wtorek, 27 marca 2012

Makijaż oczu

 
 
Po raz kolejny próbowałam pouczyć się robienia makijażu oczu. Efekt końcowy możecie pooglądać na zdjęciach. Dobierając na początku kolory chciałam aby wyszło coś wiosennego, jednak ostatecznie uważam, że taki makijaż pasuje bardziej na jesienne dni.


Tym razem poza paletką Sleek skorzystałam również z innych cieni. Przydatne okazały się Eye Studio Duo Color Cosmos 62 Mocha Mirage Maybelline oraz złoty cień Inglot. 
Nałożyłam żółty cień w wewnętrznej części kącika oka, na środku pomarańczowy a na zewnątrz niebieski. Roztarłam granice. Kolory okazały się w takim połączeniu zbyt intensywne. Z opresji uratował mnie złoty Inglot, który złagodził odcień żółty oraz brąz którym pokryłam zewnętrzną i górną część po czym znowu wszystko roztarłam.
Na koniec wytuszowałam rzęsy oraz namalowałam kreskę eyelinerem na linii wodnej.


Może doradzicie mi jakie kolory najlepiej połączyć aby makijaż wyszedł bardziej wiosenny? Jeżeli macie jakieś sugestie co do ulubionych kolorów, które chciałybyście u mnie zobaczyć to również piszcie :)

44 komentarze:

  1. Naprawdę masz talent:)
    Mnie się bardzo podobają pastele. Ostatnio oglądałam na YT piękny makijaż wykonany przez Lisę Eldridge, połączyła tam kolor miętowy (wpadający w niebieski), cukierkowy różowy i fioletowy. Słodko, uroczo, dziewczęco i wiosennie, może spodoba Ci się jej opcja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię oglądać filmiki instruktażowe, z pewnością zajrzę na jej profil :)

      Usuń
  2. Oj Kochana, jak można nie mieć trampek?! To najwygodniejsze buty na świecie, gorąco zachęcam do kupna.
    +Muszę przyznać, że tworzysz takie małe cuda, nie zwyczajne makijaże! Bomba ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdą się u mnie inne wygodne buty ale trampek akurat nie posiadam, nigdy nie nosiłam.
      Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  3. śliczny makijażyk. zrób proszę coś z żółcią, pomarańczem i zielenią bądź chabrem. tak mi się wymyśliło:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszedł Ci makijaż może jutro pomaluję się podobnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje :)
    ladny kolor oczu
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cie do udziału w moim konkursie :)powodzenia..!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie malujesz! ja bym chętnie zobaczyła jakieś slodkie kolory jak róż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam makijaże z pomarańczem ale tu nie pasuje mi trochę ten żółty w kąciku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę. Na początku tego żółtego było o wiele więcej ale uznałam, że jest zbyt intensywny i starałam się chociaż trochę zneutralizować go złotym cieniem.

      Usuń
  9. efekt niesamowity, aczkolwiek dodałabym już iście wiosennie morskiej zieleni lub błękitu:)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż! masz talent kochana!!!!!

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyszło :) od razu skojarzył mi się z wakacjami, piaskiem i morzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobne skojarzenia jak zobaczyłam makijaż. Śliczny jest.

      Usuń
  12. Hej!
    Prowadzisz bardzo fajnego bloga!
    Może zaglądniesz do mnie? Poobserwujemy się?
    Pozdrawiam cieplutko;*
    http://bllablaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana to co tworzysz na powiekach to dzieło!!! Wspaniale!
    Dziękuję za przeeeeeeeeemiły komentarz i również obserwuję :) Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, świetny *.*
    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny :)
    Świetny blog obserwuję i liczę na to samo ;*

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, muszę się nauczyć tej techniki bocznego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę takie określenie: technika bocznego makijażu :)

      Usuń
  17. fajnie dobrana kolorystyka cieni :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  18. sprzedaję torebkę, która Ci sie podobala:) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny makijaż, czekam na więcej. :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny makijaż :)

    + zapraszam do siebie jak najczęściej,zachęcam do komentowania
    look-took.blogspot.com [ przepraszam, za reklamę ]

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to pomyślałam, że musiałaś kończyć jakiś kurs, ale jak zaczęłam czytać to piszesz, że się uczysz. Dlatego podziwiam:) Ciężkie są studia matematyczne?:) Bo za niedługo sama muszę wybrać co chcę w życiu robić, ale ciągle nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że na studiach nie było łatwo, do końca wytrwali nieliczni z mojego roku. Studiowałam na Uniwersytecie Wrocławskim, a tam wymagania są dość wysokie. Jednak jeśli jest się osobą sumienną to oczywiście, że da się rade :) Dużo by opowiadać, przez 5 lat wiele się zdarzyło :)

      Usuń
  22. Jestem zakochana w Twoich makijażach!

    Dodaję do obserwowanych, aby być na bieżąco ;)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy makijaż!:)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. zastanawialam sie wlasnie czy ta paleta ze sleeka jest jakos przydatna? bo ma wiele dzikich kolorow i myslalam nad jej kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona z posiadania paletki, gdyż ma różnorodne kolory. Na pewno nie są to cienie dla każdego. Jej zakup należy dobrze rozważyć. Dla mnie okazała się przydatna.

      Usuń
  25. Jak patrzę na Twoje makijaże, to tak myślę, że chyba też zostanę Sleek maniaczką:-) tylko będę musiała długo ćwiczyć i ćwiczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas się uczę ale warto choćby dla samej siebie :)

      Usuń
  26. bardzo ładny od razu skojarzył mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kolory i piękne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie na blogu konkurs,jeżeli masz ochotę - zgłoś się,można wygrać niesamowite nagrody. Pozdrawiam i zapraszam c(;
    ps. fajny blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne połączenie kolorków, masz duży talent, ale to na pewno już wiesz, patrząc po ilości komentarzy na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).