sobota, 21 kwietnia 2012

Spinki do włosów

Dzisiejszy post wyjątkowo nie będzie dotyczył makijaży ani kosmetyków.

Dodaję zdjęcia moich spinek do włosów. Otrzymałam je w prezencie z racji różnych okazji. Lubię takie drobne upominki od bliskich.

Można je kupić w sklepie h&m.

Są to małe spinki. Czasem tylko je zakładam np. wybieram jedną i przypinam, gdy mam rozpuszczone włosy.

Spinki można też przypiąć z tyłu do gumki, gdy włosy są związane. Ja jednak zazwyczaj mam rozpuszczone. 

Czasami też doczepiam je dla ozdoby do swetra czy też bluzki.

Najbardziej lubię jasne różyczki.

Na koniec większa spinka do spinania wszystkich włosów. Kokarda.

93 komentarze:

  1. ta duza kokarda jest bardzo ladna :)
    planuje ja kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze różyczki bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duża spinka też pochodzi z h&m?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie spinki pochodzą z tego sklepu.

      Usuń
  4. musisz nacisnac w "view comments"
    jesli to jest to co sie nie wyswietla to niestety musi byc jakis blad :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) Po prostu nie wyświetlało mi się to wcześniej. Pewnie masz rację, że jakiś błąd wyskoczył.

      Usuń
  5. tez tak wlasnie pomyslalam ze to blad tego szablonu :)
    niedlugo planuje zminic go tylko musze wymyslic jakos orginalny naglowek :)
    moze wtedy nie bedzie juz tego bledu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam te beżowe różyczki z pierwszego rzędu :) wszystkie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przepadam za tego typu gadżetami, ale ta duża kokarda jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mi się bardzo podobają! Masz świetny gust! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je w prezencie, sama nie wybierałam :)

      Usuń
  9. Wszystkie są śliczne ;-) Ale różyczki i duża kokarda najładniejsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne spineczki:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam czarne różyczki i te kokardki w kwiatki i niebieskie, kupiłam bo strasznie mnie zauroczyły, jednak teraz nie za bardzo wiem, co z nimi robić, może dodasz jakieś zdjęcia upięć z nimi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych włosach i przypinam czasem jedną gdzieś na boku więc nie jest to nic wymyślnego aby na zdjęciach umieszczać.
      Można też spiąć włosy w kitek i przypiąć spinkę do gumki z tyłu.
      Ostatnia propozycja to przypinanie do bluzeczek lub sweterków:)

      Usuń
  12. nie noszę ale u innych mi się podobają :)
    śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię urozmaicać sobie moje ciuszki właśn ie takimi kwiatuszkami-spinkami

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne spinki ale ta ostatnia duża kokardka zbytnio mi się nie podoba ale te małe są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kokardki boskie!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  16. super spinki, a kokardka najładniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nieeeeeee :D marzę o takich będą mi się śniły po nocach teraz- a u mnie nie ma H&M :D cudne są ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne. Ale ta kokardka jest przecudna ;) Pozdrawiam i zapraszam, nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta ostatnia, kokarda, naprawdę piękna. Musi fajnie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takiego czarnego kwiatuszka :) Śliczny zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta ostatnia kokarda jest świetna ;) Ogólnie bardzo podobają mi się tego typu ozdoby do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  22. przygarnęłabym dosłownie wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie uzywam zazwyczaj spinek :D chyba ,że spinam grzywke do gory ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow jak dużo i jakie urocze<3

    OdpowiedzUsuń
  25. czerwone różyczki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję. różyczki są fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Beżowa kokarda bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne te spinki !!! Gdzie kupiłaś tą kokardę? :D


    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie spinki pochodzą ze sklepu h&m.

      Usuń
  30. ładne spinki, ale raczej ja nie używam

    OdpowiedzUsuń
  31. super! chyba kupię sobie kokardkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne te spinki :d Super blog !!!! :D Zapraszam na mój blog : www.kinga089.blogspot.com

    PROSZE DODAWAJ KOMENTARZE !!! Bardzo mi na tym ZALEŻYYY !!!!! plissss :D

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne te spinki
    ja mam ich sporo, ale nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale wielka kolekcja spinek - zazdroszczę! Najbardziej podoba mi się ta duża kokarda:) PS. Dziękuję za wizytę u mnie i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  35. o jej, ile tego masz, swietne sa! Mi najabrdziej do gustu przypadly 2 pierwsza pary rozyczek i ostatnia camelowa kokarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ta ostatnia super!

    zapraszam:
    http://look-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. akcesoria do włosów z H&M są super :) wygrywają bezkonkurencyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocze, ostatnia najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jasne różyczki sama z chęcią bym przygarnęła :)
    w ogóle przeglądając Twoje wpisy wstecz widzę, że lubisz niebieski cień na powiekach, i to śliczny odcień :) szkoda, że ja z takim wyglądam jak tania Barbie :(
    również dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym niebieskim cieniem to jest tak, że mam go dopiero od miesiąca, nigdy wcześniej tak się nie malowałam :)

      Usuń
  40. Uwielbiam kwiatki we włosach.
    Dodaje.

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ladne ozdóbki, ja zrobilam ostatnio podobny post na temat moich ozdobek do włosow i wsrod nich króluja kokardki, widze ze tez je lubisz

    OdpowiedzUsuń
  42. Już powinno być Ok .
    Proszę sprawdź ; >

    OdpowiedzUsuń
  43. oj uwielbiam takie dodatki:) sama mam ich pełno:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Też uwielbiam kwiatki we włosach i przeróżne spinki, i mam takie jak ty różyczki pomarańczowe :)
    Obserwuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. dużo tego :D

    www.lastmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. http://tanieubrania.blogspot.com/ koszule mgielki- mietowe, nude kolorowe, rurki, spódniczki zwiewne w kwiatki i wiele wiele wiecej zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzięki za komentarz, zapraszam na nową notkę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi się najbardziej podobają te kokardki kolorowe < 3 . Cudowne są ! ;p Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. mam te kwiatki beżowe z pierwszego zdjęcia i są naprawdę fajne. Ta kokarda jest świetna, mi niestety nie udało się jej upolować :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale cudowne spineczki!
    Dlaczego nie mam w swoim mieście h&mu ;(

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow, ale masz cudowny blog, a te dodatki do włosów są mega <3 !!! ;*;*
    Obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. zapraszam na kosemtyczny konkurs u mnie; www.hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Boskie!!!!! A spinka kokarda wymiata:P:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    Z przyjemnością obserwuje:):* zapraszam do obserwowania u mnie!!!
    pozdrawiam:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne jak jak kocham takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne spinki! <3

    Wykonać Ci nagłówek? :) dontletrockdie.dyed@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne spinki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkie mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)