poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Mięsiąc z Wami, pomarańczowa kreska

Dokładnie dziś mija miesiąc odkąd napisałam pierwszego posta na moim blogu.

Dziękuję Wam za to, że ze mną jesteście, za każde odwiedziny, komentarze oraz za to, że obserwujecie mojego bloga. Chyba każda z nas lubi interakcję między blogerkami oraz poczucie, że jest się zauważonym przez osobę siedzącą po drugiej stronie monitora. Dlatego postaram się w miarę możliwości czasowych odwdzięczyć tym samym swoje czytelniczki.

Mam nadzieję, że podoba Wam się mój blog pod względem zawartości, jakości. Jeśli macie jakieś uwagi to również chętnie o nich poczytam.
........

Zmieniając temat mam dla Was zdjęcia makijażu oczu.

Pierwszą kreskę wykonałam nakładając pędzelkiem do eyelinera pomarańczowy cień. Następnie użyłam eyelinera w pisaku do namalowania czarnej kreski.

Zdaję sobie z tego sprawę, że dla niektórych kolor może wydawać się zbyt odważny. Wiele osób preferuje bardziej neutralne odcienie. Jednak lubię ostatnio w tym temacie poeksperymentować. Nie miałam żadnych oporów aby wyjść z tak pomalowanymi oczami na miasto i czułam się całkiem dobrze.

Dla tych, które wcześniej nie czytały przypominam, że dopiero od miesiąca posiadam tak kolorowe palety z cieniami. Wcześniej w ogóle nie potrafiłam malować oczu. Zazwyczaj używałam po prostu maskary do tuszowania rzęs oraz eyelinera do kreski na linii wodnej oka.
 
P.S. Wracam za kilka dni.

107 komentarzy:

  1. Wow odważna ale i piękna kreska ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. okularki od czasu do czasu ;) mam pełno innych :D więc ;) dziękuję za komplement ♥

      Usuń
  3. świetna paleta, pomysłowa kreska. i ten modny kolor :D

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to daje satysfakcję ;P
    Ale ładnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci to ładnie i równo wyszło :) u mnie by tak dobrze nie wyglądało :P

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie. Ostatnio zainspirowałaś mnie tamtą miętową kreską i też zaczęłam w ten sposób testować kolory z tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo fajną paletkę cieni,muszę sobie taką sprawić hehe:)a makijaż naprawdę super Ci wyszedł! pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  8. No odważna kreska, ale piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor jest swietny :) za zawsze mam problem z namalowaniem rownej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo bym chciała mieć taka paletę ze wszystkimi kolorami tęczy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnutka kreska...oranż bardzo modny wiec i kreska na Topie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladna, rownomierna kreska :) Fajnie, ze taka odwazna, lubie kolorowe makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że mamy chyba tę samą paletę z cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow. ! jak dla mnie rewelka ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjna, piękna kreska:) Ostatnio szaleję za pomarańczami, brzoskwiniami i innymi taki kolorkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. + lubie te twoje przechodzone zdjecia ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. łoo genialnie to wygląda! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. własnie to mi sie podoba, odważny kolor ale w wystarczającej ilości, widoczny ale nie rażący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze napisane. Właśnie takich słów zabrakło mi pisząc posta :)

      Usuń
  19. idealnie proste kreski!:D tez chce tak umiec :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie Ci to wyszło :) I nie jest zbyt odważny według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wyrazista kreska :)
    dziękuje za obserwacje, ja również Cię obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny makijaż! Ja tam uwielbiam intensywne kolory własnie zamierzam kupić sobie całą paletę z takimi kolorkami :)

    http://trivia-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zaskakująca ale genialna ta kreska :)
    ja obserwuję, zapraszam również :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ten odcień pomarańczki ; p byłabym skłonna się tak pomalować ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyszły ci te kreski... Ja tez bym nie miała żadnych oporów by wyjść w takim makijażu na miasto :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przy okazji dostałaś taga ¨11 questions Tags
      ¨
      http://duszyzwierciadlo.blogspot.com.es/2012/04/11-que

      Usuń
  26. jak to jest możliwe że idealnie takie same obydwie ja tez chcę tak potrafić !!! cuda!

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny efekt! Zaczynam przekonywać się do kolorów w makijażu. Na razie nie u siebie, ale kto wie? :)

    Dziękuję za komentarz u mnie! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie. :3
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze faktycznie, nie mogę cię dodać! Więc obserwuję przez google. Może mi się coś później naprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. OKO JAK U LISICY,
    piękny kolor, i nie wydaje mi się zbyt odważny, to tylko pomarańczowa kreska, a uroku i tak dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. takie kreski wyglądają ślicznie, zawsze mi się podobały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolor tej kreski,jak najbardziej na wielke taaaak:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna kreska jak chyba bym takiej równej nie zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajnie to wygląda, tak inaczej, ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny letni makijaż. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny makijaż ; ) .
    Nie lubię pomarańczowego koloru, ale u Ciebie wygląda on świetnie . ; )
    Tak jak zresztą każdy make-up ; ]] .

    OdpowiedzUsuń
  36. Makijaż boski :-)
    W ogóle wszystkie Twoje makijaże są świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. boski *.* idealny na jakąś impreze :>
    obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. fantastycznie wygląda ta kreska!

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałabym tak umiejętnie malować kreski, jednak z moją trzęsącą się ręka to zapewne niemożliwe ;/ Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo podoba mi się ta pomarańczowa kreska odważnie ale idealnie na wiosne czy lato.
    Dodałam również :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Makijaż jest boski :)
    Chętnie sobie taki zrobię w wakacje ;pp

    OdpowiedzUsuń
  42. cudne ;* te twoje makijaże są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny makijaż! a ta kreska *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. Perfekcyjna kreska :) Idealnie

    OdpowiedzUsuń
  45. slicznie Ci to wyszlo,genialnie,ze uzylas czarnego eyelinera bo to nadalo wyrazu temu makijazowi:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. życzę ci masy odbiorców, ja już jestem twoją fanką. pomarańczowa ? świetna, choć przyznam, że nie wiem czy bym się odważyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. idealna kreska, świetnie to wygląda :) chciałabym tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wygląda ta kreska ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialny efekt!
    Kocham Twoje oczyy <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajnie taka kreska wygląda... :)

    PS. My niektórych gości też zaprosimy telefonicznie + pocztą, ale tych z najbliższej rodziny staramy się odwiedzić osobiście, bo daje nam to możliwość zacieśnienia dość rozluźnionych więzów rodzinnych i przy okazji umożliwia nam zobaczenie większej części kraju... ;) Uznaliśmy, że to po prostu świetna okazja do podróży.

    Pozdrawiamy
    Sol i Alien

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana, zostałaś oTAGowana ;* Zapraszam do zabawy!
    Więcej informacji tutaj: http://martuchowax3.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Moim zdaniem nie jest zbyt odważny. Jest idealny na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładne ja bym powiedziała że bardziej subtelne oko:) Odważne byłoby gdyby był pomarańcz na całej powiece, bardziej w wersji maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  54. piekny makijaz, zainsprowalas mnie, obserwujemy?

    pozdrawiam i zapraszam na: gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie to wygląda, a zielona kreska, albo niebieska, to dopiero byłoby coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Mi się bardzo podoba ;) Nie jest w cale taki zbyt odważny ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. ślicznie to wygląda ... :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Sliczny makijaz, swietna inspiracja:-)
    Obserwuje i bardzo sie uciesze na rewanz:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zostałaś oTAGowana u mnie na blogu, serdecznie zapraszam do zabawy! :)
    http://i-think-about-cosmetics.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. to dobrze! :) sliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  61. Taguję Cię :D Zapraszam:
    http://babska-torebka.blogspot.com/2012/04/11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  62. gratuluję sprawnej ręki :) mi nigdy taka ładna kreska nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  63. Co ja bym dała żeby tak idealne kreski robić :))) Tylko gratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję! :) Ja ćwiczę robienie kresek od dawna, regularnie i tylko marnuję płyn do demakijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Zostałaś otagowana. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. genialny blog. już obserwuję. ;]

    OdpowiedzUsuń
  67. Odważnie ale bardzo sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej, super kreska, fajny blog, obserwuję:)!

    OdpowiedzUsuń
  69. O kurcze ale to świetnie wygląda!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  70. wspaniałe !
    http://smilepleasepleease.blogspot.com/
    proszę wejdź , obserwuj a ja będę obserwowała twój . ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Ona jest prześwietna ! :) Sama na wakacje się przerzucam na kolorowe kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  72. świetnie to wygląda ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wygląda bardzo fajnie, jestem ciekawa jak jest to zestawione z ustami i fryzurą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta jedynie delikatnie maluję jasnym błyszczykiem a włosy noszę proste, rozpuszczone.

      Usuń
  74. świetny efekt otrzymałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. http://smilepleasepleease.blogspot.com/

    zapraszam nowy post ♥
    weno dodaj koma ;> ; ; **

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne oczy ! I jeszcze ta pomarańczowa kreska !
    Pozdrowienia ! ; )*

    OdpowiedzUsuń
  77. kreski wygladaja bardzo profesjolanie, ja nie dosc, ze mam w tej kwestii dwie lewe rece, to jeszcze ciut opadajaca powieke :P

    OdpowiedzUsuń
  78. Te chusteczki są cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  79. Kreska idealna, swietnie ! :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).