środa, 28 marca 2012

Eyeliner w pisaku Master Precise Maybelline

Czarny eyeliner w pisaku Master Precise Maybelline jest moją wygraną w konkursie. Sprawdziłam w drogerii, że jego cena wynosi 21,99zł.



Przy pomocy tego eyelinera uczyłam się malować kreskę na górnej powiece. Miałyście już okazję zobaczyć makijaż oczu, w którym odgrywał główną rolę. Dla przypomnienia dodaję zdjęcie. Zdecydowanie polecam go osobom, które tak jak ja dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem.
+Jak do tej pory jestem z niego zadowolona. Nie wiem po jakim czasie całkowicie się zużyje ale po kilkunastu próbach użycia robi kreskę w intensywnie czarnym kolorze.

+/-Dobrze się rozprowadza, jest wygodny w użyciu. Niestety po pomalowaniu jednego oka czerń blednie, trzeba zakręcić na chwilę eyeliner aby kolor wrócił do normy i ponownie był intensywny, co uważam za uciążliwe. Zatem jeśli ktoś się spieszy to wówczas nie radzę korzystać z tego eyelinera.

+Nie podrażnia moich oczu. Robiłam nim kreski również na linii wodnej oka. Stosując inne eyelinery w tym miejscu zdarzało mi się za pierwszym razem łzawić, w tym przypadku nie było takiego skutku. 

+Nie rozmazuje się. Wytrzymuje cały dzień, jest bardzo trwały. Oczywiście staram się nie pocierać oczu bo to mogło by pogorszyć sytuację. 

+Można zrobić nim cienką kreskę.

-Cienka końcówka mam wrażenie, że szybko się wyrabia. Nie jest już taka sztywna jak na początku co utrudnia robienie makijażu.

Zmywam go chusteczkami do demakijażu. Nie schodzi co prawda za pierwszym przetarciem ale uważam to za plus, gdyż jest wytrzymały.

Ocena: 4-/5.

Zachęcam również do dzielenia się opinią na temat Waszych eyelinerów. Jakie używacie i polecacie?

63 komentarze:

  1. ja nie uzywam a;e wlasnie takiego posuzkuje ! ;d dzieckuje za recenzje ktora mnieukiernkuje w drogerii do dopowiedniej polki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat używam eyelinera mineralnego, jest trochę zabawy z nakładaniem go:) Jestem pod wrażeniem twoich umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię eyelinery żelowe i w kamieniu,piękne kolory na oczku:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie przymierzam się do kupienia nowego i na pewno zwrócę uwagę na ten ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam eyelinery w pisaku, najlepiej wychodzi mi kreska. Ale ostatnio tez polubiłam żelowe, choć tutaj dopiero się wprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię eyeliner z żelu z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak na razie używam eyelinera w żelu z essence, również jest dobry, ale z chęcią wypróbuję ten ponieważ nie używałam jeszcze eyelinera w pisaku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. No nieźle się sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na ogół się nie maluję ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie, to najlepszy jest w zelu :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie przepadam za kredkami czy Eyelinerami. Może kiedyś dojdę do wprawy rysowania kresek na oku i zmienię swoje zdanie. Na twoim oku pięknie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż sceniczny?? Ja zdecydowanie polecam eye-liner Loreal! Ma śwetną końcówkę do malowania i jest bardzo wydajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miał to być makijaż sceniczny a raczej coś w stylu arabskim. Z mojej strony to tylko zabawa makijażem przy jednoczesnym śledzeniu filmików instruktażowych. Próbuję przy okazji nauczyć się czegoś nowego :)

      Usuń
  14. ja jakoś nie mam przekonania co do eyelinerów w pisaku. Uzywam inglota w żelu i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie do końca potrafię dobrze używam eyeliner ponieważ moje kreski nie wyglądają tak pięknie jak powinny. Ale po przeczytaniu recenzji uważam, że produkt jest naprawdę warty zakupienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam eyelinery w pisakach, lecz właśnie zamówiłam jeden z AVON'u. Zapraszam na http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To coś dla mnie, bo dopiero uczę się robić kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba. Też bym chciała umieć robić taką kreskę. Dziękuję za obserwowanie i również obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje za komentarz
    Kiedys mialam eylinera w pisaku i nigdy nie potrafilam nim wykonac kreski:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. eyeliner w pisaku jest naprawdę fajny ale niestety nie dla mnie , nie wiem czy umiałabym się nim posłużyć ;D

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie zrobiłaś kreski na oku. Ja tak nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda ciekawie,jednak ja nie mam zaufania do eye-linerów w pisaku...
    a zdjęcie już ustawione:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam najprostrzy eyeliner w zelu z essence i wlasnie zastanawiam sie nad czyms w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mało, ale kilka bransoletek się zmieści;) ładny makijaż, chociaż osobiście nie lubię obrysowanego oka, bo wydaje się mniejsze optycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień nie maluję tak mocno oczu. Po prostu uczyłam się malowania przy pomocy eyelinera w pisaku :) Oczy mam w miarę duże więc czułam się dobrze :)

      Usuń
  25. zastanawiam sie nad nia bo ogolnie sleekowe paletki mnie jakos wielce do siebie przyciagaja. jednak mam zarowno palete 120 cieni jak i xxl sephory i tam tez jest duzo dzikich kolorow. ale pewnie w koncu i tak sie na nia skusze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też kupiłam sobie paletę 120 cieni :) Wczoraj do mnie dotarła :) Jeszcze jej nie używałam.

      Usuń
  26. Makijaż powala :P sama takiego bym nie zroibła. Czy mogłabyś coś przedstawić imprezowego, bym miałą skąd czerpać inspirację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się umieszczać makijaże w różnej kolorystyce. Może akurat uznasz, że któryś z nich nada się na imprezę :)

      Usuń
  27. też uczę się robic kreskę eyelinerem w pisaku - ale już mi się wyczerpuje i teraz chcę spróbować zelowy (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do żelowego polecam pędzelek do eyelinera ten taki złamany o niebo prościej się nim robi kreseczki.

      Usuń
  28. świetny blog!! będę na pewno zaglądać częściej :*
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie Ci to wychodzi ... :)
    Zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojjj Kreski Kreski Kreski ;)<3 Dobry temat bo ja właśnie szukam swojego jedynego eyelinera ... ;) z eyelinerem u mnie gorzej niż z szukaniem faceta,bo z Linerkami to na początku pięknie ładnie a póżniej okazuję się że lipa ..

    OdpowiedzUsuń
  31. ja używam eyelinera z wibo za 6zł i nie zamienie na nic innego!:)
    dodalam do obserwownych :)
    \

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam ten z Wibo, bardzo go lubię. Jednak porównując trwałość to pisak Maybelline jest o wiele lepszy :) Wibo używam zazwyczaj rysując dolną kreskę :)

      Usuń
  32. Podobne są w oriflame i tak się nad nimi zastanawiam, bo chyba ułatwiąją malowanie kreski ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. Robisz przepiękne makijaże paletkami Sleek i ogólnie! Oj teraz to ja widzę, że nie umiem nimi dysponować i muszę się porządnie podszkolić. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. polecam eye-liner z virtuala :) taki z tradycyjnym pędzelkiem. daje mega czarny kolor i trzyma się cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja sobie z przyjemnością obejrzałamTwoje propozycje "na oczy". Zazdroszczę po pierwsze umiejetności. Po drugie oczu stworzonych do tego typu eksperymentów. Ja ma je niestety w stylu Stalowego Sylwusia. :( I tylko ukrywam fałdy nad oczami. Cóż Matka Natura nie dała.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam Loreal Carbon w razie wypadku ale szukam tego IDEAŁU. Jakie polecacie eyelinery w Żelu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tym temacie nie doradzę, gdyż poza Maybelline miałam tylko eyeliner z Wibo. Również jest łatwy w użyciu ale maluję nim zazwyczaj dolną kreskę. Jest mniej trwały, gdyż po całym dniu zaczyna się kruszyć.

      Usuń
  37. Z Oriflame nie miałam pisaka, jednak na przykładzie mojego uważam, że ułatwia malowanie kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie używałam eyelinera w pisaku! Kusisz, oj kusisz, przepiękny makijaz;)

    OdpowiedzUsuń
  39. mam na dwa palce i jest wygodny, zobaczymy jak z tym;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. mam na dwa palce i jest wygodny, zobaczymy jak z tym. na pewno napisze o tym na blogu;)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  41. ja mialam jeden w pisaku ale bylam uczulona na jakis skladnik bo tak jak mialam namalowana kreche tam mi sie "odparzyła" identyczna czerwona krecha pozniej mialam małe strópki Ale to prawda rysuje się łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam problem z niektórymi kosmetykami, uczulają mnie ;(

      Usuń
  42. bardzo ładny makijaż oka, jeżeli chodzi o eyeliner, to w mazaku - już nigdy więcej, może i jest łatwiejszy ale to już nie to samo co klasyczny
    bardzo fajny blog
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  43. jak na razie bardzo wygodne:D leciutkie przede wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  44. Właśnie poszukuję jakiegoś wygodnego i dobrego eyelinera :) może się na tego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  45. dziekuje ;)) jest mi niezmiernie milo ;)!

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna kreska ;]
    Ja mam podobny z Kobo i też przy jego pomocy uczyłam się malować kreskę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. o pierwszej firmie nie slyszalam :oo chyba czas to zmienic :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  48. najbardzej lubie wlasnie te w pisaku -najlatwiej jest nimi narysowac precyzyjna kreske

    OdpowiedzUsuń
  49. W takim razie chyba przetestuje bo do tej pory po każdym eyelinerze łzawię
    + makijaz oczu zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tez posiadam taki eyeline :) jestem zadowolona,choc wydaje mi sie ze jest malo wydajny:/

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).