czwartek, 19 kwietnia 2012

Lakier do paznokci Flormal nail enamel, miętowa kreska

Kupiłam lakier do paznokci Flormar nail enamel w kolorze miętowym.

Zapłaciłam za niego 9zł.

Pojemność 11ml.

Odcień nr 424, intensywny, bardzo mi się podoba. Na paznokciu wygląda tak samo jak w buteleczce.

Dostępna jest duża gama kolorów. Z lakieru jestem zadowolona więc z pewnością jeszcze zaopatrzę się w inne barwy.

Zakrętka i buteleczka są bardzo poręczne.

Konsystencja płynna, rzadka. Na początku kropla spadła mi na podłogę. Teraz wolę pod rękę coś podkładać podczas malowania.

Dobrze się rozprowadza, nie tworzy grudek czy pęcherzyków powietrza. Na pędzelek nabiera się spora ilość lakieru więc trzeba uważać aby za dużo nie nałożyć. Jeśli chodzi o precyzję to zazwyczaj przy skórze odrobinę wyjeżdżam pędzelkiem ale gdy tylko lakier wyschnie to łatwo ze skóry schodzi.

Nakładam dwie warstwy. 

Schnie w miarę szybko, nie powstają na nim odbicia.

Trwałość przyzwoita. Przy normalnym użytkowaniu (gotowanie, sprzątanie, mycie naczyń) dopiero po trzech dniach pojawiły się u mnie otarcia przy końcówkach. Odpryski zdarzają się rzadko. Podobno jeśli nałoży się jeszcze na niego lakier bezbarwny dla utwardzenia to wytrzymuje nawet tydzień więc muszę dokupić bo mi się skończył.

Jest to jeden z lepszych lakierów jakie miałam okazję używać. Oczywiście polecam.

Ocena: 4+/5.
........
Postanowiłam do tego lakieru dobrać jakiś delikatny makijaż oczu.
 
Zdecydowałam się na kreskę, którą wykonałam korzystając z palety 120 cieni. Starałam się wybrać kolor zbliżony do lakieru. Czarną kreskę namalowałam eyelinerem.

75 komentarzy:

  1. Świetny lakier. A ta miętowa kreska jest cudna- też mam niebieskie oczy, ale wydawało mi się, że mięta do nich nie pasuje. Chyba będę musiała zmienić zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w mięcie :) A kreska śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi taki kolor miętowej kreski się nie podoba, ale lakier do paznokci jest ładny jeden z moich ulubionych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor! :)
    Ja dzisiaj biegałam po Naturze i szukałam ładnego żółtego, ale niestety nic... :(

    Pozdrawiam kochana, zapraszam w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. żeby mnie tak ładnie kreski wychodziły jak Tobie! ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się lakier ♥

    kreska też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba. I kreska i lakier - super!

    OdpowiedzUsuń
  8. taki jasny kolorek a taka wyraźna kreska :O super!

    OdpowiedzUsuń
  9. lakier do paznokci jest genialny ale w makijażu już bym się nie czuła. J

    OdpowiedzUsuń
  10. lakier świetny, a kreska na oku wygląda bardzo orzeźwiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor lakieru i strasznie podoba mi się ta kreska, któą wykonałaś! Strasznie ładna i bardzo fajnie podkreśla Ci oczka! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. włosy według mnie wyglądają w miarę naturalnie :)
    no może poza tym kucykiem długim, ale i tak sa dla mnie piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek do podpatrzenia :)
    chyba sobie sprawię :)
    w mojej kolekcji trochę cienko z tak fajnie odjechanymi :)

    z przyjemnością dodaję Cię do obserwowanych, może rewanż ? zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że cieniami można zrobić taką kreskę.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w swojej palecie 120 póki co nie zwracałam szczególnej uwagi na zielenie, a widzę, że pora to zmienić i się z nimi zaprzyjaźnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tej palety to staram się pomału aby wszystkie cienie wypróbować :)nie chcę aby się zmarnowały :)

      Usuń
    2. a też miałam zamiar, ale jakoś ostatnio mi nie idzie, cały czas używam tylko kilku, chyba z lenistwa

      Usuń
  17. slicznie mięta prezentuje sie na powiece :) na paznokciu zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny lakier a miakijaz wrecz uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie to oko wyszło, muszę sobie kupić jakiś miętowy cień i będę sobie taką kreskę wiosenną robić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super bardzo lubię mięte, i kreska i lakier bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny kolor!!!!

    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ta kreska wygląda wspaniale! lakier też bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  23. rzeczywiście genialny kolor lakieru ! prawdziwy miętus :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek kupiłam go na allegro za 19 zł z przesyłką:) W żadny sklepie go niestety nie mogłam zanaleźc.

    OdpowiedzUsuń
  25. mozna tylko pozazdrościć! ;))
    a lakier cudowny ;>>
    zapraszamy częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny lakier. Bardzo spodobał mi się makijaż oczu. Wygląda wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lakier cudny <3
    Mam miętowy, bodajże Essie, ale mimo wysokiej ceny jest dość kiepski - trzyma się co prawda długo, ale kolor jak dla mnie jest mało intensywny ;/
    Makijaż też cudowny <3 Ostatnio mam ogólną obsesję na punkcie mięty :)
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne połączenie kolorów :)
    Najbardziej podoba mi się lakier :P

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna ta miętowa kreska na oku!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam miętowy lakier z eveline, ale muszę nałożyć 3 warstwy żeby efekt był taki jak u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny lakier, jak i kreska! jak długo utrzymuje się taki efekt na oku? zrobilaś ją pędzelkiem do eyelinera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw nałożyłam bazę pod cienie więc kreska wytrzymała cały dzień :)
      Tak masz rację, cienie nakładałam pędzelkiem do eyelinera.

      Usuń
  32. Cuudna miętka na paznokciach i powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny kolory, intensywny i porażający . Extra . !!!

    zapraszam do siebie na:
    www.wekablogpf.blogspot.com

    zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. łał! makijaż jest fantastyczny. Na prawdę dobry akcent!
    A za lakierem się rozejrzę. Mam problem ze znalezieniem takiego, który by szybko schnął, bo jestem ciamajdą i zawsze podczas schnięcia dotknę rękę, o coś się otrę i już po ładnie umalowanych paznokciach. :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mietowa kreska-miodzio.Proste a jakże efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. zawsze zachwycasz <3

    OdpowiedzUsuń
  37. piękny kolorek! i to oko ahh! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy blog, obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, jestem pod wrażeniem jak świetnie wygląda taki kolor na oku!

    OdpowiedzUsuń
  40. Co tam lakier... Jaka kreska :D!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam rowniez lakiery z tej firmy, sa nawet fajne! Duzy wybor kolorow ^^

    xox

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna kreska!!!świetnie prezentuję się na Twoim oku! a co to za eyeliner, jestem pod jego ogromnym wrażeniem jak i samego zmalowanego oka;)
    lakier też jest ładniutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest więcej informacji na temat eyelinera, którego używam aktualnie :

      http://aknezz.blogspot.com/2012/03/eyeliner-w-pisaku-master-precise.html#comment-form

      :)

      Usuń
    2. dzięki :] a ta kresesczka cieniem zrobiona jest bajeczna, napatrzeć się nie mogę:)

      Usuń
  43. akurat tego koloru we Flomarze nie mieli :( choć pani mówiła, że bywał ale obecnie go nie dostają

    OdpowiedzUsuń
  44. WOW! Twoje kolorowe kreski robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też chcę takie cienie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. OO lakier ma śliiczny odcień:) :))

    OdpowiedzUsuń
  47. upatrzylam juz sobie eyeliner w takim kolorze, jak Twoj cien i przymierzam sie do zakupu, mam szare oczy, powinno cudnie wygladac razem, pokladam w nim spore nadzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. odcień lakieru niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczy kolor :) pięknie malujesz oczka :)

    zapraszam do Obserwacji www.styloweone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Lakier bardzo interesujący, no i cena zdecydowanie na plus, idę zapytać Google, gdzie go można kupić:)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).