wtorek, 3 kwietnia 2012

Makijaż oczu (róż i czerń)

Makijaż wykonałam po raz kolejny paletką cieni Sleek. Zasugerowałam się Waszymi propozycjami i tym razem możecie zobaczyć jak prezentuje się na powiece połączenie różu i czerni. Sam jasny róż byłby zdecydowanie zbyt jaskrawy, więc dodałam ciemniejszy odcień plus cień czarny. W wewnętrznym kąciku oka użyłam odrobiny białego, jednak w tej paletce jest on zbyt słaby, mało napigmentowany, a zatem praktycznie nieprzydatny. 
Aktualnie używam jeszcze tuszu One by One Maybelline. Kreski robiłam eyelinerem w pisaku, którego recenzję umieściłam [ TUTAJ ].  W ostatnim czasie spodobało mi się malowanie dwóch kresek.

 
Na koniec znalazłam jeszcze kilka połączeń w modzie kolorów przewodnich dzisiejszego posta. Zdarza się Wam łączyć róż i czerń w jakikolwiek sposób?


47 komentarzy:

  1. bardzo ładnie! uwielbiam taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zestawienie:) Lubię obydwa kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda ten makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne !
    Masz talent, pozazdrościć ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się róż na powiekach, ale jakoś nie widzę go na swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. róż na powiekach zawsze mi się podobał ;-) a co do połączeń to róż i czerń bardzo świetnie wyglądają razem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten makijaż :) Podoba mi się róż na powiekach :) jest taki dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, świetne te Twoje makijaże

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow ale mi sie podoba ten makijaz :) tym bardziej ze przecudownie wydobyl Twoj prawdziwy kolor oczu :D jestem zachwycona ! jak ja bym chciala sie tak umiec malowac jejjuuu :D!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez te dwie kreseczki od razu oczy wydają się bardziej zmysłowe :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog i ciekawe notki ;-)
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż świetny bardzo mi się podoba róż na powiekach,lubię takie makijażE z pazurem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze napisane, makijaż z pazurem. Świetne wykonanie.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! A ze stylizacji najbardziej podoba mi się torebka - ta kwadratowa, cała czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastic!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladny,jednakze mi by chyba nie pasował taki róż na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę pięknie malujesz oczy. Też bym chętnie się nauczyła tak robić makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor oczu ;o i super makijaż, ja mam opadające powieki wiec bez szans na jakieś cuda:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż! :)
    Bardzo podoba mi się styl tych dwóch kresek, ze taki jeden kącik między nimi jest najjaśniejeszy! Bardzo fajny pomysł. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny róż! :) oszałamia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Ci dziękuję za ten miły komentarz! :)
    Uczę się cały czas robić kreskę, ale teraz już jest postęp bo nie potrzebuję drugiej ręki do tego ani innych pomocy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ummm to taka fuksja na powiekach. Prześliczny kolor, no i makijaż wykonany profesjonalnie ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale robisz prześliczne makijaże... wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kolia no i makijaż Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne wszystkie te opaski, sama bym takie chciała mieć:) Piękne oczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. wow! w ogólniaku na okrągło używałam takich kolorów do cieniowania powiek

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam do mnie :)

    http://sweetstrawberries-express.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zrobiłaś kolaż z inspiracjami? Korzystałaś z jakiejś strony lub programu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłużyłam się stroną http://www.polyvore.com/
      Oczywiście polecam :)

      Usuń
  29. piękne oczęta... obserwuję, zapraszam, pozdrawiam ciepło ! a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, jakbym chciala miec taki talent, jak Ty. Nie chcesz mnie malowac ? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie ten makijaż podkreślił niebieskie oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. PIĘKNIE CI TO WYSZLO, MUSZE WYPRÓBOWAC NA SWOICH OCZACH!

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).