piątek, 23 marca 2012

Na dobry początek...

 
Zakładając bloga zaczynam jednocześnie zabawę kolorem w makijażu. Pomagają mi w tym filmiki instruktażowe. Inspirując się nimi wykonałam na początek makijaż oczu, który możecie zobaczyć na zdjęciach.


 Użyte kosmetyki:
-paletka cieni Sleek (kolory, z których korzystałam zaznaczyłam zielonym krzyżykiem),
-eyeliner Maybelline New York master precise (dodam, że dwie kreski malowałam pierwszy raz),
-maskara One by One Maybelline New York brązowa (nie widać dużej różnicy między nią a maskarą czarną)




Na co dzień mój makijaż jest delikatniejszy, dlatego taka zabawa kolorem jest dla mnie pewnego rodzaju odskocznią od codzienności.

33 komentarze:

  1. obawiałam się tych kolorów z tej paletki... teraz myślę nad zakupem jej :) oko bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, witam i powodzenia w tym świecie blogowym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz talent kochana! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm wyszło Ci bajecznie :D Pozdrawiam Mia

    OdpowiedzUsuń
  5. hej Kochana witaj w blogosferze będę Cię odwiedzać :*** swietny makijaż!!!! zapraszam Cię do wzięca udziału w moim rozdaniu u mnie na blogu po prawej baner z odnosnikiem do niego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie oczyska ;o piękne ;) Witam na blogu ;)

    Obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żeby dodać na pasek bozny zdjęcie z odnośnikiem musisz wejść w blogger ('projekt' u góry na pasku), tam-----> "układ" tam pojawia Cis ię układ Twoje bloga tam w odpowiednim meijscu ----> "dodaj gadżet" wyskakują Ci równe gadzety, wybierasz "dodaj zdjęcie", pojawia Ci się okienko tam wrzucasz albo zdjęcie z komputera albo kogoś zdjęcie (np moje do rozdania, klikasz na moje zdjęcie prawym przyciskiem i dajesz "kopiuj adres obrazka), wklejasz w odpowiendie meijsca tego gadzetu link do zdjecia i link do danej strony i dajesz "zapisz" i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc, już dodałam :)

      Usuń
  9. Wow jestem pod wrażeniem twoich zdolności ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! masz talent!

    pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

    http://style-xyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna kreska ;)) zazdroszczeeee CI ;) ja bym nie umiala ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny makijaż, ciekawe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twój talent, naprawdę ;)) Ja nie mam w sobie aż tyle skupienia, by stworzyć makijaż, jaki chcę. Nawet filmiki instruktażowe nie pomagają...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż!
    Wygląda świetnie. :)
    Liczę na więcej takich ślicznych zdjęć, dodałam Cię do obserwowanych. :)
    Zapraszam też do siebie w wolnym czasie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello!
    Want to know your blog?
    Have more contact?
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!
    If you are open in the field of communication, it is you open new horizons that you know every day!
    There are other countries, people who share the same passions as you.
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I created
    I think this community could also interest you.
    On the right side aves entries green! You will find the country with the names of blogs by Country
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort Ambassador of this blog is you also have to make known to your contacts
    Have a great day with the hope that you come join us.
    Regards
    Chris

    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja liczę,że dalej będziesz wstawiac tak cudne makijaże! : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dzisiaj dodać coś nowego :)

      Usuń
  17. Aaaa zapomniałam! Upolowałam ostatnio uggi za 15zł w sh, normalnie kosztują 400! W razie jakbyś chciała je zobaczyć to zdjęcia na fanpage`u! : ) Dziś wieczorem nowy, kolorowy post. : ))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super makijaż na prawdę mi się podoba ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne połączenie kolorków
    Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie obrysowane oko, super!

    OdpowiedzUsuń
  21. heh takie wygłupy tylko :) zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak robię ale zazwyczaj z tego co mam w domu i co jest sezonowe ;) Teraz będzie dużo do wyboru w końcu wiosna przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten makijaż jest boski! Muszę spróbować zrobić takie piękne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny :) Niczym Kleopatra ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście lubię intensywne cienie( co można zobaczyć na mojej stronie z makijażami) i zastanawiam się nad kupnem tej właśnie paletki Sleek Acid:)

    Spodobała mi się Twoja podwójna kreska eyelinerem, fajnie Ci to wyszło :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne makijaże robisz :D btw paletki sleeka są nieziemskie :D

    xoxo http://qosqui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. This piece of writing will assist the internet visitors for building up new website or even a
    blog from start to end.
    My weblog : Watch Last Call at the Oasis Movie

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).