sobota, 24 marca 2012

Sleekomania



Postanowiłam dołączyć do zabawy, która polega na zaprezentowaniu makijażu z użyciem tylko jednej wybranej paletki cieni marki Sleek. Kolory, które użyłam są zaznaczone na poniższym zdjęciu.

Skorzystałam dodatkowo z kredki master drama Maybelline New York, eyelinera master precise oraz maskary One by One tej samej firmy.





Więcej informacji o zabawie u  [ agness25 ]

Przedstawiam Wam teraz w pełni mój makijaż oczu.





W wewnętrznym kąciku oka użyłam białego cienia, następnie jasnego i ciemniejszego niebieskiego. W zewnętrznej części skorzystałam z czarnej kredki. Na to nałożyłam czarny i szary cień. Za każdym razem rozcierałam pędzelkiem granice. W końcowym etapie pozostało mi tylko wytuszowanie rzęs oraz namalowanie kreski eyelinerem na linii wodnej.
 
 

56 komentarzy:

  1. CUDNE ! ;*
    Masz Ty talent do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest prześliczny, kolory też:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie malujesz, super wyczucie :) Może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały makijaż! Ja niestety nie mam do tego talentu. :<
    Może się zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie - też mam tą paletkę więc może też tak spróbuję się pomalować :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek ; )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż. Ja jak na razie nie posiadam żadnej paletki sleek:). Mam prośbę - zrób jakiś wiosenny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero uczę się takich makijaży oglądając filmiki instruktażowe ale oczywiście pomyślę nad połączeniem innych kolorów :)

      Usuń
  8. wooow :O
    Swietny makijaż ;D
    Obserwujemy?
    Ja już i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. dziękuję za informacje, zaraz zerknę :)

      Usuń
  10. Ale śliczny efekt *.*

    ROZDANIE. Do wzięcia własnoręcznie robiona bransoletka.
    http://mealm.blogspot.com/

    Zapraszam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarz :)
    Świetne makijaże robisz!:) Dodaję do obserwowanych, ponieważ może się zainspiruję i wreszcie umaluję się jak człowiek :P :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Talent to zdecydowanie posiadasz Ty, zresztą pisałam to już Tobie w poprzednim komenatarzu :) Jestem nim oczarowana :))

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo moje kolorki! śliczny:)
    obserwujemy?ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż boski. Przepieknie cieniowany ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre są te cienie? trzymają się długo? bo ja mam ten zestaw z sephory i niby jest tam tyle kolorów, ale coś szybko mi z oka spadają...
    a tak w ogóle to niesamowite makijaże, ale czekam na jeszcze inną kolorystykę ;d

    Zapraszam do mnie
    zwierzakowna.blogspot.com
    facebook.com/zwierzakowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona z paletki, cienie utrzymują się praktycznie cały dzień.
      Z pewnością wykonam również coś w innej kolorystyce :)

      Usuń
  16. Ładny! Natomiast jestem ciekawa, jak by wygladal makijaz z uzyciem pozostalych, zywszych kolorkow ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie- może masz chęć się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie!:)
    ładna paletka:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi miło! Na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę ;) chętnie dodam do obserwowanych i czekam na makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. i fajnie co to wyszlo :) ladne roztarcie.

    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa jak ta oczodajna zieleń wygląda na powiece:)

    piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nawet jeszcze nie korzystałam z tej zieleni ale chyba czas to zmienić :)

      Usuń
  21. Cześć! :) Obserwuję! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny makijaż ;D
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. super ze dołaczyłas do zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny ten makijaż, masz talent!

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo kobiecu makijaż , uwielbiam kolorek niebieski <3
    Może masz ochotę się poobserwować ? ;)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne makijaże robisz kochana ;)) Pozdrawiam i zachęcam do subskrypcji mojego bloga, ja już jestem Twoim obserwatorem ;) http://renia1201.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny jest ten makijaż! Miałam do czynienia z wieloma paletkami, ale nigdy nie potrafiłam wyczarować takiego make-up'u. Poza tym tak bardzo spodobały mi się zdjęcia, że zrobiłam z nich animację. :D
    http://i40.tinypic.com/t8t375.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam filmiki instruktażowe do nauki makijażu :)
      Również zastanawiałam się nad animacją, może innym razem również w tej postaci dodam zdjęcia :)

      Usuń
    2. Ty także uczyłaś się na podstawie takowych filmików? Może poleciłabyś mi jakiś? :D

      Usuń
    3. Nadal się uczę, właściwie dopiero zaczęłam. To jest mój bodajże trzeci makijaż na ich podstawie. Tych filmików jest bardzo dużo na YouTube, wystarczy wpisać w wyszukiwarce np. makijaż oczu krok po kroku. Jest tam wiele zdolnych dziewczyn, które robią niesamowite makijaże :)

      Usuń
  28. Fajne zdjęcia . Zapraszam cię do mnie . Spodoba ci się mój profil - obserwuj

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny:) Ostatnio podobają mi się makijaże w takich kolorach. Jesteś dowodem na to, że niebieska tęczówka może ładnie wyglądać w niebieskich cieniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dołączam do grona obserwatorów:) I będę czekała na kolejne makijaże;)

      Usuń
  30. śliczne oczy. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny makijaz, a jakie rzęsy gęste;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sleek Paleta Acid I-Divine

    OdpowiedzUsuń
  33. Również dysponuję tą paletką. Na sezon wiosenno-letni jest niezastąpiona. A ta pigmentacja... och :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).