środa, 4 kwietnia 2012

Nowości, wyjazd

Cześć dziewczyny. Dziś wyjeżdżamy z mężem na święta do moich rodziców więc być może jest to mój ostatni wpis przed świętami. Obiecuję, że jak tylko wrócę nadrobię zaległości i odwiedzę Wasze blogi. Już dziś życzę Wam pogodnych świąt spędzonych w radosnej, rodzinnej atmosferze.
........
Zmieniając temat mam Wam do pokazania kilka nowości, które zakupiłam w ostatnim czasie.

Zacznę od naszyjnika ze sklepu Lolita. Był przeceniony 50%. Jego cena początkowa to 39,90zł, a po przecenie 19,95zł. Kupiłam go z myślą o prostych sukienkach. Posiadam ich kilka i chciałam je urozmaicić jakimś dodatkiem. Były dostępne również inne wersje kolorystyczne, zdecydowałam się na złoty, gdyż najbardziej będzie mi pasował do biżuterii, którą nosze na co dzień (złota obrączka, pierścionki i kolczyki).

Zaopatrzyłam się również w klej DUO z Inglota. Nigdy wcześniej nie naklejałam sobie sztucznych rzęs, jedynie na weselu miałam kępki w niewielkiej ilości. Chciałam się jednak tego nauczyć. Pierwsza próba już za mną zakończona pozytywnie. Wypróbuję go jeszcze kilka razy i wówczas wydam opinię na temat kleju. Po pierwszym użyciu już czuję, że będzie to pozytywna recenzja. Cena 17zł.
Kolejna rzecz to opaski do włosów. Noszę je sporadycznie gdy nie chcę aby włosy mi przeszkadzały, zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych włosach. Posiadają one grzebyk w wewnętrznej stronie, dzięki któremu lepiej się utrzymują. 
Postanowiłam również wypróbować bloker Ziaja. Podobnie jak przy zakupie kleju DUO sugerowałam się przy wyborze pozytywnymi opiniami innych internautów. Pierwsze próby użycia już są za mną, jednak to za krótko aby wydać jakąkolwiek opinię.
Jest jeszcze kilka rzeczy o których chciałam napisać ale niestety nie mogę, gdyż zaraz wyjeżdżam. Na razie żegnam się z Wami więc do przeczytania po świętach :) 

40 komentarzy:

  1. Również życzę Ci miłych i spokojnych świąt;)

    Bardzo ładne rzeczy, łańcuszek najładniejszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny naszyjnik, super opaski bardzo różnorodne, ale większość z kokardką ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. I nawzajem ;))
    Naszyjnik świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne opaski;)
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. używam blokera z konieczności

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi luby, kupił podobny naszyjnik tyko że w kolorze srebrnym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzałam naszyjnik w kolorze srebrnym :) Jednak ze względów praktycznych zdecydowałam się na złoty :)

      Usuń
  7. Mi się naszyjnik średnio podoba, ale opaski są urocze z sztucznymi rzęsami nie miałam kontaktu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, przepraszam ze to napisze, ale zawsze myslalam ze matematyczki to straszne sztywniary, a tu prosze!! Wyjatek!! Fajny blog, bardzo podobaja mi sie Twoje makijaze :) Opaski w dzisiejszym poscie sa rowniez swietne! Koniecznie musze rowniez zakupic taka z kokardka, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję, miło się czyta takie opinie :)

      Usuń
  9. Niecierpliwie czekam na recenzje dezodorantu :)
    a duo mam i przyznam, że to geniusz i mój numer 1 w klejach do rzęs :))

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNY ten naszyjnik, ja również preferuję złoto:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super naszyjnik, choć ja wolę srebro ;). Blokera osobiście używałam i sprawdził się lepiej niż Odaban. Jest baaaardzo wydajny. Z tego co widzę trochę zmienił opakowanie ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny naszyjnik :) , ja dziś również kupiłam Duo z Inglota... ( ale malutkie opakowanie :) ) duże zakupię na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy, ja ubóstwiam opaski do włosów, mogłabym mieć ich miliony! :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. bloker całkiem w porządku, a naszyjnik jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  15. Z okazji Wielkanocy chciałam ci życzyć wszystkiego najlepszego , jajka smacznego , mokrego dyngusa oraz miłych i radosnych chwil spędzonych z rodziną ;* Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wesołych świąt :* / naszyjnik nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanego wyjazdu życzymy!
    Widzę, że zakupy się udały, najbardziej zauroczyły mnie opaski, są śliczne, nigdy nie nosiłam, ale może tym razem się skusze na zakup jakiejś :)

    Zapraszam do nas, bo u nas pojawiła się nowa bohaterka - Ania! Zapraszam do komentowania bloga, jak również portalu, na którym kontynuujemy projekt w zakładce "Ich Styl" - www.silesiayoung.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten naszyjnik pasowalby mi wlasnie do sukienki na wesele mojego brata...caly czas szukam jakiegos odpowiednika i nic :)

    http://bebeautifulbeyourself.blogspot.com/2012/04/tag-50-pyta-n-dzisiaj-bede-odpowiadac.html

    zostalas oTAGowana
    zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny naszyjnik!
    Mam nadzieję, że z blokera będziesz zadowolona. Szczypie, piecze, swędzi, długo się wchłania, ale mnie to nie zraża, bo całkowicie wyeliminował u mnei problem nadmiernej potliwości. Teraz wystarczy, że użyję go raz w tygodniu na noc i cały czas (nawet przy dużym stresie) wszystkie bluzeczki są suche:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny ten naszyjnik!
    blokera mam i jestem zadowolona, więc mam nadzieję, że Ty również będziesz:) i urocze opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie podrażnia cię bloker? ja niestety nie mogę go używać, bo piecze mnie strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero kilka razy go użyłam ale niestety pojawiają się niepożądane efekty:(

      Usuń
  22. I like your post so much! These purchases are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Last day to enter the Mimi Boutique giveaway

    OdpowiedzUsuń
  23. Te korale również są świetne :)
    Cieszy mnie to;) A doszedł komentarz z opinią moją o opaskach, o nie wiem, czy dodał się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widzę takiego komentarza.

      Usuń
    2. W spamie również nic nie znalazłam:(

      Usuń
  24. Super makijaż;)
    Również obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszyjnik jest przesliczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)