

Na powyższym zdjęciu widzicie błyszczyk, który ja używam. Ten który wyślę jest nowy, nieotwierany.
........
Pojemność 5,5 ml.

Wygodny aplikator, łatwo i równomiernie rozprowadza się nim błyszczyk.

Konsystencja gęsta. 

Zapach wyczuwalny, niedrażniący.

Kolor nie jest zbyt intensywny, usta delikatnie połyskują. Ładnie prezentuje się na ustach choć dla siebie wolałabym odcień jasno różowy.
 
Producent obiecuje utrzymanie się blasku do 6 godzin. Tyle zdecydowanie nie wytrzymuje ale w porównaniu z innymi błyszczykami jestem zadowolona z jego trwałości.  

Nawilża co jest dla mnie dużym plusem.

Jeśli chodzi o zastrzeżenia to opakowanie się zdziera a błyszczyk odrobinę klei się do włosów.

Ocena: 4/5.

107 komentarzy:

  1. lullaby.for.you@gmail.com

    ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy za info o rozdaniu :)
    chętnie przygarnę błyszczyk
    magdalena-lenckowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako: monalisamakeup
    e-mail: monalisa91@o2.pl

    dziękuję za zaproszenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. iwona_ja iwa.frankowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej.

    Dzięki za informacje.
    Chętnie spróbuję swoich sił :)

    Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie prowadzę bloga. Masz ładny kształt ust. Błyszczyk wydaje się być porządny.

    OdpowiedzUsuń
  7. kaprysek246@gmail.com
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda :) Z wielką chęcią dołączę do zabawy, jakoś ostatnio całkowicie zapominam o malowaniu, więc błyszczyk by się przydał :)
    magda16318@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako NiuNiaczka
    alicja98@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako emoenikaa
    monika.jazdzyk(at)gmail.com
    a co do kredki nie wiem jak na normalnych oczach się sprawuje ja bardzo łzawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda na ustach : )

    zapraszam http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje jako: Gosia
    e-mail: makijazystka1@wp.pl

    Ja mam tylko 1 błyszczyk z AVONU i 2 byłby mile widziany u mnie hehehe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako :STO PROCENT SOBA
    email-ogarnijsie63@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. amela0@o2.pl

    obserwuję jako babskipunktwidzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. justyna.trelinska@poczta.onet.pl

      Obserwuję,jako ziuzia2121.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Link do Twojego konkursu jest już u nas na stronie.
    Było by nam miło gdybyś umieściła nasz baner lub link do nas u siebie, ale nie jest to oczywiście konieczne:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiciaten7@gmail.com

    Zapraszam tez na rozdanie u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. I like your giveaway so much! Is it international?
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  18. jakiegokolwiek uzylabym błyszczyku to wszystkie jakos dziwnie ciemnieja na moich ustach, ja sie sklaniam raczej ku bardziej cielistym odcieniom :) wlasnie przegladalm Twojego bloga i musze powiedzec ze ladnie malujesz oczy :)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wolę jaśniejsze cieliste lub różowe odcienie błyszczyków dlatego chcę ten kosmetyk oddać w dobre ręce, dla kogoś komu bardziej się przyda :)

      Usuń
  19. Ja nie zgłaszam się po błyszczyk, bo ich nie lubię. Życzę wszystkim powodzenia. :)
    Pozdrawiam kochana. :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    obserwuję :Maaaaartynaa
    e-mail:caarmeel21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ;)
    obserwuję jako : violaa9
    e-mail : violaa9@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. dagmara.g@onet.eu ;)

    obs jako Dagusia :)

    śliczny jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaa to się zgłaszam:)
    angelika.schlier@vp.pl
    Beautiful Angel

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Makeupkama
    E-mail kamilam@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny błyszczyk i ciekawy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  26. błyszczyk ma bardzo ładny kolor,a olejki z Alterra warto jest wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też uwielbiam, szczególnie Gabi :))

    OdpowiedzUsuń
  28. BArdzo Ładny kolorek;)

    Zglaszam sie;)
    Stachurka20@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. mariolka1994@onet.pl

    Ja też wolałabym odcień jasnego różu ale ten nie jest wcale taki zły:)

    OdpowiedzUsuń
  30. O, to się zgłaszam :-) kat3883@gmail.com
    Crocodille

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam ten błyszczyk tylko w innym odcieniu.
    POLECAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. nimva@op.pl

    Jeeju.. Kocham błyszczyki nad życie, pognałam tu odrazu po tym jak napisalas :D Dziekuje za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam błyszczyki więc i ja się skuszę ;)
    viktoriaskrzypiec@vp.pl
    obserwuję jako:
    adriana.pluciennik (tak myślę hehe!)

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia:) Nie mogę się zgłosic bo mieszkam w UK:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny kolor!
    zielone.serduszko@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny efekt na ustach daje! Tych bardzo świecących się zdecydowanie nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne rozdanie aczkolwiek nie lubię mocnych kolorów na ustach więc życzę powodzenia innym dziewczynom ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. :)
    Obserwuję jako: QuadraturaQua
    E-mail: quadratura@prokonto.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako One_LoVe
    34onelove@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. panoramaqueen@gmail.com - jako PanoramaQueen. obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  43. A zgłoszę się ;)
    katsuumiaga@gmail.com obserwuje jako Katsuumi.

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako poloniamartyna
    m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję: Michał Petrykowski
    brzoza_dg@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako: blackithilien
    blackithilien@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuje jako: Wiola
    mail: wiolkaw0206@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję jako: anita.czernaluk
    anitka625@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Qwertys
    e-mali: monika9553@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Obs. Jessie
    email: justynai@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja nie przepadam za błyszczykami, właśnie dlatego, że strasznie się kleją do włosów... No i łatwo się zjadają, przynajmniej takie odniosłam wrażenie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. prezentuję się świetnie ;)
    Pozdr.Monia

    OdpowiedzUsuń
  53. Super
    Obserwuję: Klaudia Joanna Julia.
    klaudia121121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. marikax33@o2.pl

    +obserwuję :)
    liczę na to samo:3
    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  56. pierwszy raz go widzę, ale jakoś nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  57. inspiracyjna@op.pl

    kolor nie mój, ale ostatnio szukam czegoś dla mamy we właśnie takim kolorze, a może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ola.lotko123@wp.pl
    obserwuje : ola

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam serdecznie.Niedawno stworzyłam mój pierwszy blog wraz z koleżanką. Być może nudzisz się i masz ochotę wejść?
    http://mypassionobsessionlove.blogspot.com/ Niedługo pojawi się jakiś konkurs :) Z miłą chęcią poczytam opinie :)
    Może mi w czymś doradzisz? Pozdrawia gorąco.
    PS.Jeśli ten komentarz w jakiś sposób Cię uraził, poprzez "spam" z góry przepraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zajrzę na Twojego bloga :)

      Usuń
  60. obserwuję;) ale wolę pomadki;) więc nie zgłaszam się do konkursu aby dziewczyny miały większe szanse;)

    zapraszam również do obserwowania mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja wciaz czekam na ten zareczynowy;) mysle ze jeszcze z ponad rok poczekam;D
    Obserwuje Twojego bloga;)
    Ale do konkursu sie nie zglaszam bo nie maluje sie blyszczykami;)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziekuje milo mi to slyszec;) zwlaszcza ze bloga prowadze od dosc niedawna i zamieszczam tam glownie tylko rzeczy z mojego zycia wiec to dla mnie duzo znaczy ze komus jednak wydaje sie interesujacy:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Miesiac?:) to tylko pogratulowac tak swietnych wynikow w miesiac;)
    Jestem ciekawa jak udaje Ci sie zrobic tak idealna kreske;D?:D bo ja sie mecze z tym i na jednym oku wyjdzie mi ladna a na drugim masakra;D i tak na zmiane;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 23 marca napisałam pierwszy post także jeszcze kilka dni i będzie miesiąc od założenia mojego bloga :)
      Kreskę robię eyelinerem w pisaku. Również dopiero niedawno po raz pierwszy spróbowałam zrobić kreskę na górnej powiece, tak mi się spodobało, że teraz częściej ją maluję :)
      Jeśli się nie ma wprawy to proponuję nakleić taśmę w trakcie malowania, wówczas ta cześć kreski, która wystaje poza powiekę z pewnością wyjdzie równa:)

      Usuń
  64. Tasme?:) a to nie boli??:D jakos mnie przeraza ta mysl;D kurcze ja ostatnio kupilam sobie taki mazak i okazal sie calkiem do d****.;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwykłą taśmę bezbarwną. Znalazłam ten sposób na filmikach instruktażowych. Dużo dziewczyn tak robi.
      Bez obaw nie boli bo taka bezbarwna taśma słabo klei się do skóry, ledwo się przyczepia przynajmniej ta którą kupiłam.

      Usuń
  65. to musze kiedys wyprobowac;) bo mi np bardzo podobaja sie kreski i makijaz w stylu M.Monroe;D ale sama sie niestety tak nie maluje bo czerwonych ust sie boje a kreska mi nie wychodzi;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również obawiam się czerwieni na ustach. Wolę stonowane błyszczyki, pomadki :)

      Usuń
  66. No to i ja biorę udział! A co mi tam! :D
    Mój mail: madzia17_23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. cherrykeller@wp.pl
    Obserwuje jako cherry keller;)

    OdpowiedzUsuń
  69. obserwuje jako raastay
    marta88@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuje;)
    bandur@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako zielonookapaula
    mail:praweserce@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. obserwuję jako: Immenseness
    e-mail: immenseness90@o2.pl

    dziękuję za zaproszenie kochana :)
    zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję za komentarz,jeśli zaobserwujesz mojego bloga,to napewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  74. chcialabym zobaczyc zdjecie jak masz paznokcie niedaleko oczu:P
    tak aby bylo widac podobienstwo kolorow:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zrobiłam takiego zdjęcia, a teraz jest już za późno, gdyż dzisiaj mam inny makijaż:(

      Usuń
  75. Oserwuje jako: Maaartucha
    E-mail: perelka_07@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. obserwuje jako - southgirl
    mail - mojakosmetyczka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. obserwuję jako - Adkuśś
    e-mail adkaaaaa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. obserwuję jako - exality
    e-mail sylwka123@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Czas na zgłaszanie się minął. Dziękuję wszystkim za udział. Wyników możecie spodziewać się jeszcze dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)